عروسلباس عروس

مدل لباس عروس اسلامی مارک نیوحجاب

جشن پلاس: روز عروسی مهم‌ترین روز برای عروس خانوم‌هاست. به همین دلیل، در انتخاب لباس عروس بیشترین حساسیت را نشان می‌دهند. چراکه دوست دارند بهترین لباس عروس موجود در دنیا را برتن کنند. اما این حساسیت برای خانوم‌هایی که نسبت به حجاب حساس‌ترند کمی بیشتر است؛ چرا که دوست دارند لباسی که برتن می‌کنند، کاملا مطابق با حجاب اسلامی بوده و لباس عروس اسلامی باشد.

بسیاری از عروس خانوم‌های جوان فکر می‌کنند که لباس عروس اسلامی مدروز وجود ندارد و ناچارند از مدل‌های قدیمی استفاده کنند. اما این تصور کاملا اشتباه است. هم‌چون سایر لباس‌های عروس، مدل‌های اسلامی نیز دارای تنوع زیاد و طرح‌های جدید هستند. دختران و عروس خانوم‌ها خیلی پیشتر از مراسم عروسی، به دنبال لباس می‌گردند و طرح‌های مختلف را بررسی می‌کنند. در این بین کسانی نیز هستند که دوست دارند در طرح لباس‌شان سنت‌ها و فرهنگ منطقه خودشان، با مدل‌های غربی ترکیب شود؛ به همین‌دلیل مدت‌ها قبل از مراسم لباس خود را سفارش می‌دهند تا برایشان‌ آماده‌شود.

نوع جدیدی از طرح‌های لباس عروس مُد شده‌ است که به طرح عربی مشهور است. در طراحی این مدل، پوشش‌ها و لباس‌های مختلف عربی بررسی و سپس این طرح‌ها با مدل‌های غربی ترکیب شده‌اند. این ترند خیلی زود نام خود را برسر زبان‌ها انداخت و در مدت زمان بسیار اندکی، محبوبیت فراوانی یافت. در این طرح تمامی موازین اسلامی و موارد حجاب رعایت شده و مورد استقبال بسیاری‌از کشورهای اسلامی قرار گرفته‌است. این مارک جدید لباس، نیوحجاب نام گرفته است.

برای آشنایی بیشتر با مدل‌های لباس عروس اسلامی، تعدادی از نمونه‌های آن را برایتان آورده‌ایم و امیدواریم مورد پسند‌تان قرار بگیرد.

این مطلب هم عالیه:
بهترین شهرهای آسیا برای یک ماه عسل رویایی

مدل لباس عروس اسلامی

 

islamic-wedding-gowns-hijab-8طرح پری دریایی، با لبه‌ی توری و حجاب ساده اما بسیار مورد پسند

 

islamic-wedding-gowns-hijab-13مدل آستین پف که سال‌ها بود مورد استفاده قرار نمی‌گرفت در این طرح با حجاب ظریفی ترکیب شده و به شدت مورد استقبال قرارگرفت. در این مدل نوار لبه‌ها به‌زیبایی طراحی شده است.

 

islamic-wedding-gowns-hijab-2-1024x724لباس آبی‌رنگ در سبک ساده اما بسیار دوست‌داشتنی؛ در این مدل از پارچه‌ای بسیار اعلا استفاده شده است.

 

islamic-wedding-gowns-hijab-7-1024x980طرح مرجان؛ این مدل مورد استقبال دختران جوان قرارگرفته و برای عروسی در تابستان بسیار ایده‌آل است.

 

islamic-wedding-gowns-hijab-9-1024x950این نمونه یکی‌از محبوب‌ترین نمونه‌های لباس عروس اسلامی است. در این طرح ظرافت خاصی به‌کار رفته و رنگ آن نیز روشن است. تاب کمر در این مدل به شکل قلب طراحی شده و بسیار خیره‌کننده است.

 

islamic-wedding-gowns-hijab-10این طرح از نمونه‌های جدید لباس عروسی اسلامی است. در این مدل از رنگ‌های بنفش و صورتی کثیف استفاده‌شده که ترکیب آن بسیار چشم‌نواز است. رنگ آستر این مدل صورتی به همراه لایه‌های بنفش است. برای اینکه لباس زیباتر دیده‌شود از لباس زیر بنفش استفاده‌کنید. رنگ شال را نیز بنفش انتخاب کنید.

نمونه‌های ترکی اسلامی

islamic-wedding-gowns-hijabمدل شنل‌دار که بسیار دوست‌داشتنی است و آستین‌های آن از جمله زیبایی‌های آن به‌شمار می‌رود.

 

islamic-wedding-gowns-hijab-18-683x1024این نمونه که به حجاب مربعی مشهوراست رنگ و طرح بسیار زیبایی دارد. دوخت و نواردوزی‌های آن هوشمندانه و چشم‌نواز است.

 

نمونه‌های پاکستانی اسلامی

islamic-wedding-gowns-hijab-15-683x1024

islamic-wedding-gowns-hijab-5-683x1024

islamic-wedding-gowns-hijab-12

islamic-wedding-gowns-hijab-11

مدل لباس عروسی اسلامی
مدل لباس عروسی اسلامی

برای مشاهده سایر مطالب مرتبط کانال تلگرام روسیلی را دنبال کنید

لطفا با نظرات سازنده خود مارو در این راه یاری نمایید

3 نظرات

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا