جذاب و خواندنی

در یک مراسم عروسی چه بپوشیم؟

بهار فصلی شاد و زیبا است، فصل شکوفه دادن گل‌ها و فصل مهمانی‌های مختلف. یکی از این مهمانی‌ها، مراسم عروسی است، مراسمی که برای آن باید لباس ویژه‌ای بپوشید. اما انتخاب یک لباس مجلسی مناسب فصل بهار کمی دشوارتر است، ما به شما می‌گوییم چه لباسی را انتخاب کنید که هم هوای بهاری غافلگیرتان نکند هم به اندازه‌ی فصل بهار، استایلی شاد و سرزنده داشته باشید.

مدل لباس شب زنانه

یک لباس شب برای مراسم عروسی بهاری

لباس شب زنانه اولین انتخاب بسیاری از خانم‌ها برای رفتن به مراسم عروسی در هر فصلی است. ویژگی اصلی لباس شب ، بلند بودن آن است، به صورتیکه وقتی راه می‌روید کمی از آن روی زمین کشیده شود.

برای فصل بهار می‌توانید یک لباس شب دکلته را انتخاب کنید، اما اگر فکر می‌کنید ممکن است فضای سالن عروسی کمی سرد باشد یا قرار است مراسم در باغ برگزار شود، بهتر است چیزی برای گرم کردن خود بردارید.

اگر لباس شب شما پارچه‌ی سنگینی دارد، می‌توانید از یک شال مجلسی کشمیر استفاده کنید و اگر جنس لباس شب شما سبک است، می‌توانید روی شانه‌ها را در صورت نیاز با یک شال خز بپوشانید.

متناسب با لباس و فرم یقه‌ی خود، یک گوشواره‌ی زیبا و بزرگ را با تیپتان ست کنید. اگر گردنبند می‌اندازید، سراغ گوشواره‌ی کوچک‌تری بروید. سعی کنید در استفاده از زیورآلات زیاده‌روی نکنید.

پیراهن مجلسی زنانه

پیراهن را کوتاه‌تر کنید

وارد روزهای گرم‌تری می‌شویم و برای مراسم عروسی می‌توانید لباس بازتری را انتخاب کنید. اگر قد کوتاه هستید یا اهل پوشیدن لباس شب بلند نیستید، سراغ یک پیراهن تا زیر زانو یا روی آن بروید. پیراهن مجلسی شما می‌تواند بدون آستین باشد یا یک آستین کوچک و ظریف داشته باشد.

اگر سرمایی هستید یک کت مجلسی کوتاه با خودتان بردارید و اگر فکر می‌کنید ممکن است پایتان یخ بزند می‌توانید یک جوراب شلواری نازک را زیر دامن بپوشید و وقتی کمی گرم‌تر شدید، آن را درآورید و در کیفتان بگذارید.

این مطلب هم عالیه:
نحوه چیدمان میز عروسی

این تیپ را با یک کفش پاشنه بلند جلو بسته و یک گردنبند بزرگ کامل کنید.

لباس مجلسی زنانه عروسی

اگر مادر عروس هستید…

همه‌ی نگاه‌ها به شما است، دختر شما عروس شده و باید با همه‌ی مهمان‌ها معاشرت داشته باشید و همه به آنچه که پوشیده‌اید دقت می‌کنند. در عین حال که می‌خواهید در مراسم عروسی دخترتان شیک و زیبا دیده شوید، نباید بالاتر از او قرار بگیرید.

یک لباس شیک با حالت ابریشمی و لطیف برای مراسم عروسی بهار مناسب است، توجه داشته باشید که لباس شما خیلی پرزرق و برق نباشد. اگر لباس ساده‌تری را انتخاب کنید می‌توانید بیشتر روی جواهرات و زیورآلاتتان مانور بدهید. لباسی را انتخاب کنید که بهترین فرم بدن شما را نشان می‌دهد.

لباس مجلسی دخترانه

تیپ دخترانه داشته باشید

فصل بهار و بعد از آن تابستان مناسب‌ترین فصل برای آن است که لباس‌های متفاوتی را برای رفتن به یک مراسم عروسی نیمه‌رسمی انتخاب کنید. اگر قرار نیست در مراسم عروسی، لباس‌های کاملا رسمی بپوشید و یا هنوز فکر می‌کنید برای پوشیدن لباس‌های خیلی مجلسی زنانه، جوان هستید، با خیال راحت سراغ رنگ‌ها بروید.

می‌توانید یک پیراهن کوتاه‌تر یعنی تا بالای زانو را انتخاب کنید، سراغ رنگ‌های قوی‌تر و درخشان بروید، اما اگر رنگ‌ها به اندازه‌ی کافی خیره‌کننده هستند بهتر است طرح‌های ساده‌تری را انتخاب کنید.

اگر سرمایی نیستید، می‌توانید یک لباس مجلسی دکلته بپوشید، اما پیش از رفتن به عروسی مطمئن شوید لباستان به اندازه‌ای باز نیست که شما را در طول شب مهمانی معذب کند.

لباس مجلسی سایز بزرگ

 

اگر سایز بزرگ هستید…

در یک مراسم عروسی بهاری انتخاب‌های زیادی برای شما به عنوان یک خانم سایز بزرگ وجود دارد، می‌توانید پیراهنی را انتخاب کنید که بخش پایین تنه‌ی آن کاملا بلند بوده و تا پایین پا را بپوشاند. اگر بیشتر به بالاتنه‌ی خود حساس هستید، یک مدل لباس مجلسی با کمی آستین انتخاب کنید.

بهتر است سراغ پارچه‌های سبک‌تر بروید، پارچه‌های سنگین هم شما را درشت‌تر نشان می‌دهد و هم باعث می‌شود بدن شما گرم شده و عرق کنید، بنابراین حریر انتخاب مناسبی است. از لباس‌های یک رنگ استفاده کنید و برای آنکه اندامتان را ظریف‌تر نشان دهید، سراغ یک مدل لباس مجلسی کمربنددار بروید.

این مطلب هم عالیه:
مجلل‌ترین تالارهای عروسی دنیا

لباس مجلسی تابستانی

کدام رنگ‌ها؟

واضح است که در مراسم عروسی، تنها کسی که می‌تواند یک لباس سرتاپا سفید بپوشد، عروس است. بهتر است سراغ رنگ‌های نزدیک به سفید هم نروید، یک لباس مجلسی یک دست شیری هم فرقی با سفید نمی‌کند.

فصل بهار فصل رنگ‌ها شاد و پرانرژی است، لااقل برای این فصل مشکی پوشیدن را فراموش کنید. لباس شب نباید حتما مشکی رنگ باشد، حتی اگر می‌خواهید یک رنگ تیره انتخاب کنید، سراغ رنگ‌های متفاوتی مثل بادمجانی یا سرمه‌ای بروید.

اگرچه مراسم عروسی بهاری بهترین فرصت برای آن است که در لباس مجلسی خودتان سراغ رنگ‌ها و طرح‌های شاد بروید، فراموش نکنید که به هر حال این یک مراسم رسمی به شمار می‌رود و نباید زیاده‌روی کنید. سراغ پارچه‌های پرزرق و برق و پولک‌دوزی یا لباس‌های بیش از حد کار شده نروید.

لباس مجلسی 2017 مراسم عروسی

مد روز باشید

اگر می‌خواهید در مراسم عروسی ، شیک‌پوش و جذاب به نظر برسید، در عین حال که بر اساس سلیقه و فرم بدن خودتان لباس را انتخاب می‌کنید، نگاهی هم به مد روز بیاندازید.

سری به جدیدترین مجموعه‌های برندهای معروف بزنید و از کلکسیون بهار و تابستان آن‌ها، لباس مجلسی مورد نظر خودتان را انتخاب کنید. می‌توانید این مجموعه‌ها را در فروشگاه اینترنتی دیجی استایل ببینید و به راحتی خریداری کنید.

لطفا با نظرات سازنده خود مارو در این راه یاری نمایید

هیچ نظری وجود ندارد

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا