ایده های جشن عروسی

فوایدی که برگزاری عروسی کم خرج برای‌مان خواهد داشت

جشن پلاس: تصمیم برای گرفتن مراسم عروسی در حد توان مالی‌تان به این معنی نیست که نمی‌خواهید مراسم عروسی زیبایی داشته باشید. در واقع به این معنی است که شما اولویت هایی دارید که فراتر از مقدمات و گرفتن مراسم عروسی است. در واقع شما به زندگی واقعی که پیش رو دارید و به روزهایی که بعد از مراسم عروسی شروع خواهید کرد، فکر می‌کنید. روزهای بعد از عروسی نکته مهمی است که بیشتر زوج‌ها قبل از مراسم عروسی به آن توجه ندارند و شاید هیچ برنامه‌ای برای فردای روز عروسی خود ندارند.

داشتن خانه و مشکلات مستاجری برای خیلی‌ها مهم است. هزینه‌ای که صرف مراسم عروسی می‌شود پس‌انداز خوبی برای خرید یا فراهم کردن خانه‌ای زیباست. اما همچنان لذت داشتن یک مراسم عروسی خوب چیزی نیست که از آن ساده گذشت. شاید شما هم در این دوراهی سخت قرار گرفته باشید.

دراین پست پیشنهادهایی داریم که شما را برای تصمیم گیری کمک خواهد کرد  اما همچنان اولویت و انتخاب با خود فرد هست که یک عروسی کم خرج داشته باشد یا پول زیادی را هزینه‌ی یک روز بکند.

۱.عروسی کمتر، استرس کمتر

یکی از بزرگترین فوایدی که  عروسی کم خرج دارد این است که همه چیزهای اضافی از معادله حذف می‌شوند و شما استرس عروسی نخواهید داشت. عروسی مقرون به صرفه ساده است و بیشتر به تعهدات شما و شروع زندگی‌تان با همدیگر تمرکز دارد، نه چیزهایی که روز بعد از عروسی آنها را به یاد نخواهید آورد.

۲.پس‌انداز برای شروع زندگی

از هیچکس پوشیده نیست که مراسم عروسی هزینه‌های زیادی دارد. به جای این هزینه‌های کلان، با برگزاری یک جشن مختصر بیشتر قسمتی از پول خود را پس‌انداز کنید. شاید این پس‌انداز ایده خوبی برای پرداخت اجاره اول باشد. شاید موارد دیگری نیز باشد که برای هر فرد متفاوت است. به هدر رفتن پول زیاد در مراسم عروسی به این معنی است که شما برای شروع زندگی مشترک توان مالی کمتری خواهید داشت.

این مطلب هم عالیه:
۱۰ ایده برای استفاده از رنگ آبی کله غازی در عروسی

۳.جذابیت‌های عروسی کم خرج

گرفتن مراسم عروسی کم خرج و مقرون به صرفه به این معنی نیست که یک عروسی توپ نداشته باشید. مراسم عروسی شما در عین حال که ساده است می‌تواند بسیار جذاب باشد و به همه مهمانان نیز خوش بگذرد. دلیل برگزاری مراسم عروسی بیشتر به خاطر همسرتان است. برای مرسم عروسی خود ایده‌های سرگرم کننده‌ای پیدا کرده و در عین حال که حسابی خوش گذرانده‌اید عروسی کم خرجی هم خواهید داشت.

۴.تمرکز روی آینده

به جای نگرانی در مورد برگزاری خوب مراس عروسی خود، می‌توانید به فکر زندگی مشترکتان باشید که چطور هماهنگ‌تر و راحت تر شروع کنید. هزینه‌های غیرضروری بودجه مراسم عروسی را می‌بلعد و علاوه بر آن استرس تولید می‌کند.  مراسم عروسی باید شاد باشد و به این دلیل برگزاری می‌شود تا برای عشق و آغاز زندگی دو نفر ازعزیزان شادی کنیم تا به خوشی بدرقه زندگی مشترک‌شان بشوند. پس سعی کنیم با کم کردن تشریفات اضافی مراسم عروسی برگزار کنیم که در کنار زیبایی و خاص بودن مراسم به همه میهمانان و از همه مهم‌تر عروس و داماد خوش بگذرد.

پس بین اینکه یک مراسم عروسی فانتزی و مجلل داشته باشید یا هزینه عروسی را برای خانه‌ای که قرار است فرداهایتان را در آن زندگی کنید خرج کنید، یک انتخاب انجام دهید. تشخیص اینکه کدام اولویت بیشتری دارد، به نیازها و شرایط شما بستگی دارد.

لطفا با نظرات سازنده خود مارو در این راه یاری نمایید

هیچ نظری وجود ندارد

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا