آرایش و میکاپ عروس

مدل مو عروس ساده و زیبا با توجه به جدیدترین مدل آرایش مو و صورت عروس

مدل مو عروس ساده و زیبا با توجه به جدیدترین مدل آرایش مو و صورت عروس

یکی از آرایش هایی که صورت رو زیبا میکنه میتونم بگم آرایش مو عروس هستش، هر مدل مو که انجام بشه، به صورت زیبایی میده حتی یه آرایش مو ساده و حتی در بعضی مواقع مدل مو و آرایش مو و صورت شخصیت ادم رو نشون میده که چه جور شخصیتی داره.

قبل از اینکه بخوام در مورد مدل مو برای عروس خانم ها بگم میخوام مختصر اول یکم راجب مراقبت مو صحبت کنم که با چه روش وچه کارهایی میشه موهای سالم و مدل مو  زیبا داشته باشیم. در ادامه با جشن پلاس همراه باشید.

نکات نگهداری از مو به خصوص برای آرایش مو عروس

سعی کنید هیچ وقت یا حدالمقدور کم به موهاتون حرارت بدین. بعضی اوقات مجبور میشیم برای اینکه مدل مو هامون خوب در بیاد با وسایل حرارتی اون رو گرم کنیم. که این برای موها مفید نیست و بهتره از یه لایه اسپری محافظ حرارتی کمک بگیریم.
همیشه موهاتون رو تمیز نگه دارین. اینکه میگن شامپو ها روغن مو رو از بین میبرن درسته ولی تا وقتی که از جنسهای با کیفیت استفاده کنید میتونید هر روز موهاتون روبشویید و تمییز کنید. اگه مرتب موهاتونو بشورید حتی از موخوره زدن جلو گیری کردین.

همیشه از یه مارک و یه برند استفاده کنید و شوینده موهاتون مارکش رو عوض نکنید چون خاصیت شوینده های هر مارکی با هم فرق دارن.
رژیم غذایی درستی داشته باشین یعنی از مواد غذایی که توش از آهن، روی، اسید چرب امگا ۳و پروتیین سرشاره، استفاده کنید. این عوامل به تحریک رشد مو کمک میکنه و توصیه میکنم در هفته گوشت و مرغ و ماهی مصرف کنید تا موهاتون سلامت باشند.

رنگ مو عروس

موهاتون رو مرتب شانه کنید، شانه ایی که استفاده میکند بهتره از جنس چوب با دندانه های بلند باشه.

اگه موهاتون مرتب گره میخوره، بهتره که موهاتون رو یا ببافین یا دم اسبی ببندید تا از بهم ریختگی نجات پیدا کنید.
و موقع شستن موها بهتره از آب سرد و یا ولرم استفاده کنید. آب داغ باعث میشه چربی های طبیعی موهاتون از بین بره.
حالا که در مورد نگهداری مو چیزهایی یاد گرفتیم بهتر در مورد چهره هم یه چیزهایی بدونیم.

نکات مهم در مورد آرایش مو ساده

یکی دیگر از دغدغه های زوج های جوان اینه که در روز عروسیشون دوست دارن ظاهر زیبا و تکی داشته باشند. بخاطر همین خیلی سخته که مدل مو زیبایی رو پیدا کنند تا با صورتشون جور دربیاد و چون اگه اون آرایش مو و صورت که عروس خانوم دوست داره روی چهره و موهاش نباشه جشن عروسیش براش خوشایند نمیشه.

برای اینکه یه آرایش منحصر به فرد و یه آرایش مو عروس زیبا داشته باشیم باید این نکات رو در نظر بگیریم. اولین نکته مربوط میشه به انواع صورت .

این مطلب هم عالیه:
آرایش کردن در فصل زمستان

صورت گرد

مدل مو عروس

به اینگونه که اگه صورت گردی دارین بهتره که موهای بالای پیشونیتون رو به عقب ببرین و موهای دو طرف صورتتون رو، اطراف صورتتون بندازید. چون اینجوری صورتتون از حالت گردی در میاد و بیشتر بهتون میاد. ولی اگه موها رو به عقب ببرین صورتتون گرد تر از قبل میشه و گردی صورت بیشتر به رخ میاد. و اگه موهاتون کم پشته میتونید بالای پیشونی کمی پوش بدین وقسمتی از اون رو روی سرتون جمع کنید با اینکار صورتتون کشیده تر میشه. این یه آرایش مو و صورت خوب و یه آرایش مو ساده برای کساییه که صورت گردی دارند.

صورت گلابی

اگه صورت گلابی شکل دارین بهتره که موهاتون رو کوتاه نکنید و بدون اینکه پیچ و تاب بدن آرایش کنن. هیچ وقت موهای بلندتون رو فرق راست برندارید این مدل صورت هم باید بالای سرش ، پوش درست کنه تا موهاش پرپوش تر بشه. در این صورت بهتره که حالت های مشخصی داشته باشین. آرایش مو ساده در این نوع آرایش مو و صورت هم دیده میشه.

آرایش مو و صورت

صورت مربعی

صورت های مربعی شکل بهتره که موها با فرق راست وچپ بطور طبیعی در اطراف صورت ریخته بشه با اینکار عرض پیشونی رو به طور مخصوصی جلوش رو کم میکنید.در این حالت صورت، بهتره که فرق کج باز نکنید.

صورت مثلثی یا قلبی

صورت های مثلثی یا قلبی بهتره که بالای سر جمع کرده و اون رو پوش بدین و باید موها رو بدون فرق سر و گرد انتخاب کنید.
صورت های مستطیلی شکل، موهای متوسط و در ناحیه های گوش ها، به موها، انحنا و پیچ و تاب بدین بهتون میاد. از باز کردن فرق به ویژه از وسط موها خوداری کنید و موهاتون رو باز و آویزان نذارید. بلندی موها باعث میشه درازی صورتتون هم بیشتر بشه و اینم بدونید موهای خیلی کوتاهم به این مدل صورت نمیاد.

صورت بیضی

آرایش مو ساده

صورتهایی که بیضی هستند هر مدل مو که دوست داشته باشن می تونن انتخاب کنن چون به همشون میاد. چه مو بلند باشه چه کوتاه. چه مدل مو ساده باشه، چه مدل موی پیچیده. شاید راحترین آرایش مو عروس برای همین صورت ها انجام بگیره.

حالا که فهمیدین چه مدل صورتی با چه مدل مو زیبا هست کلی تر راجبش حرف میزنیم . میخوام بگم وقتی به آرایشگاه رفتین چه کارهایی رو انجام بدین یا نباید انجام بدین. با ما همراه باشین.

اکستنشن مو

اضافه کردن موی مصنوعی به موهای طبیعی تون باعث میشه موهاتون حجم بگیره و وبلندتر بشه که بیشتر آرایشگرها برای اینکه مدل مو زیبایی رو در بیارن اینکارو انجام میدن. با اینکار هر مدل و شنیونی میتونید انتخاب بکنید و اصلا ترس افتادنش رو نداشته باشین چون با گیره های محکم به موهای طبیعی خودتون وصل میشه. و از طرفی موهای خودتون کمتر پوش میخوره و آسیب بهش نمی رسه. بخاطر همین جلوی آرایشگرتون رو برای این مدل آرایش مو و صورت نگیرید که حتما باید موی طبیعی خودم باشه.

این مطلب هم عالیه:
طرز و مدل لباس پوشیدن عروس و داماد در روز فرمالیته( پیش فیلم )

رنگ کردن

موقعی که خواستید رنگ بزارین رو موهاتون باید حداقل یه هفته قبل عروسی باشه تا تکلیف موهاتون معلوم بشه. هیچ وقت یه روز مونده به عروسی دوباره موهاتون رو رنگ نکنید. چون هم باعث آسیب به موهاتون میشه و هم ممکنه اون رنگ مویی که دوست داشتین در نیاد و یا زردی و قرمزی توی موهاتون بوجود بیاد. روز آخر فقط باید از نرم کننده مخصوص موهای رنگ شده استفاده کنید و سرم تقویت مو به موهاتون بزنید تا موهاتون زیباتر بشه.

نظر دادن دیگران در مورد آرایش مو و صورت

آرایش مو و صورت

وقتی مدل مو و رنگ رو انتخاب کردین هرگز اجازه ندید کسی براتون نظر بده چون ممکنه دودل بشید. تنها کسی که حق نظر داره فقط خودتون و شنیون کارتون هست نه کس دیگه، هرکی نظر داره برای خودش انجام بده. حتی خواهر و مادرتون نظر شخصی خودشون که می پسندن رو میگن. ولی آرایشگرتون با تجربه ایی که داره راحت تر میتونه راهنمایتون کنه تا آرایش مو و صورت زیبایی داشته باشید.

شستن موها

در روز عروسیتون موها رو نشورید چون کار کردن با موهای شسته شده کار سختیه. اگه میخواید تمیز باشه یه روز قبلش موهاتون رو بشورید. تا آرایشگرم بتونه مدل مو مناسب رو در بیاره. حتی آرایش مو ساده هم با موهای شسته شده برای آرایش مو عروس کار سختی میشه.

کوتاهی مو

مدل مو

بخاطر اینکه مدل مو و شنیون زیبایی داشته باشین بهتره چهار تا شش هفته قبل از عروسی موهاتون رو کوتاه نکنید. حتی نوک موهارو هم کوتاه نکنید. چون غیر حالت پذیر میشه و کار رو برای آرایشگرتون سخت میکنه، بخصوص اگه موهاتون باز باشه.

مدل های مد روز آرایش مو عروس

درسته مدل های روز بسیار زیبا و خواستنی هستند ولی اینو قبول کنید که فقط مخصوص همون سال و چند ماه هست. بعد یه سال از مد میافته بخاطر اینکه بعد چند سال که عکسها و فیلمتون رو میبینید، راضی باشین، مدلی رو انتخاب کنید که هیچ وقت از مد نمی افته و بتونید بعدها از این انتخاب راضی باشین و ببینید بعد چند سال هنوز هم جذاب هست. حتی یه آرایش مو ساده هم میتونه این ویژگی رو داشته باشه.
توی مدل مو و شنیونتون می تونید از گل های طبیعی هم استفاده کنید. با اینکار چهره زیبا و خواسنتی تر به خودتون می دید. گل مصنوعی هم میتونید استفاده کنید ولی به زیبایی گل طبیعی نمی رسه.

مدل مو عروس

لطفا با نظرات سازنده خود مارو در این راه یاری نمایید

هیچ نظری وجود ندارد

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا