تشریفات عروسیدی جی و موزیک زنده

دی جی مناسب برای جشن عروسی

بهترین دیجی میتونه کل عروسیتون رو دگرگون کنه و جشنتون رو به شوق و ذوق بندازه. ولی اگه دیجی جشن عروسیتون یه نابلد باشه کل عروسیتون و هزینه هایی که کردین همه به باد فنا میره و جشنی که آرزوش رو داشتین از بین میره. شما میتونید با یه سری از کارها بهترین دی جی رو انتخاب کنید.

شما میتونید از دوستان و آشناهاتون هم در مورد انتخاب گروه موسیقی و دی جی سوال کنید و ببینید کدام بهتر و به صرفه تر هست.

دی جی از نظر هزینه خیلی با صرفه تر هست چون فقط یه نفر به همراه وسایلش هست.

دی جی

نکاتی برای انتخاب دی جی

۱_ انتظارات و خواسته هاتون رو مشخص کنید.

شما موقعی که میخواین یه دی جی رو انتخاب کنید بهتره افرادی رو پیدا کنید که با خواسته هاتون میزان باشن. شما که دوست ندارید دی جی تون فقط یه جا بمونه و آهنگ هارو عقب جلو کنه. بهتره کسی باشه که بتونه آهنگ محلی و یا پاپ هم پخش کنه.

۲_ یکی از نکاتی که میشه بهش اهمیت داد تحقیق کردن هست.

دیجی

شما میتونید با لیست کردن اسامی دی جی ها و دیدن کارهاشون چه حضوری و چه دیدن فیلم هاشون و پرس و جو کردن خودتون تصمیم بگیرین که کدوم مورد از افراد برای جشن عروسیتون مناسب تر هستن.

۳_ بهتره بعد اینکه لیست و فیلمشون رو دیدین باهاشون صحبتی هم داشته باشین حضوری یا تلفنی فرق نمیکنه.

شما با صحبت کردن با اون ها به راحتی می تونید متوجه بشین که دی جی انتخاب شده به استایل مهمانها و جشنتون می خوره یا نه. اصلا از اینکه وسواس برای اینکار به خرج بدین ناراحت نباشین. تمام اطلاعاتی که لازم هست از طرفتون، برای شور انداختن مراسمتون انجام بده داشته باشین این به نفع خودتونه.

این مطلب هم عالیه:
انواع دسر که می‌توانید در جشن عروسی خود از آن‌ها استفاده کنید

۴_ بهتره تجربه و هیجان رو یکسان داشته باشه.

یعنی اگه فقط تجربه داشته باشه یعنی فردی میانسال باشه دیگه هیجان و شوری نداره که مجلستون رو گرم کنه و اگه جوان باشه و هیجان و شور داشته باشه ولی تجربه کافی نداشته باشه ممکنه جشنتون خراب و بی نظم بشه. و حتی یه اجرای درست نداشته باشه.

انتخاب دیجی

۵_ بهتره حتما در مورد تجهیزات دی جی بدونید.

بعد نیست قبل انتخاب ببینید چه وسایلی برای کارش داره. اگه تو ذهنتون یه ایده دارین با دی جی صحبت کنید ببینید میتونه اون کار رو براتون انجام بده یا نه. اگه فوق برنامه ایی در نظر داره بهتره بدونید، شاید شما از اون برنامه ها خوشتون نیاد. شما حتی باید مطمئن باشین که اسپیکر هاش هم سالم باشن.

۶_ اطمینان پیدا کنید که دیجی ها تو جشن عروسیتون به حرفهاتون گوش میدن و کاری که فقط خودشون میپسندن رو انجام ندن.

شما میتونید درباره لیست آهنگهاتون که از قبل آماده کردید باهاش صحبت کنید. ببینید چه طور به حرف هاتون گوش میده. اگه با هیجان گوش داد یعنی حرف های شما مهم هستند و کارهای شمارو انجام میدن، ولی اگه بی علاقه و یا در برابر حرفاتون و ایده هاتون مقابله کرد و حرف خودش رو پیش کشید مطمئن باشین تو جشن عروسیتون هم به حرفها و نظراتتون اهمیت نمیده.
پس بهتره دنبال کسی باشین که ایده و نظرتون رو درک کنه.

انتخاب دی جی

۷_ بهتره در مورد برنامه پشتیبانی دیجی هم صحبت کنید.

ببینید اگه مشکلی و یا اتفاقی پیش اومد دیجی میخواد چیکار کنه. و اگه نتونست سر وقت حاضر بشه میتونه کسی رو جایگزین خودش کنه یا نه.

این مطلب هم عالیه:
ایده هایی برای داشتن آویزهای زیبا

بهتره برای اینکه بحثی پیش نیاد قبل اینکه کازی انجام بدین بهش بگین که اسم عروستون رو نیاره و اگه مثلا اسم عروستون مریم هست شعری با این مضموم انتخاب نکنه.

شما با این نکته ها خیالتون از بابت دی جی و شادی جشن عروسیتون راحت میشه و با فراغ بال حواستون رو فقط به عروستون و خودتون میدین.

دیجی

لطفا با نظرات سازنده خود مارو در این راه یاری نمایید

هیچ نظری وجود ندارد

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا