کترینگ و رستوران

رنگ لاک ناخن متناسب با پوست

نمی دونید چه رنگ لاک ناخنی انتخاب کنید؟ لاک ناخنتون چه رنگی باشه تا با لباستون یا با رنگ پوست تون همخونی داشته باشه؟ انتخاب کردن رنگ لاک ناخن انقدر ها هم که فکر می کنید سخت نیست. فقط احتیاج داره تا دقیق به اطرافتون دقت کنید و نسبت به اطراف بهترین رنگ لاک ناخن رو بتونید انتخاب کنید. درسته که هر رنگ لاکی که استفاده کنید با پوستتون جور در میاد مهم اینکه بدونید کدوم رنگ باعث میشه شما خاص تر به نظر برسین.

لاک ناخن رنگ پوستتون چه رنگی هست؟

برای اینکه متوجه بشین شما چه رنگ پوستی دارین، خیلی راحت به مچ دستتون نگاه کنید، به رگهایی که زیر پوست مچتون دیده میشن دقت کنید. چه رنگی می بینید رگ های مچتون رو؟ اگه رنگ رگهای دستتون آبی هست طبع شما سرده و رنگ پوستتون هم روشن در میاد. ولی اگه رنگ دستتون سبز باشه شما طبع گرم دارین و مطمئنا پوستتون تیره هست.

ناخن دست

یه قانون اصلی که برای رنگ لاک ناخن برای پوست های تیره این هست که، رنگ لاکشون تیره باشه و برای پوستهایی که روشن هستن لاک های روشن استفاده بشه. با انتخاب این نو رنگ برای ناخن هاتون باعث میشین یه همخوانی بین لاک و ناخن بوجود بیاد.

رنگ پوست های معمولی

پوستهای معمولی، با انواع رنگهای لاک همخوانی دارن. رنگ های شاد مثل رنگ لاک صورتی روشن، به پوستهای روشن، جلوه ایی زیبا و جالب می بخشه.

رنگهایی متالیک و رنگ هایی که اکلریک دارن هم برای این پوست ها عالی هستن و جلوه زیبایی رو به پوستتون میده. ولی سعی کنید تا می تونید از رنگ های جیغ مثل قرمز دوری کنید و ازش استفاده نکنید چون زیاد جالب و جذابتون نمیکنه.

این مطلب هم عالیه:
چینش زیبای میز دسر عروسی برای عروس خانم های ایرانی

لاک ناخن ، رنگ روشن

پوستهای روشن هم یکی از بهترین رنگ های پوست هست که می تونیم بگیم که بیشتر رنگ های لاک ناخن باهاشون همخوانی دارن. فقط این رو به خاطر بسپارین که اگه پوستتون روشن هست هرگز به سمت رنگ لاکهای تیره نرید و ازش استفاده نکنید. چون زیاد جالب در نمیاد. برای پوست های روشن رنگ لاک صورتی و ارغوانی خیلی مناسب و عالی هست.
رنگ لاک توت فرنگی هم به پوستهای روشن میاد این رنگ لاک می تونه زرق و برق زیبایی رو به این چهره ها بده و متفاوتشون کنه.

وسایل آرایشی و رنگ پوست مناسب

رنگ سبزه و زیتونی

برای پوست سبزه یا زیتونی، بهترین انتخاب می تونه لاک های تیره باشن. چون رنگ لاک تیره همخوانی خوبی با پوستهای تیره داره و باعث جذابیت این چهره ها میشه.

بهترین رنگی که میشه برای پوست های تیره و زیتونی انتخاب کرد، سبز تیره هست. این رنگ لاک میتونه بین پوستتون جلوه‌ی زیباتری داشته باشه، رنگ لاک طلایی هم برای پوستهای تیره مناسب هست و می تونه بهترین انتخاب باشه. رنگ لاک ناخن نارنجی برای پوستهای زیتونی و سبز رنگ میتونه ایده آل باشه و اونها رو زیباتر کنه.

لاک ناخن

لاک ناخن مناسب رنگ پوست قهوه ایی و تیره

اگه شما پوستتون قهوه ایی روشن و براق هست، می تونید از رنگ لاک مشابه پوست خودتون یعنی قهوه ایی روشن استفاده کنید. مثلا رنگ لاک ناخن قهوه‌ایی روشن با پوستهای روشن و رنگ لاک قهوه‌ایی تیره، برای پوستهای تیره بسیار مناسب و جذاب هست.

شما میتونید حتی لاک ناخنتون رو هم با رژ لبتون ست کنید و هر رنگی که به رژ لبتون زدین از همون رنگ برای لاک ناخنتون هم استفاده کنید.

این مطلب هم عالیه:
غذا هایی که نباید در عروسیتان سرو کنید

ست کردن لاک ناخن با دسته گل هم میتونه ایده جالبی باشه حتی میتونه شما رو خاص تر و جذاب تر نشون بده.

لاک های طرح دار هم میتونه جذابیت خودش رو داشته باشه. امروزه هم بیشتر عروس خانم ها از این ایده و مد پیروی می کنن و سعی می کنن تو آرایش ناخنشون ازش استفاده کنن. همه اینها بر می گرده به سلیقه و نظر خودتون.رنگ ناخن و رنگ پوست

 

لطفا با نظرات سازنده خود مارو در این راه یاری نمایید

هیچ نظری وجود ندارد

دکمه بازگشت به بالا