تشریفات عروسیعکاسی و فیلم برداری

عکس عروسی و نکاتی که باید در مورد آن بدانیم

جشن پلاس: عکس عروسی که یکی‌از مهم‌ترین عکس‌های زندگی است، برای همه افرادی که ازدواج کرده‌اند و یا قرار است ازدواج کنند، جذابیت خاصی دارد. چرا که عکس‌های مهم‌ترین روز زندگی دو نفر است و تا پایان عمر تنها یادگار این مهم به‌شمار می‌رود. به‌همین دلیل، زوج‌های جوان حساسیت زیادی در این خصوص نشان می‌دهند و غالبا استرس دارند.

به عقیده بسیاری از افراد، علاوه‌ بر اینکه خودتان را باید برای این عکس‌ها آماده کنید، باید فضایی مناسب برای آن نیز فراهم نمایید. اگر خودتان در ایده‌آل‌ترین شرایط باشید، اما محیط و فضا عادی و معمولی باشد، تصاویر مناسب و خوبی درنهایت نصیب شما نخواهدشد.

به‌همین سبب، اقدامات و نکاتی را که لازم است قبل از گرفتن عکس عروسی انجام دهید را برای‌تان آورده‌ایم تا با اطمینان‌خاطر بهترین عکس‌های عروسی را داشته‌باشید.

هفت نکته مهم درخصوص عکس عروسی

۱.مکانی بزرگ و پرنور انتخاب کنید تا زیبایی شما را منعکس کند

به‌جای هزینه بیش‌ازاندازه برای تالار و مراسم و پذیرایی از مهمان‌ها، بودجه‌ای را نیز به پیداکردن مکانی خاص برای ثبت بهترین تصاویر زندگی‌تان اختصاص دهید. بزرگ بودن فضا این امکان را به‌ شما می‌دهد تا احساس راحتی و آرامش کنید و باخیالی آسوده در برابر عکاس حاضرشوید. برای سهولت می‌توانید اتاقی را در یک هتل رزرو کنید. درهنگام رزرو حتما سفارش کنید تا اتاق رو به خورشید باشد و نور کافی به آن بتابد.

۲.تعداد عکس هرچه کمتر بهتر

بسیاری از عکاسان، تعداد زیادی عکس می‌گیرند و از میان آن‌ها بهترین‌ها را برای چاپ انتخاب می‌کنند. توصیه ما این است که سعی کنید تنها تعداد محدودی عکس بگیرید. چراکه در این حالت کیفیت عکس‌ها بهتر خواهد بود.

این مطلب هم عالیه:
معرفی انواع دسر مراسم عروسی

۳.اتاق را مرتب کنید

بارها پیش‌آمده که عکاس و حتی خود عروس و داماد قبل از عکاسی مجبور به تمیزکردن اتاق و آماده‌سازی فضا کرده‌اند. برای سهولت در امر عکاسی، سعی‌ کنید لباس‌ها را درکمدها بیاویزید و چمدان‌ها را نیز در زیر تخت جای دهید. درصورت آماده بودن اتاق، وقت بیشتری برای عکاسی در اختیار خواهید داشت.

۴.نظرات، ایده‌ها و انتظارات خودتان را با عکاس درمیان بگذارید

عکاسان معمولا به محض رسیدن به محل، شرایط اتاق و محیط را بررسی می‌کنند و محل مناسب برای عکس گرفتن را انتخاب می‌کنند. در مدت زمانی که عکاس به کارهای جنبی مشغول است، می‌توانید نظرات و ایده‌های خودتان را با او در میان بگذارید.

۵.داماد را فراموش نکنید

ازجمله تصاویری که در عروسی ثبت می‌شود، عکس داماد و ساقدوش‌ها است. بهتراست لباس داماد با ساقدوش‌ها متفاوت باشد تا در عکس‌ها بهتر دیده‌ شوند. هم‌چنین مواظب باشید تا آقاداماد گوشی، کیف پول و دسته کلید را در جیب‌هایش نگذارد.

۶.خوش ذوق باشید

قرار است بهترین عکس‌های زندگی‌تان ثبت شود. پس اندکی خودتان سلیقه به‌خرج دهید و لبخند را در عکس‌ها فراموش نکنید. سعی‌ کنید در عکس‌های دونفره‌تان احساسات‌تان را مخفی نکنید و با همسرتان راحت باشید.

برای مشاهده سایر مطالب جذاب، کانال تلگرام روسیلی را دنبال کنید.

لطفا با نظرات سازنده خود مارو در این راه یاری نمایید

هیچ نظری وجود ندارد

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا