آرایش و میکاپ عروسعروس

راز های زیبایی و آرایش عروس خانم از زبان سوفیا بوش

جشن پلاس: اگر درخصوص آرایش و میکاپ دچار شک‌وتردید هستید و نمونه‌های مناسبی را نمی‌توانید پیدا کنید، سوفیا بوش بازیگر محبوب سریال‌های هالیوودی، بهترین گزینه برای راهنمایی شماست. یکی‌از نشریات معتبر مصاحبه‌ای را با او انجام داده و نظرات او را درخصوص مطالب مختلفی از جمله اسرار زیبایی، مراقبت‌های پوست و افکار باور نکردنی او جویا شده است.

این مصاحبه بهانه‌ای شد تا رازهای مهم زیبایی سوفیا بوش را انتخاب کرده و در این مقاله برای‌تان بیاوریم. مطمئن باشید، سوفیا از بهترین الهام‌بخش‌های شما در زمینه آرایش و میکاپ خواهدبود.

راز های زیبایی سوفیا بوش

۱.تیپ مهمانی او ساده و قابل دست‌یابی است

سوفیا عاشق مهمانی است و آن را یکی‌از محبوب ترین فعالیت‌های خودش می‌داند. او بارها بیان کرده که آماده شدنش برای مهمانی تنها ۱۰ دقیقه زمان می‌برد. ابتدا موهایم را می‌بندم و سپس لباسم را برتن می‌کنم. درنهایت نیز رژ لب قرمز، انتخاب همیشگی من پیش‌رو است. سپس عازم مهمانی می‌شوم.

۲.به رنگ‌های تیره علاقه‌مند است

شاید با خودتان فکر کنید که رنگ قرمز تنها رنگ مورد استفاده سوفیا است. اما سوفیا به رنگ‌های تیره نیز بسیار علاقه دارد و معتقد است بنا به حال روحی خودتان می‌توانید رنگ‌های تیره نظیر گوجه‌ای و بنفش نیز در زیبا دیده شدن تاثیر بیشتری دارند.

۳.آرایش و میکاپ یک تفریح است

سوفیا معتقد است باید به آرایش به‌عنوان تفریح و یک بازی نگاه کرد. هروقت که حوصله داشتید، رنگ‌های مختلف را در جلوتان قراردهید و یک یک آن‌ها را امتحان کنید. درنهایت رنگ موردعلاقه خودتان را پیداخواهید کرد. به‌عقیده سوفیا، اگر رنگ رژ لب را مناسب انتخاب نکنید، ممکن است رنگ دندان‌های‌تان بیشتر به‌چشم آیند و این برای یک خانم بسیار بد است.

این مطلب هم عالیه:
جشن حنابندان و اصولی که باید رعایت بشه

۴.عملکرد شما پس‌از مهمانی مهم‌تر است

آرایش و میکاپ آسان‌ترین بخش ماجراست و آنچه‌که اهمیت دارد، رفتار شما پس‌از اتمام مهمانی و شب هنگام است. شما باید پس‌از رسیدن به خانه، اولویت‌تان مواظبت از پوست خودتان باشد. حتما صورت خودتان را با آب وصابون بشویید و از پاک‌کننده‌های آرایش استفاده نکنید. حتما قبل‌از خواب مسواک بزنید و استراحت کاملی داشته باشید. این مورد یکی از راز های زیبایی سوفیاست.

سوفیا بوش 1

۵.به زیبایی‌تان ایمان داشته باشید

شما اگر در بهترین آرایش‌گاه جهان حاضر شوید و با بهترین وسیله‌ها و لوازم آرایش کنید اما اگر ایمان به زیبایی خودتان نداشته باشید، همه‌ی این کارها بیهوده است. سوفیا در گفت‌وگوی خود بیان داشت که من مدتی معتقد بودم، شست‌وشوی صورت به‌صورت مداوم تاثیر زیادی برروی پوست صورتم خواهد داشت و پس‌ از دوهفته نتایج شگفت‌انگیزش را مشاهده کردم.

۶.استرس مهمانی و تعطیلات طبیعی است

حتی اگر شما یک بازیگر مشهور و یا سلبریتی باشید، از استرس تعطیلات و مهمانی‌هایی که در آن برگزار می‌شود در امان نیستید. این نکته را به‌خاطر بسپارید که استرس و فشارهای عصبی تاثیر بسیار بدی برروی پوست و صورت خواهد داشت.

۷.برای غلبه براسترس چه باید کرد

حتی در زمان تعطیلات و روز‌هایی که مهمانی دارید نیز وقتی را به‌خودتان اختصاص دهید. از مسواک‌زدن باعجله و بی‌حوصلگی برای آرایش و میکاپ خودداری کنید. تنها کافی است مطمئن شوید، هر‌آنچه که برای زیبایی باید انجام دهید را به‌خوبی انجام داده‌اید.

۸.نیازی نیست تا رازدار باشید و مخفی‌کاری کنید

بسیاری‌از دختران عادت دارند تا رمز و راز آرایش و میکاپ‌شان را به‌صورت راز نگه‌دارند و کسی را از آن مطلع نسازند. در حالی‌که با مطرح‌کردن مسائل مختلف میکاپ، می‌توانید راه‌های بسیار مفید و جذابی را پیدا کنید و با یکدیگر به‌اشتراک بگذارید.

این مطلب هم عالیه:
جشن عروسی در تابستان یکی از بهترین جشن ها

۹.درخصوص زیبایی مثبت اندیش باشید

آنچه‌که بیشترین تاثیر را در زیبایی ما دارد، مثبت‌اندیشی و خوش‌بینی ما نسبت به زیبایی خودمان است. هم‌چنان‌که اثر انگشت اشخاص منحصربفرد است، زیبایی هرشخص نیز منحصر به خودش است.

۱۰.شما زیبا هستید

نیازی نیست حتما ماسکی بر روی صورت‌تان بزنید تا زیبا دیده‌ شوید. چراکه ذاتا زیبا هستید. شما با آرایش و میکاپ سعی در بهتر دیده‌شدن دارید و این برای یک خانم کافی است. سوفیا بوش جزو کسانی است که بیشتر اوقات بدون آرایش درمیان مردم حاضر می‌شود و به‌ گفته خودش، همواره به این موضوع افتخار کرده است.

جذاب‌ترین نکات آرایش و میکاپ را از کانال روسیلی دنبال کنید.

لطفا با نظرات سازنده خود مارو در این راه یاری نمایید

2 نظرات

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا