دی جی و موزیک زنده

موزیک عروسی عالی با یک گروه موسیقی عروسی یا دی جی عروسی

موزیک عروسی عالی با یک گروه موسیقی عروسی یا دی جی عروسی

همه عروس و دامادها دوست دارند بهترین عروسی رو از نظر شادی و شوق داشته باشند. موزیک عروسی که میخوان تو این شادی ازش استفاده کنند فوق العاده و جذاب باشه. اگه عروسی شما هم نزدیک هست بهتره دنبال یه گروه موسیقی خوب یا یه دی جی عروسی خوب برای مهمانهاتون و البته خودتون باشین. تا یه جشن زیبا و شاد و البته خوشحال کننده برای خودتون واطرافیانتون بوجود بیاد.

اگه چیزی راجب موسیقی جشن عروسی نمی دونید، بهتره که این مطلب رو از دست ندین شاید براتون جالب باشه.

قبل از هرچیز بهتره درمورد اصولی که توی موسیقی جشن عروسی وجود داره بپردازیم.

اولین موسیقی جشن عروسی که اجرا میشه پیش درامد هست.

یعنی موقعی که مهمانها تازه اومدن و در حال نشستن و سلام و احوالپرسی هستند. هنوز جشن شروع نشده بهتره که گروه موسیقی یه موسیقی ملایم پخش کنه. با این موسیقی حس خوبی بین مهمانها بوجود میاد. این نوع موسیقی در واقع موسیقی خوش امد گویی هست و از اول شروع جشن تا حدود بیست دقیقه تا چهل و پنج دقیقه زمان موسیقی هست.

دومین  مورد هم مربوط به موسیقی شروع مراسم هست.

موزیک عروسی

وقتی عروس و داماد به همراه ساقدوش هاشون و همراهای عروس و داماد وارد میشن نواخته میشه. اشکالی نداره برای ورودشون یه موسیقی پخش بشه اما اگه برای ورود خود عروس وداماد موسیقی تغییر کنه باعث میشه ورودشون با شکوه و برجسته باشه و همه نگاهها به سمت در اصلی کشیده بشه.

سومین هم مربوط به رقص دونفره عروس وداماد هست.

وقتی عروس وداماد وارد شدند و با مهمانهای خود خوش امد گویی گفتند اونهارو به سمت جایگاه رقص میبرن تا با یه رقص دونفره زیبا مهمونیشون رو به طور رسمی شروع کنند. برای این کار هم موسیقی  جشن عروسی شاد عاشقانه پخش میشه و عروس و داماد شروع به رقص دونفره میکنند.

چهارم هم، موسیقی اصلی هستش

که وقتی رقص دونفره عروس و داماد تموم میشه نواخته میشه. گروه موسیقی یه موسیقی جشن عروسی شاد برای همه میزنند تا همه بتونند از موسیقی لذت ببرن و پایکوبی کنند.

پنجم هم مربوط به رقص کلاسیک و یا همون تانگو میشه.

گروه موسیقی

خیلی از زوج های جوان با شیندن این موسیقی به جایگاه رقص اومده و با یه اهنگ شاد ملایم رقص تانگو انجام میدن. و در این بخش عروس داماد هم میان و رقص دونفره تانگو به همراه بقیه زوج های جوان انجام میدن و موسیقی ملایم و شاد به همراه رقص نور و جلوه های ویژه در سالن پخش میشه. یه گروه موسیقی عالی برای این نوع موزیک باید انتخاب کرد.

این مطلب هم عالیه:
دی جی مناسب برای جشن عروسی

ششمین مورد هم میشه گفت موسیقی جشن عروسی رسمی اخر مراسم

به این صورت که وقتی عروس و داماد خواستند به همراه ساقدوشاشون از سالن و مراسم خارج بشن نواخته میشه. این نوع موسیقی تند و مسرت بخش هست.

هفتمین مورد آهنگ خداحافظی با مهمانها

ودر اخر، هفتمین مورد اینه که وقتی که مهمانها قصد رفتن دارند و شروع به رفتن میکنند موسیقی پایانی نواخته میشه و بیشترعروس دامادها دوست دارند موسیقی خروج مهمانهاشون موسیقی رژه مانند باشه تا مهمانهارو به درب خروجی راهنمایی کنه.

بعضی از عروس دامادها دوست دارند موقع امضا دفتر عقد، روشن کردن شمع ها و یا بریدن کیک، موسیقی های مختلف مربوط به هرکدام جداگانه پخش بشه.

با تالار در مورد گروه موزیک عروسی صحبت کنید

موسیقی جشن عروسی

مسولین تالار برای پخش موسیقی جشن عروسی محدودیت هایی دارند. باید قبل اینکه موسیقی هایی که دوست دارین رو انتخاب کنید و به گروه موزیک عروسی بگید، با مدیر تالار هماهنگ  کنید تا مشکلی پیش نیاد. و شما دچار دردسر نشید. اون ها حتی جای مخصوص برای گروه موسیقی دارند که میتونید ببینید و به سرپرست گروه موسیقیتون اطلاع بدین، تا در جریان باشن.

قبل اینکه گروه موسیقی رو انتخاب کنید بهتره که قبلش از فضای تالارتون اطمینان پیدا کنید. چون اگه فضا کوچیک باشه و گروه موسیقی بزرگ استخدام بکنید ممکنه صدا توی تالار درهم بشه و آلودگی صوتی فقط درست بشه.

ولی اگه فضاتون بزرگ هست و در باغ جشن بگیرید نمیتونید از پیانو استفاده کنید. ولی میشه ویولن و یا ویولن سل استفاده کنید. چون این نوع ساز قابلیت تقویت شدن دارن.

موسیقی جشن عروسی

انتخاب گروه موسیقی خوب

برای اینکه بتونید گروه موسیقی خوبی انتخاب کنید، بهتره ببینید در اطرافتون کی به تازگی ازدواج کرده و گروه موسیقی که با خودش آورده بود چطور بود. اگه خوب و عالی بود کارتون راحت میشه و راحت انتخابشون میکنید. حتی میتونید تو سایتها دنبال کروه موسیقی بگردین و با توجه به نظرات کاربران، میتونید گروه خوب رو انتخاب کنید. اگه مساله موسیقی خیلی براتون مهمه میتونید ازشون بخواین آدرس جایی که اجرا دارن رو بدن و برید حضوری ببینید. از همه مهمتر انتخاب خواننده و هماهنگ کردن با اون هست.

یعنی وقتی پیش خواننده انتخاب شدتون میرین اول باهاش در مورد موزیک عروسی مورد علاقتون صحبت کنید ویه لیست از آهنگ ها آماده کنید و باهاش مشورت کنید. ببینید میتونه اونها رو بخونه یا نه. مثلا وسط جشن ازش میخواین براتون یه آهنگ بخونه ولی خوانندتون تا حالا نشنیده و نمیتونه براتون اجراش کنه.

این مطلب هم عالیه:
دی جی مناسب برای جشن عروسی

 

سعی کنید تعداد مهمانهاتون با تعداد گروه موسیقی‌تون تناسب داشته باشه مثلا اگه سیصد تا مهمون دارین یه گروه چهار نفر براشون بس هست. با این گفته ها شما به راحتی میتونید جشنتونرو برنامه ریزی کنید و مشکلی براتون پیش نیاد.

دی جی عروسی

 

دی جی عروسی به جای گروه موسیقی

 

اگه از نظر مالی در مزیقه هستین بهترین پیشنهاد اینه که، پولی که برای اینکار کنار گذاشتین رو خرج اوردن دی جی عروسی کنید .

چون دجی عروسی فقط یه نفر هست و سیستم نور پردازی مثل رقص نور، دود و مه، و سیستم پخش صدا هم داره که همه رو خودش مدیریت میکنه و نسبت به گروه موسیقی خیلی با صرفه ترهست .

یادتون باشه که موقع ماههای شلوغ مثل شعبان و رجب و یا روز های تعطیل زودتر همه چیز رو مطابق میلتون آماده کنید. چون اگه اهمیت ندین ممکنه در تاریخ جشنتون جای خالی نداشته باشند و نتونند تو مجلستون حضور پیدا کنند. چون هرکس به خاطر این مشکل یک ماه قبل وقتش رو برای همون روزی که میخواد میگیره و دیگه دلواپسی برای اون روز پیدا نمیکنه.

قرار داد بستن با گروه موسیقی یا دی جی عروسی

 

موقع قرارداد بستن با گروه موسیقی یا دی جی عروسی باید سی درصد از مبلغ رو پیش بدین وتسویه نهایی آخر مجلس وقتی جشن تموم شد انجام میشه.

موقع قرارداد باید به دی جی عروسی بگید جشن تو جای سرپوشیده هست یا باز تا دی جی عروسی مطابق با مکان تجهیزاتش رو با خودش همراه کنه و مشکلی پیش نیاد.

تهیه نور پردازی ، صدا و دود و مه توی قرار داد باید باشه و هزینه ایی برای شما نداره. ولی بهتر هست که بپرسین تا مطمین باشید.

پخش آهنگ محلی به وسیله ی دی جی عروسی یا گروه موزیک عروسی

گروه موسیقی محلی

اگه عروس و داماد از دو قوم متفاوت یا یکی هستند از گروه موسیقی یا دی جی عروسی درخواست کنید چند موزیک عروسی محلی به همون لهجه ایی که دارین هم براتون آماده کنند. و مطمئن باشید با اینکار شور هیجان زیادی به مجلستون میدین. بخاطر همین آهنگ های معروف خواننده های محلی تون رو لیست کنید و در اختیارشون بذارین تا مطابق اون آهنگ مناسب براتون آماده کنند.

 

لطفا با نظرات سازنده خود مارو در این راه یاری نمایید

هیچ نظری وجود ندارد

دکمه بازگشت به بالا