جذاب و خواندنی

مدل های زیبا و جذاب لباس عروس بچگانه

لباس عروس دخترانه

دختر بچه ها، همیشه  علاقمند هستند شبیه بزرگ تر ها لباس بر تن کنند و این علاقه  زمانی تشدید می شود که بخواهند در مراسم عروسی یا نامزدی شرکت کنند. به خصوص اگر  عروس، از اقوام باشد و در جریان فرآیند دوخت و دوز و پرو لباس خاله یا عمه، دختر خاله  یا دختر عمه، دختر عمو یا دختر دایی و امثالهم قرار بگیرند. اگر چه از جنبه روانشناسی کودکان، ترغیب کودکان به  سبک مد و لباس بزرگسالان نهی شده و عاملی در بلوغ زود رس است، اما به هر حال جذابیت های پر زرق وبرق و رنگارنگ لباس  عروس سبب می شود تا همواره بعضی از دختر بچه ها را با استایل لباس عروس در مراسمات مشاهده  کنیم.

در ادامه مدل های جذاب ما را مشاهده بفرمائید.

 

مدل های زیبا و جذاب لباس عروس بچگانه

 

مدل های زیبا و جذاب لباس عروس بچگانه

 

مدل های زیبا و جذاب لباس عروس بچگانه

 

مدل های زیبا و جذاب لباس عروس بچگانه

 

مدل های زیبا و جذاب لباس عروس بچگانه

 

مدل های زیبا و جذاب لباس عروس بچگانه

 

مدل های زیبا و جذاب لباس عروس بچگانه

 

مدل های زیبا و جذاب لباس عروس بچگانه

 

مدل های زیبا و جذاب لباس عروس بچگانه

 

مدل های زیبا و جذاب لباس عروس بچگانه

نکاتی مهم برای تهیه لباس عروس دخترانه

سعی کنید کودکان را با این لباس آشنا کنید. هم چنین روش نگهداری و تمیز نگهداشتن آن که به دلیل طرح پف  دار و تور دار، حمل آن کمی برای کودکان  سخت به نظر می رسد.  در واقع آداب استفاده  از لباس عروس  را به دختر خود آموزش  دهید.

 

لباس عروس بچه گانه را نباید تنگ گرفت چرا که در مدت زمان نسبتا طولانی عروسی، کودک از لباس خسته شده و خواستار تعویض آن می شود.

لباس عروس بچه گانه را حتی الامکان گشاد و راحت انتخاب کنید و اگر مدل های آماده در دسترس  نیست،  حداقل ۲ هفته پیش از برگزاری مراسم  نسبت به دوخت آن برای  فرزند خود اقدام کنید.

  • (لباس عروس بچه گانه ساتن)
این مطلب هم عالیه:
یه سفر ماه عسل عالی با نکاتی که جشن پلاس براتون آماده کرده

در خرید یا سفارش دوخت لباس عروس بچه گانه،  تنها در صورتی که در طول یک سال، چند مراسم  پیش رو است  و نمیخواهید طرح های گوناگون  را به تن فرزند خود بپوشانید، انتخاب عالی  داشته باشید.  در غیر این صورت، از صرف هزینه  خودداری  کنید که به دلیل رشد کودک، مشتری اول و آخر  خواهید بود.

اگر میخواهید این لباس در بازه ۲ ساله  قابل استفاده باشد، از مدلهای قابل تنظیم استفاده  کنید که امکان بزرگ و کوچک کردن  بخش های از لباس  با زیپ  و کش و امثالهم در  دسترس  باشد تا مدت زمان بیشتری کودک شما از آن استفاده  کند.

لباس عروسی بچه گانه صورتی و آبی

(طرح لباس عروس بچه گانه حریر رنگی)

در هنگام خرید لباس عروس بچه گانه، به  سن  کودک خود توجه کنید. لباس عروس بچه گانه ۲ ساله با لباس عروس بچه گانه ۵ یا ۷ ساله  و حتی  ۱۰ ساله خیلی فرق می کند. از طراحی استایل گرفته تا نوع کارکرد و آموزشی که به کودک در استفاده از این لباس داده می شود، معیارها متفاوت می باشد.  سعی کنید این موارد را از خیاطان تخصصی لباس عروس بچه گانه  فرا بگیرید.

بعضی از والدین به این نکته تاکید می کنند که آموزش شیوه استفاده از لباس عروس های بچه گانه که توسط  خیاط برای کودک دوخته می شود، تاثیرگذاری بیش تری توسط خیاط تا والدین دارد. چرا که معمولا بعضی از کودکان، سخن و نصیحت دیگران را در نگهداری و استفاده از لباس، جدی تر از والدین  به خصوص مادران می پذیرند.

لباس عروسی بچه گانه یقه دلبری

(همان طور که مشاهده می کنید، لباس  عروس بچه گانه  می تواند ساده اما شیک باشد با یک کمربند صورتی طرح  پایپیون، شکست رنگ خوبی  را  در استایل کودک شما ایجاد کند)

این مطلب هم عالیه:
ازدواج دانشجویی چیست

اگر می خواهید برای دختر بچه زیر ۱ سال خود، لباس عروس بچه گانه  رنگارنگ  تور دار یا حریر یا گیپور انتخاب کنید، در نظرداشته باشید که به  دلیل چهار دست و پا راه رفتن بچه، لباس باید به گونه  ای باشد که کاملا روی زانو را بپوشاند تا اصطکاک کف سالن  یا میزی که کودک روی آن قرار می گیرد، سبب آسیب  به  سطح پوست پا نشود.

لباس عروسی بچه گانه گل آبی

(در لباس عروس بچه گانه  تور دار حتما به قد و سن کودک توجه کنید)

اگر کودک شما در سنی هست که خودش امکان پوشیدن  و در آوردن  لباس عروس بچه گانه  را دارد، گزینه هایی  در دسترس  او قرار  دهید که این  کار به  راحتی توسط او امکان پذیر  باشد.

اگر قصد دارید برای لباس عروس  بچه گانه  فرزند خود هزینه  زیادی صرف نکنید، می توانید لباس مجلسی و شیک  او را با هد بلند  گل دار و زینت کردن مو هم  چون تاج عروس با اکسسوریهای ریز و فانتزی، دیزاین  کرده  تا کودک شما از استرس  لباس های پف دار  بزرگ عروس خلاص  شود و استایل جذابی  در  عروسی  داشته  باشد. تاج های  عروس بچه گانه  نیز  می تواند متنوع باشد و مرتب در طول مراسم عروسی  توسط مادران، تعویض  شود.

لطفا با نظرات سازنده خود مارو در این راه یاری نمایید

هیچ نظری وجود ندارد

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا