تشریفات عروسیگیفت عروسی

مدل گیفت عروسی خاص برای مهمانان

گیفت عروسی

جشن پلاس: گیفت عروسی  جزو تزیینات موردعلاقه در مراسم‌های عروسی هست. هدیه‌ای که به عنوان یادگاری از بهترین روز زندگی عروس و دامادها برای خانواده و فامیل به عنوان یادگاری می‌دهند. بهترین مدل گیفت عروسی چیزهایی هستند که قابل استفاده اند و یا به زیبایی بسته بندی شده اند. بیشتر عروس‌ها سر این مساله حساسیت خاصی به خرج می‌دهند. در بازار نمونه‌های آماده زیادی وجود دارد که با قند و تور تزیین شده‌اند. ولی بعضی عروس‌های خوش سلیقه ترجیح می‌دهند مدل گیفت عروسی را خودشان درست کنند و گیفت عروسی خاصی داشته باشند.

هدف از دادن گیفت عروسی تشکر و قدردانی از مهمانها و دادن حس خوبی به آنهاست به سبب همراهی که طی سالها از شما داشته‌اند و در مراسم عروسی شما شرکت کرده اند.

درست است که بسیاری از این گیفت‌های عروسی با ذوق و شوق فراوان درست شده‌اند اما در دراز مدت و سال‌های بعد دور انداخته می‌شوند. برای حل این مساله بهتر است باید بپذیریم هدف از دادن گیفت عروسی تشکر و قدردانی از مهمانها و دادن حس خوبی به آنهاست به سبب همراهی که طی سالها از شما داشته‌اند و در مراسم عروسی شما شرکت کرده اند. درست است که شما دنبال مدل گیفت عروسی بودید که مهمانتان آنها را به عنوان یادگاری نگه دارند. به هر حال بعضی از گیفت‌های عروسی هستند که جزو گروه تزیینی نیستند ولی حس خوبی در مهمان‌هایتان ایجاد می‌کنند.

۱۰ مدل گیفت عروسی

یک راه خوب آماده کردن خوراکی های خوشمزه است مثلا در بعضی مراسم ها دانه های ذرت را با بسته بندی بسیار شیک به عنوان گیفت عروسی می‌دهند.

این مطلب هم عالیه:
آلبوم عکس تنها یادگاری مراسم عروسی

گیفت عروسی دانه های ذرت

اگر مراسم عروسی خود را در فضای باز برگزار می‌کنید، پتوی های سبک و راحتی به عنوان گیفت عروسی بدهید تا موقع غروب خورشید و وقتی احساس سردی کردند از آن استفاده کرده و به خانه هایشان ببرند. این یک هدیه بسیار مناسب و کاربردی برای مهمانان شما خواهد بود.

گیفت عروسی کاربردی

نوشیدنی و شربت خانگی مخصوص: اگر کدبانوی ماهری هستید. شربت خانگی مخصوص خودتان را در بطری‌های کوچک با یک پیام تبریک آماده کنید. خیلی ها از خوردن شربت خانگی لذت می‌برند.

گیفت عروسی کاربردی

چیزهای بیشتری می‌خواهید؟ خب بسته خوراکی به عنوان گیفت یک ایده خلاقانه اقتصادی است. شما با یک تیر دو نشان می‌زنید و پذیرایی مراسم عروسی را پربارتر می‌کنید.

گیفت عروسی کاربردی

شبی پر از رقص نور با فشفشه‌هایی که به میهمانان‌تان به عنوان گیفت عروسی داده‌اید. این مدل گیفت هم مراسم عروسی شما را زیباتر می‌کند هم بازی با فشفشهه و رقص نور رنگی در تاریکی شب همه مهمانان را به هیجان می‌آورد.

گیفت عروسی کاربردی

اگر برای بعد از مراسم عروسیتان برنامه سفر دارید در کارت‌های کوچکی زمان و جزییات پروازتان را بنویسید و درکنار گیفت عروسی‌تان به همه بدهید. در این صورت یک گروه اسکورت تا فرودگاه خواهید داشت.

گیفت عروسی کاربردی

یک گیفت  شیرین برای مهمانهای شیرین؛ بیشتر مهمان‌ها با این هدیه شیرین هیجان زده خواهند شد. می‌توانید از بسته بندی های جالب برای این هدیه استفاده کنید تا آن را زیباتر و خاص‌تر جلوه دهید.

گیفت عروسی کاربردی

کاکتوس‌ها گیاهانی مقاوم هستند و تا مدت‌ها بدون آب می‌توانند دوام بیاورند. این یک گزینه شگفت آور برای گیفت عروسی است.

گیفت عروسی کاربردی

تشکر و قدرشناسی‌تان را با دادن مربای خوشمزه به مهمانان نشان دهید و روی آن را با پارچه های سنتی یا گلدار و به روش ستنی بسته بندی کنید. این یک راه عالی است. برای اینکه مطمئن شوید مهمانان‌تان بعد از عروسی شما در مورد صبحانه بعد از عروسی که با هدیه عروس خوشمزه شما میل کرده اند صحبت می‌کنند.

این مطلب هم عالیه:
این سوالات را حتما از مدیران تشریفات خود بپرسید تا بهترین جشن را برگزار کنید

گیفت عروسی کاربردی

شاید این گیفت  برای بچه ها بیشتر خوشایند باشد. اما بزرگترها هم از این دستگاه آدامسی که به آنها آدامس می دهد خوششان خواهد آمد و بعدها نیز از این مدل گیفت عروسی در مهمانی‌های کوچکشان نیز از آن استفاده خواهند کرد.

مدل گیفت عروسی کاربردی

 

لطفا با نظرات سازنده خود مارو در این راه یاری نمایید

هیچ نظری وجود ندارد

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا