طلا و جواهرات عروس

مدل هایی از عکس های زیبا با حلقه نامزدی

حلقه نامزدی مهم ترین نشانه ی ازدواج در دختران و پسران است. افراد زیادی با عکس گرفتن از حلقه نامزدی و به اشتراک گذاشتن آن در شبکه های اجتماعی نامزدی خود را به دوستانشان اعلام می کنند. با عکس گرفتن از دسته گل عروسی هم می توانید نامزدی خود را اعلام کنید. سلفی گرفتن با حلقه نامزدی این روزها طرفدار بیشتری دارد. مهم ترین نکته در این عکس ها نشان دادن حلقه ی نامزدی با یک پس زمینه ی زیباست. انتخاب پس زمینه ی مناسب برای این مدل عکس ها از اهمیت ویژه ای برخوردار است.

در مطالب قبل نمونه هایی از این مدل عکس ها را با شما به اشتراک گذاشتیم . در این مطلب هم تعدادی دیگر از این سلفی ها را برای شما به اشتراک گذاشته ایم.

شما می توانید از این مدل عکس ها استفاده کنید و از آنها ایده بگیرید. با کمی خلاقیت می توانید این عکس ها را مطابق سلیقه ی خودتان تغییر دهید. تنوع در این مدل عکس ها بسیار زیاد است که می توان با تغییر حالت دست ها یا تغییر تصویر پس زمینه عکس های زیبایی را خلق کرد.

نکات کوچکی که باید در گرفتن عکس سلفی از حلقه‌ی نامزدی خود رعایت کنید

-دست ها و به خصوص ناخن ها در این مدل عکس ها توجه زیادی را به خود جلب می کند. بهتر است ناخن هایتان را سوهان بزنید و از لاکی خوشرنگ استفاده کنید. با استفاده از کرم دستانتان را مرطوب کنید و بگذارید تا کرم کاملا جذب پوست شما شود

این مطلب هم عالیه:
آتلیه عکاسی عروس و داماد مناسب و فیلمبردار عروسی و عکاس عروسی مناسب

-حلقه ی ازدواجتان را تمیز کنید و برق بیندازید مشخص نیست که این حلقه چه مدتی در طلافروشی مانده است. حلقه مهم ترین رکن در این مدل عکس است.

-شما می خواهید حلقه تانرا به دیگران نشان دهید، پس بهتر است از انگشتر دیگر یا ساعت و دستبند استفاده نکنید تا توجه همه کاملا به سمت حلقه تان جلب شود.

-بهتر است در روز عکاسی را انجام دهید تا انگشترتان در روشنایی روز همانگونه که هست نشان داده شود. عکاسی در شب و نور لامپ ممکن است رنگ حلقه تان در عکس را با واقعیت یکسان نشان دهد.

-عکس های زیاد و در زاویه های مختلف بگیرید تا بتوانید بهترین را از میان آن اتخاب کنید.

-در این مدل عکس پس زمینه از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است.

-از میان عکس هایی که گرفتید بهترین را انتخاب کنید و فقط همان را در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید. به اشتراک گذاشتن چند عکس از حلقه چندان جالب نیست.

حلقه نامزدی

سلفی از حلقه‌ی نامزدی

حلقه نامزدی
سلفی از حلقه‌ی نامزدی
حلقه نامزدی
سلفی از حلقه‌ی نامزدی
حلقه نامزدی
سلفی از حلقه‌ی نامزدی
حلقه نامزدی
سلفی از حلقه‌ی نامزدی
حلقه نامزدی
سلفی از حلقه‌ی نامزدی
حلقه نامزدی
حلقه نامزدی
سلفی از حلقه‌ی نامزدی
حلقه نامزدی
حلقه نامزدی
حلقه نامزدیحلقه نامزدیحلقه نامزدی
لطفا با نظرات سازنده خود مارو در این راه یاری نمایید

یک نظر

دکمه بازگشت به بالا