عروسلباس عروس

در انتخاب لباس عروس برای افراد چاق به این موارد دقت کنید

از جمله دغدغه های مهم هر عروس خانم، خریدن یا انتخاب لباس عروس مناسب برای جشن عروسی است. اما برای افراد چاق دغدغه لباس عروس برای افراد چاق بسیار جدی تر است.

از جمله دغدغه های مهم هر عروس خانم، خریدن یا انتخاب لباس عروس مناسب برای جشن عروسی است. اما برای افراد چاق دغدغه لباس عروس برای افراد چاق بسیار جدی تر است. معمولا خانم های چاق پس از جستجوی زیاد نمی توانند لباس عروس ایده آل خود را پیدا کنند. انتخاب لباس عروس برای افراد چاق آنقدرها هم دشوار نیست. در جشن پلاس این مطلب نوشته شده است تا این مشکل برای شما تکرار نشود. شما در هر صورت زیبا هستید، بدن خود را دوست داشته باشید و زیباترین لباس را برای خود انتخاب کنید. در هنگام جستجو، به جای استرس و دست پاچگی، راحت باشد و از گشت زنی های خود برای خرید لباس عروس لذت ببرید. تمام نکات لازم برای انتخاب لباس عروس برای افراد چاق را مطالعه نمایید.

 قبل از رفتن برای خرید لباس عروس، با فروشگاه تماس بگیرید

اکثر فروشگاه ها لباس هایی با سایز متوسط، یعنی سایز ۳۸ تا ۴۰، را برای پرو موجود دارند. اگر می خواهید بدانید که لباس سایز بزرگ را موجود دارند، قبل از رفتن به فروشگاه با آن ها تماس بگیرید و از داشتن نمونه سایز بزرگ مطمئن شوید.

با یک فروشنده حرفه ای برای پیدا کردن لباس عروس برای افراد چاق مشورت کنید

از یک فروشنده یا دیزاینر حرفه ای کمک بگیرید که با معیارهای انتخاب لباس عروس برای افراد چاق آشنایی کامل داشته باشد. علاوه بر دانش و تجربه،این فرد باید تمایل و وقت کافی داشته باشد تا شما را به خوبی راهنمایی کند. شما فقط برای لباس پول پرداخت نمی کنید، بلکه قسمتی از هزینه انجام شده مربوط به استفاده از تجربه یک فروشنده است. سوالات خود را از او بپرسید. به توصیه های او خوب گوش دهید.لباس عروس برای افراد چاق

 به سایز لباس عروس برای افراد چاق توجه نکنید

برند های معتبر سایز بندی کوچک تر از حالت عادی دارند، ممکن است سایز لباس عروس شما به طرز قابل توجهی بزرگتر از سایز لباس های روزمره شما باشد. عدد سایز لباس عروس را به کلی فراموش کنید و بیشتر به فرم کلی لباس و مدل آن در تن خود توجه کنید. اگر لباس عروس مناسب شما باشد، دیگر چه کسی به عدد سایز آن توجه می کند؟

در انتخاب لباس عروس برای افراد چاق پیش فرض های خود را کنار بگذارید

بعضی از افراد دوست دارند لباس عروس مدل  A شکل را بپوشند، اما ممکن است فروشنده یا دیزاینر، مدل یا سبک دیگری را به آنها پیشنهاد دهد و تاکید کند که در این مدل فوق العاده خواهید شد. پس به حرف فروشنده گوش دهید و این مدل را هم امتحان کنید. فروشنده لباس عروس فردی حرفه ای است، پس ذهنتان را باز و به توصیه های او توجه کنید. در بدترین حالت، اصلا این مدل لباس را دوست نخواهید داشت؛ و در بهترین حالت، لباس رویایی خود را پیدا می کنید.

ویژگی های لباس عروس برای افراد چاق را بشناسید

لباس عروسی را انتخاب کنید که شما را به زیباترین حالت نشان دهد، و به کلیشه ها اهمیت ندهید. اما برخی از مدل ها شانس بیشتری برای زیباتر نشان دادن دارند. اگر مطمئن نیستید که کدام مدل به شما می آید، با چند مدل زیر آشنا شوید و آنها را امتحان کنید.

این مطلب هم عالیه:
وظایف ساده برای کمک و همیاری عروس

لباس عروس برای افراد چاق

لباس عروس برای افراد چاق، مدل A شکل

 

بالا تنه ی این مدل لباس عروس علاوه بر جمع کردن کمر شما، عیب و نقض های بالا تنه را نیز پوشش می دهد. دامن ساده ی آن نیز به واسطه فرم باریک، به خوبی و بدون بزرگ نمایی، باسن و ران ها را می پوشاند. این مدل لباس عروس فقط برای افراد چاق نیست، بلکه تمام عروس ها، با هر فرم بدن و سایزی، این نوع مدل را می پسندند. این مدل، یک لباس عروس دوست داشتنی است.

لباس عروس برای افراد چاق

لباس عروس مدل چین دار:

 

بعضی از افراد فکر می کنند که لباس های چین دار، نقص های بدن آن ها را نشان می دهد، اما این فکر کاملا اشتباه است. اگر چین لباس در جای مناسب قرار بگیرد، می تواند با ایجاد خطای دید، عیب و نقض های بدن را پوشش دهند. مدلی لباسی را انتخاب کنید که مناسب بدن شما باشد و ترجیحا به اندامتان فرم ساعت شنی بدهد.

 

لباس عروس برای افراد چاقلباس عروس برای افراد چاق با پارچه های ضخیم:

 

برای افراد چاق پارچه های ضخیم، مثل ساتن بهترین گزینه است؛ زیرا فرم کلی بدن را صاف تر نشان می دهند و برجستگی ها و فرو رفتگی های بدن را بهتر می پوشانند. در مورد لباس هایی با تزئینات زیاد احتیاط کنید، زیرا ممکن است توجه را به قسمت های بدن جلب کند، که بهتر است کمتر دیده شود.

 

لباس عروس برای افراد چاق

زیبایی ها را به رخ بکشید

 

سعی کنید زیبایی هایتان را نشان دهید. اگر بالا تنه زیبایی دارید، یک لباس یقه هفت انتخاب مناسبی است تا جذابیت شما را بیشتر نشان دهد؛ و پایین تنه زیبای خود را با انتخاب یک لباس مدل ماهی به نمایش بگذارید.

 

 

منتظر کاهش وزن خود نباشید

در نزدیک های عروسی، همه به دنبال لاغر شدن هستند. البته این موضوع در مورد مهمانی های دیگر نیز صدق می کند. برای انتخاب و خرید لباس عروس، منتظر کاهش وزن خود نباشید. دوختن لباس عروس ۶ تا ۸ ماه وقت می برد، اگر دیر کنید احتمالا مجبور می شوید لباس آماده بخرید. لباس ها کم تر قابل دستکاری هستند، پس اول مدل ایده آل  خود را پیدا کنید و اگر لازم شد، بعدا تغییراتی را در آن به وجود آورید.

جزئیات را بعدا اضافه کنید

اگر از یک لباس بدون آستین بسیار خوشتان آمده اما به دنبال یک مدل پوشیده تر هستید. راه حل آن اضافه کردن آستین به مدل محبوبتان است! آستین کوتاه یا بلند، ساده یا آستر دار، هر جور که شما دوست دارید. همه این کار ها بعد از دوخته شدن لباس  نیز قابل انجام است. درباره ی تغییرات خاص و هزینه های مربوط به آن سوال بپرسید. لباستان را شخصی سازی کنید.

این مطلب هم عالیه:
جواهرات عروسی شامل چه چیزهایی است؟

راحتی در الویت باشد

ممکن است لباسی را بپسندید که ۲ سایز برایتان کوچک است و سپس خودتان را متقاعد کنید که “با این لباس راحت تر هستم”.، اما اصلا این طور نیست! به حرف ما اعتماد کنید. قرار است از صبح روز عروسی تا پایان مراسم، تحرک داشته باشید و بالا و پایین بپرید، پس لباسی را بخرید که در آن احساس راحتی می کنید.

 به بوتیک ها بروید

ممکن است بوتیک ها اصلا مد نظر شما نباشند، اما برخلاف مزون ها که تنها یک سایز متوسط لباس را برای پرو دارند، بوتیک ها اکثر سایز ها را موجود دارند. شاید مدل های آن ها شامل لباس مورد نظر شما را ندارد، اما بهتر است برای شروع به هم آنجا سر بزنید تا سایز، جنس، فرم کلی و مدل مخصوص خود را پیدا کنید.لباس عروس برای افراد چاق

تغییرات لباس عروس برای افراد چاق را به یک خیاط خوب بسپارید

یک خیاط حرفه ای و با تجربه در زمینه ی لباس عروس، می تواند تفاوت زیادی در لباس عروس به وجود آورد. او می تواند با اضافه کردن فنر، بند یا اسفنج، لباس عروس را شخصی سازی کند و آن را به فرمی در آورد که دقیقا مطابق بدن شما شود.

لباس زیر را مد نظر داشته باشید

مراسم عروسی فرصتی است برای شادی و جشن گرفتن. هیچ کس دلش نمی خواهد در مهم ترین روز زندگی  مدام در حال مرتب کردن بند لباس زیر خود باشد. هر لباسی قابل بهتر شدن است، حتی اگر لباس رویاهای شما است. پس یک فروشگاه لباس زیر خوب  پیدا کنید و لباس زیر و گن مناسب را بخرید؛ تا در مهمترین روز زندگی تحت فشار نباشید!

به  حرف های افراد  سرزنش کننده توجه نکنید

متاسفانه همیشه افرادی هستند که، از قصد یا بدون آگاهی، دیگران را قضاوت می کنند و آشکارا  آن ها را سرزنش می کنند. به همین دلیل باید به دنبال فردی باشید که تجربه ی زیادی در دوختن لباس های سایز بزرگ دارد و از همه مهم تر، شما را قضاوت نکند. فراموش نکنید که گاهی ممکن است، آن شخص سرزنش کننده خود شما باشید؛ پس راجع به کاهش وزن حرف نزنید و در مورد بدن خود اظهار نظر منفی نکنید. انرژِی مثبت تنها چیزی است که به آن نیاز دارید.

به سراغ لباس سفارشی بروید

اگر همه ی فروشگاه ها و مزون ها را دنبال لباس گشته اید اما هنوز لباس مورد نظر را پیدا نکرده اید؟ نگران نباشید! هیچ چیز مهم تر از یک لباس عروس زیبا در مهم ترین شب زندگی نیست، پس لباسی که دوست ندارید را به تن نکنید. لباس سفارشی همیشه آنقدرها هم گران نیست. با کمی جستجو می توانید لباس عروس سفارشی با قیمتی مناسب تهیه کنید.

 

لطفا با نظرات سازنده خود مارو در این راه یاری نمایید

هیچ نظری وجود ندارد

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا