عروسلباس عروس

مدل لباس عروس پوشیده انتخابی خاص برای عروس خانم ها

انتخاب مدل لباس عروس پوشیده

خیلی از دختر خانم ها هستن که حجاب براشون خیلی اهمیت داره طوری که دوست دارن حتی تو جشن ازدواج شون هم مدل لباس عروس پوشیده مناسب  به تن می کنند. و زیبایی رو در حجاب داشتن میدونن. و یکی از کشورها که پر طرفدارترین در انتخاب لباس عروس پوشیده رو داره کشور ایران هست. و مربوط به دخترهای ایرانی است.
و بعضی از دختر خانم ها هم دلایل خوذشون رو برای انتخاب لباس عروس پوشیده رو دارن.

این مدلهای لباس عروس دارای طرح ها و تزیینات زیادی بر روی لباس هستن. چون این لباس پوشیده هست برای زیبایی بیشتر با مدل ها و تزیینات زیبا روش کار میکنن تا مدل لباس عروس پوشیده رو اندام بخوبی و زیبایی نشون داده بشه.

عروسی در تابستان و زمستان

مدل لباس عروس پوشیده

اگه عروسی توی زمستان باشه این لباس عروس به غیر از زیبایی از نظر انتخاب مدلش توی این فصل بسیار زیبا و لاکچری به نظر می رسه. چون توی این فصل از لباس های پوشیده استفاده میشه.
اگه عروسیتون رو تو فصل تابستان میخواین برگزار کنید. می تونید به خاطر گرما از یه بادبزن ست لباستون استفاده کنید. اینجوری ست لباس عروس زیبایی دارین.

حجاب داشتن یا نداشتن

مدل هایی از این لباس عروس هست که میشه موها رو به راحتی پنهان کرد و از طرفی زیبایی تون رو با اینکار بیشتر میکنید. و یا میتونید به وسیله کلاه حجاب و استفاده از کمی تور و در آخر گذاشتن یه تاج زیبا بر روی اونها میتونید زیباییتون رو دو چندان کنید.

این مطلب هم عالیه:
وظایف ساقدوش‌ها (قبل عروسی، روز عروسی، هنگام جشن)

مدل لباس عروس پوشیده

اگه خبر دارین که عروسیتون مختلط نیست میتونید حجاب نگیرین. چون خیلی ناجور هست که بین زنها حجاب داشته باشین. پس میتونید موهاتون رو هم تزیین کنید و برای حجاب داشتن جلوی آقایون از کلاه و شنل های مخصوص عروسی استفاده کنید و وقتی پیش خانم ها هستین اونها رو بردارین و راحت باشین. اینجوری هم زیبا تر و خواسنتی تر می شین.

جنس پارچه

حتما به حنس پارچه توجه کنید که مناسب فصل باشه. مثلا شما دارین توی فصل تابستون جشن می گیرین و می دونید که چقد این فصل گرم هست. حالا اگه لباس عروستون جنس پارچش کلفت باشه. باعث میشه شما تو گرما اذیت بشین. و جشن عروسیتون با ناراحتی و اذیت شدن شما تموم میشه. پس حتما به جنس پارچه دقت کنید.

مدل لباس عروس پوشیده

مدل لباس عروس پوشیده گیپور

یکی از مدل های لباس عروس پوشیده و با حجاب مربوط می شه به لباس عروس گیپور. این لباس عروس هر چقدر از زمان مدلی که به بازار اومده میگذره طرفدارای این مدل و طرح بیشتر میشه و همه از این مدل استقبال می کنن.

علتش هم مربوط می شه به زیبایی طراحی لباس در کنار پوشیده بودن اون. و مدل ها و طرح های مختلفی رو میشه توی بازار انتخاب کرد که میتونیم به مدلهای لباس عروس گیپور آستین دار، مدل های لباس عروس بدون آستین، مدلهای لباس عروس گیپور پف دار بلند، مدلهای لباس عروس پف دار کوتاه و پرنسسی ، لباس عروس اروپایی و لباس عروس دنباله دار اشاره کرد.
که با توجه به سلیقه، عروس خانم می تونه یکی از اون ها رو انتخاب کنه. ولی باید این رو هم در نظر بگیره که کدوم به اندام و آرایشی که میخواد انجام بده میاد و زیباترش میکنه.

این مطلب هم عالیه:
چگونه لباس عروس مناسب بدن خود را پیدا کنیم؟

لباس گیپور مناسب تابستان

لباس عروس گیپور بدون آستین هم زیبایی و جذابیت خاص خودش رو داره وعروس خانم هایی که سخت پسند هستند. حتما از این مدلها خوششون میاد.
و تنها مشکل اینه که به خاطر نداشتن آستین باید حتما از شنل و کلاه استفاده کنید.

این مدل برای فصل های تابستان که گرما زیاد هست استفاده میشه و مناسب هست. یه مدل دیگه هم هست با آستین های مدل کلوش و بادبزنی که زیبایی جالبی به لباس عروسیتون میده.

مدل لباس عروس پوشیده

شما می تونید از دستکش های زیبا و طرح دار هم به عنوان ست و تزیینات لباس عروستون استفاده کنید دستکشهایی که دست و انگشت ها رو بپوشونه و یا دستکش هایی که فقط مچ و پشت دست رو میپوشونه استفاده کنید.

مدل لباس عروس پوشیده

لطفا با نظرات سازنده خود مارو در این راه یاری نمایید

هیچ نظری وجود ندارد

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا