لباس عروس

لباس عروس مناسب اندام شما کدام هست؟

برای خانم ها بسیار اهمیت دارد که هنگام انتخاب لباس عروس لباسی را انتخاب کنند که مناسب اندام آن‌ها باشد و اندام آن‌ها را بهتر نشان دهد.

کدام لباس عروس مناسب اندام شما است؟

برای خانم ها بسیار اهمیت دارد که هنگام انتخاب لباس عروس لباسی را انتخاب کنند که مناسب اندام آن‌ها باشد و اندام آن‌ها را بهتر نشان دهد. برای انتخاب یک لباس عروس مناسب با اندام خودتا شما باید ابتدا استایل خود را بشناسید. شما دستتان برای انتخاب لباس عروس باز نیست و باید لباسی را انتخاب کنید که متناسب با اندام و استایل شما باشد.

لباس عروس جشن پلاس
لباس عروس جشن پلاس

هدف جشن پلاس از این مقاله این است که بتواند به شما کمک کند که بتوانید استایل خود را بشناسید تا مناسب ترین لباس عروس را برای اندام و استایل خود انتخاب کنید.

ابتدا اندام های مختلف را برای شما در اینجا توضیح می‌دهیم و شما باید ببینید که اندام شما به کدام یک نزدیک است و بهترین لباس عروس برای شما با توجه به نوع اندامتان چه لباسی است؟

اندام و استایل شطرنجی

استایل و اندام شطرنجی به استایلی گفته می‌شود که در آن قسمت پایین و بالای بدن با هم کاملا متناسب هستند و در واقع با هم تعادل دارند. اگر شما چنین اندامی دارید می‌توانید تقریبا هر نوع لباس عروس را به دلخواه خود انتخاب کنید و محدودیتی در انتخاب لباس برای عروسیتان ندارد چرا که هیچ نقص یا ایرادی در اندام شما وجود ندارد که بخواهید آن را بپوشانید. اما ما به شما توصیه می‌کنیم لباس عروسی را انتخاب کنید که زیبایی اندامتان را نشان دهد. مثلا قوس کمر شما را بیشتر نشان دهد و درواقع این لباس عروس باعث شود که زیبایی اندام شما به چشم بیاید.

این مطلب هم عالیه:
مدل لباس عروس پرنسسی برای عروسهای سخت پسند
لباس عروس جشن پلاس
لباس عروس جشن پلاس

اندام و استایل مثلثی یا سه گوش

لباس عروس متناسب با چنین استایلی را باید کمی با دقت تر انتخاب کنید. در اندام مثلثی قسمت پایین تنه باریک تر و کم حجم تر از قسمت بالاتنه است. لباس عروسی که شما برای این اندام انتخاب می‌کنید باید تا حد امکان آستین های پفی نداشته باشد که شانه هایتان را پهن تر نشان ندهد و بهتر است لباس عروس شما بندهای ضخیم داشته باشد تا شانه هایتان را بپوشاند. لباس عروس آستین دار نیز برای چنین اندامی مناسب است. همچنین بهتر است لباسی که انتخاب می‌کنید دارای گلدوزی یا کار دست و مدل های جالبی در قسمت دامن باشد تا توجه را از شانه های پهن شما به قسمت پایین تنه جلب کند. لباسی که در قسمت شانه سینه ویقه گلدوزی یا کار دست دارد انتخاب خوبی نیست.

لباس عروس جشن پلاس
لباس عروس جشن پلاس

اندام و استایل سیب شکل

لباس عروس برای اندام سیب شکل باید به نحوی انتخاب شود که کمر آن‌ها را باریک تر نشان دهد. چرا که اندام سیب شکل طوری است که قسمت سینه درشت است و کمی شکم دارد و باسن او گرد است و باید لباس عروسی را انتخاب کرد که توجه را به سمت کمر جلب کند و درواقع دور کمر را باریک نشان دهد.

لباس عروس جشن پلاس
لباس عروس جشن پلاس

اندام و استایل گلابی شکل

اندام گلابی شکل همانطور که از اسم آن پیداست شبیه میوه گلابی است یعنی قسمت بالاتنه از قسمت پایین بدن کوچیک تر است. لباس عروس پرنسسی برای کسانی که چنین اندامی دارد انتخاب مناسبی است تا بتواند پایین تنه را کاملا بپوشاند. لباس های طورری و لباس هایی با فرم پری دریایی برای این نوع استایل لباس عروس مناسبی نخواهد بود.

این مطلب هم عالیه:
مدل لباس عروس پوشیده انتخابی خاص برای عروس خانم ها
لباس عروس جشن پلاس
لباس عروس جشن پلاس

اندام و استایل ریز نقش

بهترین لباس عروس برای کسانی که اندام ریزنقش دارند لباس عروس ساده، یکنواخت و باریک است. یعنی لباسی که مقدار پارچه زیادی در آن به کار نرفته و بدون هیچ گونه چین است. این نوع لباس ها باعث درشت تر نشان داده شدن اندام خواهد شد. لباس هایی که بزرگ و پیچیده و پر از چین هستند برای این استایل مناسب نیست و باعث می‌شود آن‌ها ریزنقش تر نشان داده شوند.

اندام و استایل قد بلند

افراد قد بلند نیز تقریبا می‌توانند هر نوع لباس عروس که دوست دارند انتخاب کنند و تنها لباسی که برای آن‌ها مناسب نیست لباس های ماکسی و یک دست است. این نوع لباس باعث می‌شود قد آن‌ها بلندتر دیده شود. لباس هایی که سبک ماهی و پری دریایی دارند برای این افراد انتخاب مناسبی هستند.

لباس عروس
لباس عروس

سخن پایانی

جشن پلاس این مطلب را برای کسانی که می‌خواهند انتخاب لباس عروس مناسبی داشته باشند آماده کرده است. امید است تا بتوانیم بهترین راهنمای برگزاری جشن ها و مراسم شما در جشن پلاس باشیم. برای دیدن سایر مطالب ما با موضوعات جذاب و خواندنی درباره عروسی، مهمانی و تولد به سایت ما سر بزنید. منتظر شما در جشن پلاس هستیم.

لطفا با نظرات سازنده خود مارو در این راه یاری نمایید

هیچ نظری وجود ندارد

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا