تشریفات عروسیماشین عروس

مدل ماشین عروس متفاوت

جشن پلاس: تمامی هماهنگی‌های عروسی را انجام داده‌اید، همه چیز تمام است ولی ماشین عروس چه‌طور؟ چه فکری برای آن کرده‌اید؟ حتی اگر قرار باشد که بعد از جشن مستقیما به فرودگاه بروید، باز هم به یک ماشین عروس تزیین شده نیاز دارید. اگر جز آن دسته از زوج‌هایی هستید که دوست دارند ماشین عروس‌شان منحصر بفرد باشد و همیشه در یادها بماند، به ادرس درستی امده‌اید.

خودروهای کلاسیک و یا اسپرت، گزینه‌ی خوبی برای‌مان می‌باشند. خیلی‌ها دلشان می‌خواهد حداقل در روز عروسی‌شان برای یک بار هم که شده سوار خودروهای لوکس شوند. برای همین هم اگر خودتان صاحب چنین ماشین‌هایی نیستید، می‌توانید آن را اجاره کنید اما به عنوان آخرین پیشنهاد، سعی کنید از خودروهای دوستان و آشنایان هرچند ساده و معمولی، استفاده نمایید.

در انتخاب ماشین عروس مهمتر از همه نظر عروس خانم است. عروس خانم‌ها بیشتر رنگ سفید و صورتی را برای ماشین عروس می‌پسندند که البته پیدا کردن این رنگ‌ها کمی مشکل به نظر می‌رسد اما همین سعی و تلاش است که شیرینی جشن عروسی را دوچندان می‌کند.

ماشین‌های روباز بخصوص برای فصل‌های گرم بسیار مناسبند. البته اگر خیلی به سر و وضع خود بعد از جشن عروسی اهمیت نمی‌دهید می‌توانید از این مدل ماشین‌ها استفاده کنید.

مدل ماشین عروس روباز

اتومبیل‌های Vosvos  قدیمی پیشنهاد دیگری است که می‌تواند ماشین عروس خوبی باشد. این اتومبیل به عنوان ماشین عروس یکی از ایده‌های خوبی است که عشق و محبت را به هر دو طرف الهام می‌دهد.

ماشین عروس قدیمی

اگر حاضر هستید برای یک شب عروسی هزینه‌ی بالایی پرداخت کنید، می‌توانید لیموزین‌های ۷ نفره را کرایه کرده و به عنوان مرگب عروس استفاده کنید. اینجاست که می‌توان گفت عروس زیباتر است یا ماشین عروس! به هر حال برای خانواده‌هایی که مشکل مالی ندارند لیموزین یک انتخاب ایده‌آل خواهد بود.

این مطلب هم عالیه:
جشن عروسی در خانه

لیموزین 7 نفره

خودروهای کلاسیک؛ برای تزئین این ماشین‌ها پس از انتخاب ماشین مورد نظر باید با توجه رنگ ماشین رنگ گل را انتخاب کنید. معمولا برای ماشین‌های رنگ روشن از گل‌های رنگی و برای ماشین‌های تیره ازگل‌های سفید استفاده می‌شود. در نظر داشته باشید که اکثر ماشین‌های کلاسیک کولر ندارند و بهتر است در فصل گرم از آن‌ها استفاده نکنید.

خودروهای کلاسیک

یکی از جالب‌ترین اتومبیل‌هایی که به تازگی در میان جوانان محبوب شده است، جیپ است. اگر زیاد به آزادی روح اعتقاد دارید این مدل ماشین عروس انتخاب جسورانه‌ای برای شما خواهد بود. البته باید در نظر داشته باشید که برای هماهنگی با این مدل خودرو باید لباس عروس و دامادی خود را نیز اسپرت در نظر بگیرید.

46248_316

لطفا با نظرات سازنده خود مارو در این راه یاری نمایید

4 نظرات

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا