آرایش و میکاپ عروس

سرویس طلا به همراه گردنبند طلا و دستبند طلا

سرویس طلا به همراه گردنبند طلا و دستبند طلا

انتخاب سرویس طلا مناسب کار سختیه. یکی از دغدغه های مراسم عروسی برای زوج های جوان انتخاب سرویس طلا عروسیشون هستش. عروس دلش سرویسی میخواد که با تموم عروسهای فامیل فرق داشته باشه. یه گردنبند طلا بزرگ یا دستبند طلا متفاوت میخواد. حالا علت اینکه عروس خانم نمی تونه سرویس طلا مناسب خودش رو داشته باشه چیه؟ چه مشکلی در انتخاب وجود داره؟ با جشن پلاس همراه باشید تا بتوانید با توجه به نکاتی که جشن پلاس براتون بیان می کنه یه سرویس طلا مناسب رو انتخاب کنید.سرویس عروس

سرویس طلا مناسب

انتخاب سرویس طلا باید به نحوی باشه که با رنگ پوستتون هم خونی داشته باشه. اگه پوست سفیدی دارید به جای اینکه از طلای زرد استفاده کنید طلای سفید رو امتحان کنید. هارمونی طلای سفید با پوست با توجه به درخشش طلای سفید به پوستتون جلوه و زیبایی خاصی میده….

اگه پوستتون رنگی ما بین سفید و برنزه باشه یا به اصطلاح گندم­گون هستش از ترکیب طلای زرد و قرمز که پوستتون رو زیباتر و ظریف تر نشون می ده و باعث زیبای بیشتر میشه استفاده کنید. اگه پوستتون برنزه یا سبزه تیره باشه، بهترین زیورالات یا همون سرویس طلا برای پوست شما ترکیبی از طلای سفید و زرد میتونه باشه. که میتونه بهتون جلوه­ی زیبا و بی نظیری بده.

انتخاب گردنبند بر اساس نوع گردن

اگه گردنتون بلند و مناسب هستش می تونید از گردنبندهای که دور گردن رو می گیرن ومثل دستبند هستند استفاده کنید یا گردنبندهایی که بلند و آویزی نیستند و به دور گردن می پیچین و تقریبا کیپ گردن هستن استفاده کنید. این مدل گردنبندها باعث میشه گردنتون زیبا تر خودشو نشون بده. پس تو انتخاب سرویس طلا به گردنبند طلا سرویس توجه کنید.گردنبند طلا

اگه گردنتون خیلی باریک و بلند هستش از گردنبندهایی طوقی شکل با پهنای کم استفاده نکنین چون گردنتون رو به شکل بدی نمایش میده. و جلوه­ی خوبی به شما نمی ده.

این مطلب هم عالیه:
بهترين مدل موي عروسي را پيدا کنيد

اگه گردن کوتاهی دارید می تونید از ترکیب دو تا گردنبند ظریف استفاده کنید یکی طوقی شکل و اون یکی اویزی. البته باید به هماهنگ بودن گردنبندتون با لیاس و یقه ی لباستون هم توجه کنید. اگه یقه ی لباستون به شکل هفته یا کلا یقیه ی بازی دارید باید از گردنبندهای بلندتر استفاده کنید تا جلوه ی لباستون رو بیشتر کنه.

برای انتخاب گردنبند طلا باید به یقه لباسی که می پوشی هم دقت کنی

قبل از انتخاب سرویس طلا یا گردنبند طلا باید بدونید که با هر یقه لباسی چه مدل گردنبندی بهتر هستش. وقتی که یقه ی لباستون صافه بهتره اگه از گردنبند استفاده نکنید. به جای گردنبند از گوشواره استفاده کنید که مناسبتره.

اگه یقه لباستون بسته بود می تونید از گردنبند های بلند چند تایی پر زرق و برق استفاده کنید. زنجیرها و اویزهای کوچک، روی یقه بسته، کم ارزش و نمای بدی داره.

سرویس طلا

اندازه گردنبندتون را باید طوری هماهنگ کنید که بالای یقه لباس باشه و هیچ وقت در مرز بین یقه و گردنبندتون نباشه چون جلوه خوبی نداره.

در انتخاب گردنبند طلا باید به فرم بالا تنه خودتون دقت کنید

اگه بالاتنه بزرگی داری حتما از پوشیدن گردنبند طلا بزرگ و بلند پرهیز کنید.  این نوع گردنبند طلا ، بالاتنه شما رو بزرگتر وچاق تر نشون می ده.

اگه بالاتنه بزرگی دارید، اویزهای کوچیک چند تایی از گردن خودتون اویزون کنید. البته دقت کنید که بلندی اون گردنبند طلا باید تا بالا سینه برسه. هرگز زنجیر گردنبندتون را از مرز سینه بلند تر نکنید.

اگه هم شونه های مایل یا چاق دارید از گردنبندهای ظریف رشته ای مهردار یا مدل های مکعبی استفاده کنید. اگه از گردنبندهایی که با تکه های هندسی درست شدن استفاده کنید، لباس و زیبایتون بیشتر به نمایش در میاد.

این مطلب هم عالیه:
نکاتی برای داشتن موهایی بلند برای روز عروسیتان

کارهایی که نباید در مورد انتخاب سرویس طلا فراموش کنید

انتخاب سرویس طلا

میراث و یادگاری که از اجداد شما به شما ارث رسیده همانند گل سینه و گردنبند هرگز قابل مقایسه با زیورالات که به طور معمول دارید نیست. این زیورالات اصالت شما و خانواده تون رو نشون می دن. پس ارزش چند برابر دارن.

خرید دستبند طلا

دستنبند طلا که استفاده می کنید، نه زیاد تنگ باشه نه زیاد گشاد باشه. تنگ بودن دستبند طلا باعث چاق نشون دادن دست می شه. در صورت گشاد بودن از دستتون بیرون میاد و اگه متوجه نشید گم میشه.

دستبند طلا

اندازه مو در انداختن مدل گوشواره ای که می خواید بندازید خیلی مهمه. اگه مو های کوتاهی دارید بهتره از گوشواره های بزرگ استفاده نکنید. برای موهای بلند و باز، از گوشواره های بلند و آویز دار استفاده کنید که بهتر نمایش داده میشن و جلوه ی خاصی همراه با موهای بلند شما، به شما میدن.

در صورتی که سرویس طلا و جواهرات عروسیتون رو برای یه مدت طولانی می خواید استفاده کنید، یا توان خرید سرویس جواهر مختلف رو ندارید، بهترین کار اینه که؛ ست سرویسی بخرید که بتونید با تمام لباس ها و ارایش ها اونو ست کنید. برای این هدف بهترین رنگ و مدل، نگین سفید یا همون برلیان هستش.

در موقع خرید دستبند طلا به جز زیبایی و قیمت باید به مدل اون هم توجه کنید. که طوری نباشه که به همه جا گیر کنه این مدل دستبند طلا باعث خراب شدن لباس ها تون و افتادن نگین ها و مرواریدهاشون، در اثر همین  گیر کردن ها می شن.

با توجه به این صحبت ها حتما هنگام خرید سرویس طلا قفل های دستبند طلا ، گوشواره و گردنبند رو به خوبی چک کنید و از سالم بودن و محکم بودن اونها اطمینان پیدا کنید.

لطفا با نظرات سازنده خود مارو در این راه یاری نمایید

هیچ نظری وجود ندارد

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا