کیک و شیرینی

استند کیک زیبا برای عروسی‌

جشن پلاس: استند کیک زیبا برای عروسی‌ یکی از مهم ترین بخش های برگزاری یک مراسم عروسی است که عروس خانم ها اهمیت زیاید به ان می‌دهند. ممکن است برای انتخاب کیک عروسی خود دقت زیادی را به خرج دهید. می‌توانید به جای سفارش یک کیک عروسی ساده، کیک عروسی چند طبقه‌ با مزه‌ی متفاوتی تهیه کنید تا خاطره‌ی خوبی در ذهن مهمانان به وجود بیاید.

هرچقدر هم که کیک عروسی زیبایی داشته باشید، انتخاب یک استند کیک نامناسب باعث می‌شود تا کیک تان ظاهر زیبایی نداشته باشد. برای برگزاری عروسی تان می‌توانید از استند های متناسب با تم عروسی تان استفاده کنید.  رنگ و طرح تم عروسی را در نظر گرفته و استند کیک مناسبی را انتخاب نمایید. استفاده از ظرف های پایه دار زیبایی خاصی به میز پذیرایی عروسی شما خواهد داد. قبل از انتخاب استند کیک عروسی مورد نظرتون نمونه هایی را که در ادامه امده است ببینید و سپس برای خریداری ظرف پایه دار تصمیم بگیرید.

حتی می‌توانید یادبود های خود را نیز مطابق با این استند ها انتخاب کنید. استند مورد نظر خود را انتخاب کنید و یادبود شبیه به ان را از جشن پلاس سفارش دهید. می توانید شکلات های سفارشی زیر را نیز در کنار این یادبود ها استفاده نمایید. طرحی را که مورد علاقه تان است انتخاب کرده و از جشنپلاس سفارش دهید.

این مطلب هم عالیه:
۵ طرح کیک عروسی که عاشقش خواهید شد
لطفا با نظرات سازنده خود مارو در این راه یاری نمایید

هیچ نظری وجود ندارد

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا