آرایش و میکاپ عروس

مدل عکاسی عروس و داماد و ساختن یک عکس عروس و داماد به یاد ماندنی

ایده برای مدل عکاسی عروس و داماد

می شه گفت یکی از زیباترین خاطره هایی که از جشن عروسی باقی می مونه مربوط می شه به عکس هایی که توی آتلیه و یا باغ گرفته شده. فرزندان و حتی نوه هاتون هم میتونن ببینن و از دیدنش لذت ببرن. و پیش خودشون از این همه ایده عکاسی و عکس های جالب به وجد بیان. عکس عروس و داماد و همچنین مدل عکاسی عروس و داماد خیلی مهم هستش.

ایده هایی برای مدل عکاسی عروس و داماد

کمی از ایده و خلاقیت مربوط میشه به عکاس، ولی بیشتر ایده عکاسی رو شما باید بوجود بیارین تا عکس زیباتری داشته باشین. مثلا بدونید چه ژستی برای ایده خلاقانه عکس های عروسیتون مناسب هست. پس بهتره ایده هایی که تو ذهنتون هست رو با عکاستون در میان بزارین. تا اگه اون ایده عکاسی مناسب بود، با هم اون ایده انتخابی رو اجرا کنید تا عکس برداری بشه.

مدل عکاسی
شما می تونید از مهمان هاتون و هم ساقدوش‌ها هم برای ایده عکاسی کمک بگیرین.
بهتره موقع عکاسی یه نفر همراهتون باشه تا اگه مشکلی در رابطه با لباس و ظاهرتون پیش اومد اون رو بهتون بگه و براتون رفع کنه.

خلاقیت جالب برای گرفتن عکس عروس و داماد

یه خلاقیت جالبی که میشه انجام داد برای عکس عروس و داماد و ازش عکس گرفت حضور مهمان‌ها همراه شماست. مثلا شما از یه راه میاین و مهمانها دو طرف شما قرار بگیرن و شمع و فشفشه تو دستشون باشه تو شب و یا تو روز از روبان و تور رنگی تو دستشون از شما استقبال کنن. اگه عکاستون ماهر هم باشه بهترین مدل عکس عروس و داماد رو میتونه ازش دربیاره.

این مطلب هم عالیه:
توصیه‌های آرایشی هرفصل برای عروس خانم ها

عروس و داماد

شما میتونید از تزییناتی که روی ماشینتون انجام دادین هم ایده عکاسی بگیرین و عکس عروس و داماد جالب و زیبایی بندازین. مثلا می شه تو خیابونی که دو طرف درخت هست عروس روی کاپوت بشینه و یا مدل لم داشته باشه و داماد کنارش پا بمونه و بهش نگاه کنه. پس اگه یه همچین ایده هایی تو ذهنتون هست ماشینتون رو به زیبایی تزیین و آماده کنید تا عکسهاتون هم زیباتر و جذابتر بشه.

بهتره یه تیکه از باغ یا تالار رو انتخاب کنید و با گل آرایی تزیین کنید. در اونجا هم مدل عکس جالبی بندازین.

تاثیر محیط بر خلاق بودن عکس عروس و داماد

هر چقدر عکس های عروسیتون رو طبیعی تر و واقعی تر بگیرین. بهتره محیط های جذاب شهرتون رو پیدا کنید و با عکاستون به اون نقاط برین و یه عکس طبیعی و در عین حال جذاب و جالب رو بندازین.

عکس عروس و داماد

میز و صندلی عروسی

حتی میز و صندلی عروسیتون هم میتونه براتون ایده عکاسی داشته باشه. مثلا اون صندلی و یا مبل رو تزیین کنید و برای عکاسی ازش استفاده کنید، خیلی فوق العاده میشه. و امروزه هم که انقد تالارها زیاد و شبیه هم هستن، که اگه یه کار جالب مثل تزیین صندلی عروسی و داماد انجام بشه برای مهمان ها هم جالب و دلچسب هست. عکس های زیبایی میشه از این ایده گرفت.
عکس های تکی رو هرگز فراموش نکنید اگه چند تا عکس تکی هرکدام از شما داشته باشه میتونه از عکس های دو نفرتون هم زیباتر باشه.

یه ایده عکاسی هم اینه که، چند تا عکس هم از حلقتون داشته باشین. مثلا حلقه رو بین دو انگشت قرار بدین و جلوی صورتتون باشه و نگاه شما به حلقتون باشه اونم به صورت نیم رخ نگاه کنید. اینم یکی از مدل عکاسی عروس و داماد های خیلی خوبه.

این مطلب هم عالیه:
آرایش کردن در فصل زمستان

عروس و داماد
شما می تونید به راحتی از دسته گل، ماشین عروس لباس عروس و داماد، حلقه ها و…. ایده بگیرید و زیباترین عکس ها رو خلق کنید. مدل عکاسی عروس و داماد خیلی جای کار داره و شما با کمی خلاقیت میتونید، بهترین مدل عکاسی عروس و داماد رو داشته باشید.

لطفا با نظرات سازنده خود مارو در این راه یاری نمایید

هیچ نظری وجود ندارد

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا