جذاب و خواندنیعروس

عروسی های پرخرج دنیای هالیوود را بشناسید

جشن پلاس: اگر اهل سینما و هنر هستید و یا شخصیت های دنیای هالیوود را می‌شناسید، شاید برای‌تان جالب باشد که بدانید کدام عروسی ها در دنیای هالیوود از همه معروف‌تر و زیباتر بوده است. عروسی‌هایی که در ادامه معرفی شده‌اند در جهان به عنوان معروف ترین عروسی ها و عروس و دامادها شناخته می‌شوند.

عروسی های پرخرج دنیای هالیوود

۱)عروسی کیت میدلتون و پرنس ویلیام

این عروسی باشکوه در کلیسای وست مینستر برگزار شد. در این مراسم چهره‌های سیاسی، هنری و ورزشی بسیاری حضور داشتند و میلیون‌ها نفر نیز از تلویزیون نظاره‌گر ان بودند.

زیباترین عروسی های دنیا

۲)عروسی اوا لانگوریا و تونی پارکر

عروسی این زن و شوهر معروف در سال ۲۰۰۷و در یکی از کلیساهای معروف پاریس برگزار شد. البته این زوج در حال حاضر از هم جدا شده‌اند.

زیباترین عروسی های دنیا
زیباترین عروسی های دنیا

۳)عروسی الیزابت هورلی و آرون نایار

عروسی این دو نفر در سال ۳و به مدت ۶ روز انجام شد. از آنجایی که آرون یک ناجر هندی بود، جشن‌های مختلفی هم در قاره اروپا و هم در آسیا برگزار شد. برای همین هم عروسی چند روز متوالی به طول کشید. این عروسی یکی از پرخرج‌ترین و زیباترین عروسی‌های افراد مطرح در جهان است.

عروسی های پرخرج افراد مطرح جهان
عروسی های پرخرج افراد مطرح جهان

۴)پرتسس دایانا و پرنس چالز

عروسی این دو شاهزاده در سال ۱۹۸۳ در لندن برگزار شد. از انجایی که افراد خیلی مهم مملکتی در این مراسم حضور داشتند، این عروسی به نام عروسی قرن، شناخته می‌شد.

پرخرج ترین عروسی های جهان
پرخرج ترین عروسی های جهان

۵)تام کروز و کیتی هولمز

عروسی این زوج در یک قلعه قدیمی در لندن برگزار شد که گفته می‌شود مربوط به قرن ۱۵ است. این عروسی یکی از پرخرج‌ترین عروسی هایی است که در میان بازیگران هالیوود انجام شده است. عروسی تام کروز و کیتی هولمز، شش سال پیش حدود ۲ میلیون دلار هزینه داشت.

این مطلب هم عالیه:
شروط ضمن عقد به چه صورت است؟
عروسی افراد مشهور جهان
عروسی افراد مشهور جهان

۶)آنجلینا جولی و برد پیت

در ابتدا به نظر می‌رسید که این زوج هنزی معروف با وجود این همه طرفدار، عروسی خیبی باشکوهتری داشته باشند. اما هر دویشان به یک عروسی کوچک در کلیسایی در کشور فرانسه راضی بوده‌اند. مهمانان این عروسی ۶ کودکی بود که ان‌ها به فرزندی قبول کرده بودند. شاید این عروسی خیلی پرخرج نبوده ولی از نظر من حرکت بسیار با ارزشی است.

عروسی هالیوودی ها
عروسی هالیوودی ها
لطفا با نظرات سازنده خود مارو در این راه یاری نمایید

یک نظر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا