آرایش و میکاپ عروسطلا و جواهرات عروسعروس

راه حل مناسب برای اینکه داماد مجبور نشود خرید طلا را با قیمت بالا انجام دهد.

خریدن طلا یک کار پر ریسک و پر خرج است. اگر اطلاعات مناسبی در این باره نداشته باشید ممکن است خرج های زیاد و بدون فایده ای انجام دهید. در ادامه با جشن پلاس همراه باشید تا نکات مهم و پر فایده ای را در مورد خرید طلاجات عروسی به شما گوشزد کند.

خرید طلا در کشورهای دیگر هم طرفدار دارد. بیشترین خریداران طلا در هند هستند. همچنین کشورهای عربی و خاورمیانه ای نیز از خریداران پروپاقرص طلا هستند. در ایران نیز طلا علاوه بر جنبه ی زیبایی به صورت سرمایه و اندوخته هم دیده میشود. عروس خانم و آقا داماد معمولا به غیر از اینکه طلا را به عنوان یک وسیله تزیینی میخرند برای آینده خود هم آن را اندوخته می کنند.

اما باید توجه کنید که در هنگام خرید باید به نکاتی توجه کنید و ما بر آنیم که در حد توان این نکات را برای شما بازگو کنیم.

انگشتر الماس

قیراط الماس، از مسائل مهم در خرید جواهر

معمولا خانم ها دوست دارند که حلقه ای که میخرند یک حلقه ی الماس نشان بزرگ باشد. و چه بسا برخی علاقه دارند که حلقه اشان با یک الماس بزرگ مزین شده باشد. اما نکته حائز اهمیت این است که الماس با قیراط بالا فقط برای طلا فروش سود خواهد داشت و از نظر قیمتی بعدها برای شما ضرر محسوب میشود. هر چه قیراط الماس کمتر باشد، افت قیمت طلا هم بیشتر میشود و شما پول کمتری خرج می کنید.

خرید به صورت آنلاین

خرید کردن از فروشگاه های آنلاین به دلیل اینکه فروشنده اجاره بها و مشکلات دیگر را ندارد، میتواند بسیار به صرفه باشد. به طور مثال ممکن است است شما با تخفیف اجناس روبرو شوید. یا حتی قیمت به صورت باور نکردنی مناسب و مقرون به صرفه باشد.

این مطلب هم عالیه:
نکاتی که برای ژست گرفتن عروس و داماد نیاز هست

خرید طلا آنلاین

با توجه به امکانات عالی اینترنت و این فروشگاه ها شما میتوانید یک بازار گردی آنلاین را در این فروشگاه ها انجام دهید و روی حوصله و با سلیقه یک انتخاب عالی داشته باشید. همچون یک فروشگاه به ویترین نظری بیندازید و هر کدام را که پسندید را انتخاب کرده و مورد بررسی قرار دهید و اگر منصرف شدید، یکی دیگر را انتخاب کنید!

فصل مناسب خرید جواهر، تابستان!

در فصل تابستان برعکس آنچه که شما میپندارید خرید عروسی بسیار کم است. برای همین طلا فروش ها بسیار منعطف هستند. به طوری که قیمت طلا و حلقه در این فصل به طور قابل توجهی کم است. اما برعکس در حوالی عید قیمت طلا و جواهر بسیار بالا است.

 تفاوت در خرید طلا را تجربه کنید

خرید طلا

معمولا افراد بیشتر به دنبال طلاجات با الماس گرد یا حلقوی هستند. این موضوع برای بیشتر خانمها صدق می کند به همین علت است که نرخ این طلاجات هم بیشتر است. برای اینکه هم مبلغ کمتری را پرداخت کنید و هم یک سلیقه ی متفاوت را به نمایش بگذارید، بهتر است که به سراغ طرح های غیر متدوال و غیر سنتی بروید. یکی از دلایل گرانی الماس گرد این است که هنگام تراشیدن آن میزان زیادی از الماس دور ریخته میشود. پس در نتیجه قیمت آن بالا میرود.

سنگ های زینتی دیگری هم به غیر از الماس وجود دارند!

سنگ های زینتی زیادی به غیر از الماس وجود دارند که میتوان از آنها در جواهر سازی استفاده کرد. اینکه شما فقط به دنبال الماس هستید بزرگترین مشکل شماست که باعث زیاد شدن هزینه هم میشود. یاقوت، برلیان، زمرداز سنگ های زینتی خوبی هستند که شما به جای الماس میتوانید انتخاب کنید. حتی یاقوت یک سنگ قیمتینایاب هم به شمار میرود و در جلوه طلا و جواهرات بسیار خود را نشان می دهد.قیمت آن هم از الماس، بسیار بهتر و مقرون به صرفه تر است.

این مطلب هم عالیه:
آقا دامادها و مدیریت عروسی!

سنگ های زینتی

خرید طلا زرد ارزانتر است.

امروزه به علت کاهش علاقه خانم ها به طلای زرد، قیمت آن کاهش پیدا کرده است. بیشتر خانمها از تکراری بودن طلای زرد خسته شده اند و به سمت زیورآلات دیگر میروند. اما اگر شما به دنبال صرفه جویی هستید بهتر است به دنبال طلای زرد باشید که قیمتش تا حدودی به صرفه تر است.

خرید طلا 14 عیار مقرون به صرفه تر از طلای 18 عیار

فرق طلای 18 عیار و 14 عیار در این است که، طلای 18 عیار خالص تر است و طلای 14 عیار خلوص آن کمتر است. همچنین این طلا نیازمند این است که سالیانه مقداری آن را خش گیری و آبکاری نمایید. این موضوع هزینه ی کمی در بر خواهد داشت. با این اوصاف و این موضوع مهم که در ظاهر تفاوت چندانی با هم ندارند، خرید طلای 14 عیار به صرفه تر خواهد بود.

خرید طلا

 

لطفا با نظرات سازنده خود مارو در این راه یاری نمایید

هیچ نظری وجود ندارد

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا