لباس عروس

مدل لباس عروس های امسال را بشناسید

جشن پلاس: مدل لباس عروس هر سال با سال‌ قبلش فرق دارد. طراحان این حوزه علاقه‌ی زیادی دارند دل هر عروسی را با هر سلیقه‌ای به دست بیاورند. برای همین هم هر سال متنوع‌تر از سال قبل طراحی می‌کنند. اگر دوست دارید بدانید امسال، طراحان چه خواب‌هایی برای لباس عروس‌ها دیده‌اند و در فشن شوهای بزرگ دنیا (Fashion Show) چه خبر است، این مطلب که بر اساس مقاله‌ای در سایت Brides (عروس‌ها)  تهیه شده، کمک‌تان می‌کند.

مدل لباس عروس سیاه و سفید

یکی از مدل‌های لباس عروس امسال، لباسی است که در آن‌ رنگ سیاه به کار رفته است. طراحان حتی پایشان را از این هم فراتر گذاشته‌اند و لباس‌هایی سراسر مشکی طراحی کرده‌اند که از قضا بعضی از عروس‌های کشورهای دیگر آن‌ها را پسندیده‌اند! در مدل‌های سیاه و سفید معمولا یا تمام لباس سفید است و کمربند مشکی دارد یا مثل مدلی که در تصویر می‌بینید گلدوزی‌های ریز و درشت سیاه مهمانش شده‌اند.

مدل لباس عروس 2017

شنل‌ سفیدها

در کشور ما معمولا استفاده از شنل عروس برای این است که حجاب جلوی نا‌محرم حفظ شود. حالا ترندی (Trend) در دنیا راه افتاده است که حکایت از حضور انواع و اقسام شنل‌ها بر شانه‌ی عروس خانم‌‌ها می‌کند.

لباس عروس شنل دار

عروس شلوار پوش

استفاده از کت و شلوار سفید برای عروس می‌تواند گزینه‌ی مناسبی برای مراسم عقد یا عروسی در فضای باز یا سایر شرایط ویژه باشد. اما امسال طراحان قید شرایط ویژه را زده‌اند و از به کار بردن انواع و اقسام مروارید دوزی و سنگ دوزی روی شلوار عروس مضایقه نکرده‌اند.

کت و شلوار سفید عروس

جالب است بدانید در بسیاری مدل‌ها شلوار عروس بدون کت و با تاپ یا بلوز پوشیده می‌شود. تیر آخر هم قرار دادن تور، به عنوان دنباله، پشت شلوار عروس است!

این مطلب هم عالیه:
راهنمای انتخاب یک لباس عروس مناسب

کت و شلوار سفید زنانه

عروسی در آسمان‌ها

در فرهنگ غربی رسمی وجود دارد که عروس در روز عروسی‌اش باید یک وسیله آبی داشته باشد، مثل یک سنجاق موی آبی. گویا طراحان مدل لباس عروس ، این نکته را سرمشق خودشان کرده‌اند و به جای یک وسیله‌ی آبی کوچک، کل لباس عروس را به رنگ آبی آسمانی طراحی کرده‌اند که از قضا خوب هم از آب در آمده‌ است.

لباس عروس آبی

بازگشت مرواریدها

یک عالمه از مدل لباس عروس های امسال، میزبان مرواریدها شده‌اند. طراحان مطرح، استفاده از مرواریدهای ریز و درشت، سفید و سیاه و متنوع را در بسیاری از مدل‌هایشان سر لوحه قرار داده‌اند.

مروارید دوزی لباس عروس

گیپورهای هیجان انگیز

استفاده از گیپورهای شبیه عکس زیر در لباس عروس، آدم را یاد دهه‌ی سی و چهل می‌اندازد، البته این تصور از سال‌های دور به 2017 هم سرایت می‌کند چون امسال، مدل لباس عروس گیپوردار مد شده است. آن‌ هم نه با گیپورهای ظریف و طرح‌های ریز بلکه با طرح‌های درشت و پارچه ضخیم‌تر.

لباس عروس گیپور دار

حضور طرح‌های برجسته

طرح‌های برجسته روی پارچه لباس عروس درست مثل لباس دامادی 2017، حضور دارد. آن دسته از طراحان ساختار شکن حتی خلاقیت بیشتری به خرج داده‌اند و گل‌های بزرگ پارچه‌ای را روی لباس‌ها دوخته‌اند.

لباس عروس با طرح برجسته سه بعدی

من پاپیون هستم!

پاپیون‌های خیلی بزرگ روی لباس عروس‌ها جا خوش کرده‌اند و تبدیل شده‌اند به یکی از ترندهای 2017. این ترند به خصوص چشم عروس‌های جوان‌تر را گرفته است.

لباس عروس با پاپیون بزرگ

دستکش‌های بلند بالا

خیلی وقت بود که استفاده از دستکش برای عروس‌ها جایگاهش را از دست داده بود ولی امسال این ترند دوباره برگشته و جایگاهش را با قدرت تمام پس گرفته است. اگر لباس عروستان دکلته است از دستکش بلند کمک بگیرید و در غیر این صورت سراغ دستکش‌های کوتاه سفید بروید. دقت هم داشته باشید که بین سفیدی دستکش و لباستان کوچکترین اختلافی نباشد.

این مطلب هم عالیه:
مدل لباس عروس پوشیده انتخابی خاص برای عروس خانم ها

دستکش عروس

دامن‌های ریشه‌دار

یکی از انواع مدل لباس عروس که برای عروس‌های توپر مناسب است، دامن‌هایی است که پایینشان حالت ریش ریش و لَخت دارد. این مدل‌، به رنگ‌های سفید و نقره‌ای روشن در فشن شوهای زیادی دیده شده‌ است.

دامن ریش ریش

لباس عروس یقه اسکی!

لباس‌ عروس‌هایی با یقه‌های سه سانتی‌متری و بلندتر به بازار داغ ملزومات جشن ازدواج پیوسته‌اند و جای خودشان را در دل خانم‌هایی با گردن‌های بلند و کشیده باز کرده‌اند. خانم‌هایی که گردنشان کوتاه است یا غبغب بزرگی دارند نباید سراغ این مدل‌ها بروند.

بیشتر بخوانید : عروس ، باید و نبایدهای قبل از جشن

لباس عروس کوتاه

چند سال پیش نوعی مدل لباس عروس مد شده بود که پشت آن بلند و جلویش کوتاه بود. امسال مدلی مد شده که تماما کوتاه است. استفاده از مدل‎‌های یقه قایقی و سر شانه‌هایی که با لباس عروس پوشیده نشده‌اند، مد دیگر امسال است.

لطفا با نظرات سازنده خود مارو در این راه یاری نمایید

هیچ نظری وجود ندارد

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا