تشریفات عروسیعروس

دسته گل عروس خانم ، ماشین عروس ، گل آرایی سفره عقد ،

دسته گل عروس خانم ، ماشین عروس ، گل آرایی سفره عقد ،

روز عروسی استفاده از گل های رنگارنگ، دسته گل عروس خانم از رنگ های زیبا، سینی حلقه پر از گل، گل آرایی سفره عقد با گلهای زیبا و رنگی، حتی ماشین عروس همه و همه پر از گل های زیبا هستند. شما با بهترین انتخاب خودتون روبرو هستید. انتخابی که اوج سلیقه ی شما رو نشون میده. اما بعد از انتخاب چجوری انجام گرفتن و قیمت این انتخاب هم مهمه. با جشن پلاس همراه باشید تا نکاتی مهم رو در این زمینه ها برای شما بازگو کنه.

دسته گل عروس خانم 

دسته گل عروس خانم

میتونیم بگیم که، دسته گل عروس خانم اولین وبا احساس ترین هدیه از طرف اقا داماد به عروس خانومه. چرا که با یه دسته گل احساس متقابل رو به همراه یه لبخند ملیح منتقل میکنن.به خصوص در همون روز عروسی، که عروس از ارایشگاه بیرون میاد و داماد با ژست خاص خودش به استقبال عروسش میره و دسته گل عروس خانم رو به دستش میده.

از اون بهتر که یه نوع سوپرایز محسوب میشه، مربوط میشه به ماشین عروس ، وقتی گل کاری شده و با روبان های زیبا تزیین شده ودر بین بقیه ماشین ها که همراهش هستند از همه اون ها از نظر زیبایی تک و متمایز هستش.

خانم هایی که دارین به عروسیتون نزدیک میشین این نکته رو فراموش نکنید که دست گل عروس شما، تو طول شبانه ‌روز عروسی، بخصوص در هنگام فیلمبرداری باید همراهتون باشه و از خودتون جداش نکنید. و مواظبش باشین که خراب نشه.چون میتونید دسته گل عروس خانم رو برداشته خشک کرده وبعنوان یه دکور در منزلتون استفاده کنید. یه خاطره عزیز، که هر دفعه به اون نگاه می کنید یاد اون شب هیجان انگیز بیفتید.

ماشین عروس

برای خرید و انتخاب دسته گل عروس وقت بذارید. هارمونی رنگ های زیبا دسته گل با رنگ لباس و حتی رزنگ آرایش و لاکتون مهمه. چون دسته گل خانم همیشه تو دستتونه و توی عکسها لاکتون در کنار دسته گلتون مشخص میشه، بهتره رنگهای این دو با هم هارمونی داشته باشن.

این مطلب هم عالیه:
آخرین مدل ماشین عروسی در سال 2018

قرار نیست رنگهاشون با هم یکی باشن یا نزدیک به هم باشن. یه هارمونی جذاب و خیره کننده، حتی با رنگ های متفاوت هم خوبه.

سایت های گل فروشی

گل آرایی سفره عقد

میتونید از تو سایت های گل فروشی که در فضای مجازی وجود داره اون دسته گل عروس که مد نظر خودتون هست چه از نظر سلیقه فردی و چه از نظر بودجه ایی که برای اینکار کنار گذاشتین انتخاب کنید.

منظورم اینه که بدون اینکه وقتتون رو تو ترافیک و خود گل فروشی تلف کنید میتوند با خیال راحت و آسوده داخل منزلتون به اون چیزی که مد نظرتون هست برسین.

الان بیشتر گل فروشی ها برای راحتی حال مشتری هاشون والبته فروش بهتر سایتی رو به اسم مغازه خود راه‌اندازی کردن. و مدل دسته گل عروس خانم با انواع گلها به همراه قیمت توی اون درج کردن.

وقتی گلی رو سفارش میدین تا براتون دسته کنند این رو بدونید که قیمت دسته گل عروس بسته به شاخه گلی که توش کار شده متغییر هست. یعنی هر چه شاخه گلتون بیشتر باشه قیمتش بالاتر میره و هرچی کم تر مسلما قیمتش پایین‌ تر میاد.

ماشین عروس

ماشین عروس

 

برای تزیینات ماشین عروس هم همینطور میتونید تو سایت های مخصوص گل فروشی بچرخین و مدل و قیمتش رو دربیارید وببینید کدوم با سلیقه و پولتون جور در میاد.

برای تزیین ماشین عروس هم باید بدونید که قیمت گل کاری ماشین عروس بستگی به مدل و شاخه گلهایی که روش کار شده داره پس هر چی شاخه گل کمتر قیمت پایین تر و هرچی شاخه گل بیشتر قیمت بالاتر.

میخوام اینم بگم که هر چی ساده تر باشه زیباتر هست و همه چیز رو نباید تجملاتی کرد.

این مطلب هم عالیه:
چه وسائلی برای خرید عروسی لازم است؟!
رزرو کردن گل

وقت رزرو گل باید حداقل یک هفته _سه روز قبل عروسیتون باشه. به گل فروشی که انتخاب کردین میرین و سفارشتون رو میدین و بیعانه ایی که توافق کردین رو اول پرداخت میکنید. اینطوری از یکی از کارهاتون راحت میشین.

ماشین عروس رو هم سه ساعت قبل مراسم اماده وکارواش رفته تحویل گل فروش میدین. این رو بدونید که گل فروشی هیچ تعهدی نسبت به تمیزی ماشینتون نداره و باید خودتون بیرون و داخل ماشین رو تمیز کنید و تحویلشون بدین.

بعضی از گل فروشی برای اینکه مشتری رو از خودشون راضی کنن، به عنوان اشانتیون به دامادهای خود گل‌ سینه و یا جیب داماد، با همون نوع گلی که دسته گل عروس رو درست کردن، هدیه میدن.

سینی حلقه گل

سینی حلقه گل

اگه دوست دارین توی مراسم عقدتون از سینی های حلقه گل استفاده کنید، و حلقه هاتون رو اونجا قرار بدین. باید بدونید که قیمت اون هم باز به تعداد شاخه گل بستگی داره که میخواهید بچینید. حتی میتونید با دسته گل عروس خانم اونو ست کنید.

گل آرایی سفره عقد

وقتی می خواید سفره عقد بندازین اونی که تصمیم میگیره چقدر گل وچه مدل سفرهایی باید چید، فقط طراح سفره عقد هستش. بخاطر همین شما میتونید بهش در مورد اینکه تا چه حد بودجه برای اینکار کنار گذاشتین بگید.

اون هم شما رو میفهمه و نسبت به بودجتون سفره عقد زیبایی میچینه. گل آرایی سفره عقد یه کار تخصصیه و با سلیقه بودن تو گل آرایی سفره عقد خیلی مهمه. بهتره از گل های دست گل عروس خانم هم تو گل آرایی سفره عقد استفاده بشه.

در اخر میتونم بگم هر چه ساده تر، زیبا تر و ارامش ذهنی و قلبی بهتر. خاطرات پای سفره عقد به یاد ماندنی ترین خاطرات هستن. در گل آرایی سفره عقد نهایت سلیقه را به کار ببرید تا پشیمان نشوید.

لطفا با نظرات سازنده خود مارو در این راه یاری نمایید

هیچ نظری وجود ندارد

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا