عروسلباس عروس

راهنمای انتخاب یک لباس عروس مناسب

جشن پلاس: چند تجربه برای هیجان انگیز کردن خرید عروسی وجود دارد. شما بالاخره فرد رویایی زندگیتان را پیدا کرده‌اید که البته  سخت ترین بخش آن نیز  بوده است. حالا نیز برنامه‌های بیشتری برای ادامه‌ی راه دارید. چیزهایی هستند که ناگهانی و غیرمترقبه هستند. اما  اگر یک جدول یا برنامه زمانبندی داشته باشید باعث می شود در طول مسیر انعطاف پذیری خوبی داشته باشید و فرایند پیدا کردن لباس عروسی برایتان لذت بخش باشد. اینجا ما این برنامه را برای ۱۲ ماه قبل از روز عروسی تنظیم کرده ایم که می‌تواند یک راهنمای خوب برای انتخاب لباس عروس مناسب باشد.

راهنمای انتخاب لباس عروس از ۱۲ ماه قبل از عروسی

تحقیق کنید

هرچند شما لازم نیست  برای سبک دقیق مدل لباس عروسی‌تان  تصمیم بگیرید یا قبل از اینکه جستجو کنید لباس عروس دلخواهتان را تجسم کرده و  نمونه اتودی از لباس‌تان را بکشید. جستجوی لباستان را شروع کنید و کلیات را در نظر داشته باشید مثلا برای عروسی پاییز و زمستان پوشیدن لباس های آستین بلند یا یقه بلند بیشتر مناسب است. کاملا به این فکر کنید که چه چیزی برای‌تان مهم است. اینکه بیشتر لباس برای‌تان مهم است یا طلا و جواهر، باعث می‌شود تا هزینه‌ی هر کدام را به درستی در نظر بگیرید.

جستجوی لباستان را شروع کنید.

داستان‌های زیادی وجود دارد که وقتی عروس می‌شوید به خیلی چیزها بله می‌گویید و این باعث می‌شود یک باند خرید لباس عروس شکل بگیرد. بله شاید سرگرم کننده باشد. اما باید در نظر داشته باشید تعداد افرادی که برای خرید لباس عروسی همراه خود می‌برید را محدود کنید. بهتر است مادرتان یا مادربزرگ یا شخصی از طرف خانواده همسر که به او بسیار نزدیک هستید را همراه خود ببرید. فداکارترین و روشن فکرترین دوستتان یا هر کسی که به نقطه نظرات او نیاز دارید نیز، انتخاب مناسبی برای‌تان خواهد بود.

این مطلب هم عالیه:
مدل دسته گل عروس

۹ ماه قبل

تصمیم نهایی را برای انتخاب مدل لباس عروسی بگیرید

زمان نهایی برای تصمیم در مورد مدل لباس عروسی رسیده است و باید آن راسفارش دهید. یادتان باشید در این مدت اگر سراغ خرید لباس‌های دیگری که دوست دارید رفته اید حتما کمی بیشتر از هزینه تخمین زده شده برای هزینه لباس عروسی نگه دارید.

۶ ماه قبل

مدل موهایتان را انتخاب کنید و لوازم موردنیاز آن را تهیه کنید

بهتر است خودتان را در لباس عروسی تصور کنید و ببینید چه مدل مویی می‌خواهید. مخصوصا که لباس عروسی تان را انتخاب کرده اید راحت تر می‌توانید تصمیم بگیرید. به هرحال شما زمان کافی دارید تا هر چیزی را که می‌خواهید سفارش دهید.

کفش های‌تان را بخرید

خرید کفش عروسی قطعا یکی دیگر از گزینه های مهم در این زمانبندی است. شاید بخواهید مدل سفارشی خود را از طراح مورد علاقه خود سفارش دهید. حتما چند روز قبل از عروسی با کفش ها در خانه راه بروید و مطمئن شوید هنگام رقص و راه رفتن راحت خواهید بود.

۳ ماه قبل

زمان اولین پرو لباس عروس

بیشتر عروس ها به دو یا سه بار پرو لباس نیاز دارند تا لباس عروسی کامل و متناسب اندامشان داشته باشند. اگر زمان کافی برای این کار در نظر نگیرید، ممکن است برای تغییرات یا جایگزینی زمان کافی نداشته باشید و اگر زودتر برنامه ریزی  کنید ریسک بزرگی کرده‌اید چون همیشه هفته‌های آخر بیشتر عروس‌ها دچارکم وزنی می‌شوند.

۶ هفته قبل

زمان دومین  پرو لباس عروس

مرحله سخت پرو در اولین مرحله گذشته است و حالا بهتر می‌توانید ببینید مدل لباس عروسی درخواستی تان به مدل دلخواهتان تبدیل شده است یا نه.

این مطلب هم عالیه:
تنظيم تاريخ عروسي

۳ هفته قبل

زمان آخرین پرو لباس عروس

هنگام پرو لباس یادتان باشد آرایش ضد آب داشته باشید یا از آرایش کردن خودداری کنید تا از کثیف شدن لباستان جلوگیری کنید. اگر دوست یا از نزدیکان‌تان همراهتان است به او بگویید تا از شما در این لحظه ها عکس بگیرد. این لحظه‌های فراموش نشدنی برای سالها جزو بهترین هدایا و ایده‌های سورپرایز برای همسرتان خواهد شد.

نگهداری لباس عروس  تا روز عروسی

علاوه بر اینکه باید مکان خاصی برای لباس عروس در نظر بگیرید تا روز عروسی خوب نگه داشته شود همچنین باید ان را از همسرتان مخفی کنید تا زمانی که شما را در این لباس می‌بیند یک سورپرایز عالی برای او باشد.

روز قبل

همه چیز را در یک مکان بصورت آماده بگذارید

تور عروسی، جواهرات، لباس و کفش باید همگی در یک مکان باشد تا به راحتی برای مراسم عروسی آماده شوید. عکس و فیلم یادگاری مخصوص با ساقدوش هایتان در این لحظه را فراموش نکنید.

لطفا با نظرات سازنده خود مارو در این راه یاری نمایید

یک نظر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا