ایده های جشن عروسیتشریفات عروسیعکاسی و فیلم برداری

طرز و مدل لباس پوشیدن عروس و داماد در روز فرمالیته( پیش فیلم )

طرز و مدل لباس پوشیدن عروس و داماد در روز فرمالیته( پیش فیلم )

یه روز یا چند روز قبل اینکه جشن عروسی شروع بشه عروس و داماد برای اینکه برای اول فیلم جشن عروسیشون فیلم های تیکه ایی و عکس جالب داشته باشن میرن توی مناظر و طبیعت یا آتلیه با لباس هایی غیر از لباس عروس و داماد فیلم و عکس می گیرن که به اون روز فرمالیته یا همون پیش فیلم میگن.
عروس و داماد لباسی که برای روز فرمالیته یا پیش فیلم استفاده میکنن نباید لباس عروس یا کت و شلوار باشه چون اینجوری هیچ فرقی با روز عروسیشون نداره.

پیش فیلم

لباس داماد برای روز فرمالیته

داماد برای اینکه بتونه تغییراتی داشته باشه چند دست لباس به همراه کفش با خودش باید همراه کنه. لباس های داماد میتونه از پیراهن هایی که می پسنده، تیشرت های جذب به همراه شلوار لی یا کتان بهمراه کتانی یا صندل استفاده کنه. بهتره داماد ها این نکته رو هم در نظر بگیرن لباس هایی که انتخاب میکنن مربوط به اون منظر و نقاطی که میرن باشه، مثلا شلواری که می پوشین باید طوری باشه که اگه مجبور شدین به آب برین بتونید پاچه هاش رو هم بالا بدین. اگه تم فرمالیتتون خیلی راحت و اسپرت هست می تونید در روز فرمالیته تون از شلوارک هم استفاده کنید.

لباس و کفش مناسب عروس در روز پیش فیلم

روز فرمالیته

عروس خانم ها هم باید در روز فرمالیتشون نمی تونن از لباس عروس و حتی از کفش و دسته گلشون استفاده کنن.
لباسی که می خوان انتخاب کنن میتونه از تیشرت و لباس خانگی زیبا، لباس مجلسی و لباس شب، و یا لباس های اسپرت باشن همه اینها بسته به سلیقه عروس خانم هست.
کفش این روز هم می تونه اسپرت، پاشنه بلند و یا صندل و کتانی باشه. که بسته به لباسی که انتخاب میشه کفش هم نزدیک به لباس انتخاب میشه.

این مطلب هم عالیه:
چگونه از اتفاق‌های غیر منتظره مراسم عروسی جلوگیری کنیم

دسته گل هم میتونه یه دسته گل با گل های وحشی همون فصل باشه و خیلی متفاوتر از دسته گل روز عروسیتون.
حتی در مدل مو و آرایش هم همینطور هست. که بهتر مدل موی انتخابی برای روز فرمالیته از مدل موهای باز استفاده بشه و با حلقه یا گل سر مدل گل بالای سر یا کنار موهاتون استفاده بشه.

آرایش صورت هم می تونه هر دفعه که با یه لباس دیگه دیده میشین تغییر داده بشه. ولی حواستون رو جمع کنید که شبیه آرایش روز عروسیتون نباشه. می تونید از آرایش ملایم تا آرایش غلیظ و… استفاده کنید در روز پیش فیلم.

پیش فیلم

بهتره این نکته رو فراموش نکنید که بهتره عروس و داماد در روز فرمالیته با هم ست باشن تا زیباتر تو فیلم و عکسشون ظاهر بشن.

بهتره رنگ هایی که انتخاب میکنن هر دفعه با هم فرق کنه. یعنی هم از رنگ های روشن استفاده کنید و هم از رنگ های تیره.

مکان های روز فرمالیته

ماه عسل

جایی که میخواین روز فرمالیته خودتون رو اونجا فیلمبرداری و عکس برداری کنید می تونه هر جایی باشه. می تونه خونه شخصی خودتون باشه. می تونه باغ باشه. می تونه تو یه ویلا باشه. می تونید به کوه برین. می تونید جنگل و دریا رو برای پیش فیلم انتخاب کنید. یا می تونید به دشت یا کویر برین. و روز فرمالیته جالبی رو برای خودتون بسازین.

اگه وقتش رو داشته باشین خیلی زیبا میشه اگه بتونید فیلم فرمالیتتون رو در چهار فصل انجام بدین و متناسب با همون فصل لباس بپوشین و فیلمتون رو ضبط کنید. اینجوری زیبایی چهار فصل داخل فیلمتون نمایان میشه و ایده جذاب و جالب براتون میشه مثلا تو فصل زمستون دارین تو برف فیلم میگیرین یه دفعه وارد یه دشت پر از گل و پروانه میشین. بعد میرید به فصل تابستان و کنار دریا و آب بازی. یه دفعه میرین تو فصل رنگارنگ برگ های پاییزی. این ایده خود بخود می تونه فیلم روز فرمالیته رو براتون پر کنه و هم یه خاطره جالب و زیبا از چهار فصل برای خودتون می سازین.

این مطلب هم عالیه:
بهترین راهنمایی بستن قرداد با آتلیه عروس

امیدوارم جشن پلاس تونسته باشه نکات مهم روز فرمالیته یا همون پیش فیلم رو براتون بازگو کنه. با کمی دقت و سلیقه و داشتن ایده های ناب مطمئنا شما میتونید یه روز فرمالیته بسیار عالی رو بسازید. و همچنین با فیلم برداری از لحظاتتون یه پیش فیلم عالی برای فیلم عروسیتون آماده کنید. موفق باشید.

روز فرمالیته

لطفا با نظرات سازنده خود مارو در این راه یاری نمایید

هیچ نظری وجود ندارد

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا