دسته گل عروسگل آرایی

دسته گل عروسی عجیب برای عروسی‌های مدرن

دسته گل عروسی یکی از مهمترین ارکان جشن عروسی است که عروس خانوم باید در انتخاب آن دقت لازم را داشته باشد، اما گاهی در انتخاب آن دچار اشتباهاتی هم می‌شود. دسته گل عروسی در انواع و گونه‌های مختلفی وجود دارد که هر کس طبق سلیقه خود گونه‌ای از آن را انتخاب می‌کند. امروزه در جشن‌های عروسی مدرن از دسته گل عروسی عجیب استفاده می‌کنند که هم هزینه‌ی کمتری دارد و هم در نوع خود جالب و جذاب است. سعی کردم چند مدل دسته گل عروسی عجیب را در این مطلب گردآوری کنم که امیدوارم از آن‌ها خوشتان بیاید و در صورت تمایل برای عروسی خود از آن‌ها استفاده کنید.

چند مدل دسته گل عروسی عجیب

استفاده از گل خشک

گل خشک یکی از انتخاب‌های جالب برای داشتن یک دسته گل عروسی عجیب است به ویژه اگر این دسته گل از گل‌های وحشی انتخاب شده باشد. ویژگی بارز عروسی‌های مدرن غیر معمول بودن آن‌ها است. پس انتخاب این دسته گل یک انتخاب منحصر به فرد برای شما خواهد بود.

گل خشک وحشی
گل خشک وحشی

گل‌های پارچه‌ای

هر چند ممکن است گل‌های پارچه‌ای بسیار غیر عادی به نظر برسند اما یک انتخاب بامزه برای جشن‌های عروسی مدرن هستند. استفاده از رنگ‌های شاد و زیبا مثل بنفش و صورتی می‌تواند یک دسته گل زیبا برای شما ایجاد کند.

گل‌های پارچه‌ای
گل‌های پارچه‌ای

گل‌های کاغذی

بسیاری از افراد تصور می‌کنند که از گل‌های کاغذی فقط در تهیه‌ی گیفت استفاده می‌شود اما جالب است بدانید تهیه‌ی دسته گل کاغذی با هنر کوئیلینگ یکی از مدل‌های جدید دسته گل عروسی است.

گل‌های کاغذی
گل‌های کاغذی

استفاده از تزیین گل

مطمئنا تا کنون به این موضوع فکر هم نکرده‌اید که از وسیله‌ی دیگری به غیر از دسته گل‌های رایج به عنوان دسته گل عروسی استفاده کنید. یک ایده‌ی خلاقانه برای عروسی‌های مدرن استفاده از وسیله‌ای مثل دوربین با تزیین گل‌های ریز و زیباست که جلوه‌ی منحصر به فرد دارد و یک دسته گل عروسی عجیب برای شما رقم می‌زند.

این مطلب هم عالیه:
۲۳ ایده‌ی جالب برای گل آرایی مراسم عروسی
وسیله‌ای با تزیین گل
وسیله‌ای با تزیین گل

دسته گل مخروطی

مخروط یا میوه‌ی درخت کاج یکی از اسباب تزیین است که کاربردهای مختلفی می‌تواند داشته باشد. اگر شما هم طرفدار مدل‌های عجیب و مدرن هستید این مدل جذاب را به شما توصیه می‌کنم. زیرا یکی از جالب‌ترین مدل دسته گل عروسی عجیب را برای شما ایجاد می‌کند.

استفاده از میوه درخت کاج
استفاده از میوه درخت کاج

ممکن است به تازگی به عروسی دعوت شده باشید و قصد خرید گل یا کادوی دیگری برای پیشکش کردن به عروس و داماد داشته باشید. توصیه می‌کنم به فروشگاه جشن پلاس سری بزنید ممکن است کادوی مورد نظر خود را پیدا کنید.

لطفا با نظرات سازنده خود مارو در این راه یاری نمایید

یک نظر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا