کت و شلوار داماد

مدل کت و شلوار دامادی 2018

مدل کت و شلوار دامادی سه تکه

یکی از مد روزهایی که دامادهای امسال باید به آن توجه کنند، سه تکه بودن کت و شلوارشان است. به عبارت بهتر، علاوه بر کت و شلوار، باید یک جلیقه را هم به لیست لباس‌های شب ازدواج‌شان اضافه کنند. به عنوان یک داماد خوشتیپ توجه داشته باشید قد جلیقه شما نباید خیلی بلند باشد و نهایتا باید تا روی کمربندتان بیاید. از پوشیدن جلیقه گشاد هم خودداری کنید.

جلیقه دامادی مدل کت و شلوار

استقبال از گلدوزی و تکه دوزی

اسم گلدوزی و تکه دوزی که می‌آید معمولا یاد لباس‌های زنانه می‌افتیم اما امسال برند «والنتینو»، (Valentino)، این ذهنیت را بر هم زد و در دوخت کت و شلوارهایی که برای دامادها طراحی کرده بود سراغ این دو هنر رفت. بنابراین اگر موقع خرید کت و شلوار مردانه متوجه شدید یک گل کوچک گوشه آستین یا روی یقه‌اش دوخته شده یا تکه دوزی دارد، تعجب نکنید.

این مطلب هم عالیه:
21 راه ساده برای جلوگیری از فاجعه‌های آرایشی روز عروسی

تکه دوزی روی کت و شلوار

لباس‌های سه بعدی

خیلی سال پیش، قبل از اینکه عبارت «سه بعدی» به اندازه این روزها جا بیفتد، نقاشی‌های سه بعدی برای خودشان ابهتی داشتند. امسال طرح نقاشی‌های مشابه آن سال‌ها، دوباره به دوران اوج خودشان برگشته‌اند. علاوه بر کت و شلوار مردانه برجسته و طرح‌دار، جلیقه‌های طرح‌دار و به اصطلاح سه بعدی هم به آقایان داماد خدمت می‌کنند با این تفاوت واقع قرار نیست سه بعدی باشند و صرفا طرح‌های شلوغ دارند.

جلیقه طرح دار

بازگشت تاکسیدوها

تاکسیدو همین کت بلندی است که در تصویر می‌بینید و اصالتا از مهمانی‌های شبانه انگلستان به دنیای بیرون درز کرده است. دامادهای امسال می‌توانند با خیال راحت از تاکسیدوهای زیبا استفاده کنند و رسمیت مراسم‌شان را چند برابر کنند. فقط دو نکته را درباره این کت‌ها در نظر داشته باشید، اول اینکه تاکسیدو را در تاریکی شب باید پوشید و نه در حضور آفتاب عصر و نکته دوم اینکه وقتی تاکسیدو می‌پوشید نیازی به استفاده از کمربند نیست بلکه برای محکم نگه داشتن شلوار بهتر است سراغ ساسپندر یا گزینه‌های مشابه بروید. تاکسیدوی دامادی‌تان را با پاپیون همراه کنید.

بیشتر بخوانید: شش نکته برای ست کراوات و پیراهن مردانه

تاکسیدو مشکی مردانه

 سبز زمردی بپوشم؟

امسال سبز زمردی یکی از مد روزهای دنیای کت و شلوار دامادی است. البته با توجه به رنگ پوست و موی دامادهای ایرانی که معمولا تیره است این رنگ، ایده‌آل نخواهد بود. با وجود این اگر احساس می‌کنید به شما می‌آید، این رنگ را دوست دارید یا حتما باید روی پاشنه مد بچرخید، این گزینه را هم گوشه ذهن‌تان داشته باشید.

اگر برای خرید کت و شلوار دنبال رنگ‌های دیگری می‌گردید سرمه‌ای روشن یا آبی نفتی تیره به همراه مشکی، همچنان پر طرفدار هستند.

بیشتر بخوانید: هشت توصیه برای خرید کت تک مردانه

از زیورآلات و تنوع چه خبر؟

طراحان دنیای ازدواج دست‌تان را در انتخاب زیورآلات و حتی لباس‌های متنوع باز گذاشته‌اند. امسال استفاده از پیراهن‌هایی که گلدوزی دارند و شلوارهای طرح اسپانیایی که پایین‌شان به اصطلاح لوله تفنگی است، برای دامادها مجاز است. در مورد اکسسوری هم بدانید و آگاه باشید که می‌توانید کلاه سرتان بگذارید (اما سر عروس خانم هرگز)، می‌توانید ساعت زنجیردار بیندازید، از دستمال گردن استفاده کنید و ساسپندر ببندید. خلاصه که هر چه مجلل‌تر، بهتر!

لطفا با نظرات سازنده خود مارو در این راه یاری نمایید

یک نظر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا