طلا و جواهرات عروسعروس

حلقه های ازدواج و نکاتی که باید در مورد آن بدانیم

جشن پلاس: حلقه‌های ازدواج جز یکی از اولین خریدهای دو نفر برای شروع یک زندگی مشترک می‌باشد.  اما این دلیل نمی‌شود که انتخاب حلقه را کار آسانی در نظر بگیریم. از انجایی که زوجین این حلقه را هر روز به دست کنند، گاهی اوقات حساسیت بیش از حدی در انتخاب آن به خرج می‌دهند. به هر حال توصیه‌ی من این است که حتی اگر لازم باشد چند روز را صرف انتخاب و خرید حلقه کنید، این کار را انجام دهید.

۸ نکته درباره خرید حلقه های ازدواج

 

نکاتی که باید در انتخاب حلقه های ازدواج در نظر بگیرید

انتخاب هایتان را محدود کنید

پیش از رفتن به بازار، در مورد نوع و جنس حلقه تصمیم بگیرید. ببینید آیا می‌خواهید حلقه را با ساعت های مچی تان ست کنید؟ آیا به دنبال حلقه ای ساده هستید یا حلقه ای نگین دار مدنظر شماست؟ اصلا می‌خواهید حلقه شما با همسرتان ست باشد یا ست بودن حلقه ها اهمیتی ندارد؟ سوال هایی از این قبیل، کمک بسیاری در انتخاب حلقه به شما خواهد کرد.

حلقه را چند هفته قبل از مراسم انتخاب کنید

پس از تصمیم گیری در مورد نوع و جنس حلقه، حال نوبت به خرید آن می‌رسد. حدود دو یا سه هفته قبل از مراسم عروسی‌تان، برای خرید اقدام کنید. چرا که در این حالت فرصت کافی برای انتخاب خواهید داشت. اگر چند روز قبل از مراسم به خرید بروید ممکن است حلقه دلخواهتان را پیدا نکنید. اما اگر زودتر از دو یا سه هفته به خرید بروید، این امکان وجود دارد که تصمیم تان در خصوص حلقه خریداری شده عوض شود. در این حالت با مشکل بزرگتری روبه رو خواهید شد.

این مطلب هم عالیه:
اثرات خواب روی زیبایی

الزامی بر ست بودن حلقه ها نیست

ممکن است خودتان علاقه داشته باشید جنس حلقه تان پلاتینیوم باشد اما همسرتان طلای زرد دوست داشته باشد. هیچ الزامی مبنی بر یکسان بودن جنس حلقه و یا حتی ست بودن آن نیست. کلید انتخاب این است که حلقه را متناسب با سبک و علاقه خودتان انتخاب کنید.

بودجه مناسبی تعیین کنید

توصیه ما به شما این است که تنها سه درصد از کل هزینه مراسم را به خرید حلقه اختصاص دهید. افزودن الماس و یا سنگ های قیمتی، مسلما قیمت حلقه را بالا خواهدبرد و ممکن است از پس سایر مخارج عروسی برنیایید.

یادتان باشد که حلقه فقط نماد ازدواج و تعهد قلبی شماست، تشریفات را از آن دور نگه دارید.

حلقه را متناسب با شخصیت تان انتخاب کنید

ممکن است یکی از زیباترین و گران قیمت ترین حلقه های بازار را انتخاب کنید و بخرید. اما به دلیل برخی مسائل، همچون شخصیت خودتان، سبک پوشش و یا حتی محیط کار نتوانید حلقه را هرروز به دست کنید. به یاد داشته باشید که حلقه به بخشی از زندگی شما تبدیل خواهدشد؛ پس درست انتخاب کنید.

به توصیه های فروشنده توجه نکنید

فروشنده ها صرفا به دنبال فروش اجناس خود هستند و توجهی به انتخاب یا پسند شما ندارند. اگر قبل از خرید درمورد نوع و جنس حلقه تصمیم گرفته اید، پس به دنبال آن باشید. فروشنده تمامی گزینه های موجود در مغازه را برایتان شرح خواهد داد و به دنبال راضی کردن شما برای خرید یکی از حلقه ها خواهد بود. اما سعی کنید تحت تاثیر حرف های فروشنده قرار نگیرید و حلقه را به سلیقه خودتان انتخاب نمایید.

این مطلب هم عالیه:
با این پیشنهاد های ازدواج ، نامزد خود را خوشحال کنید

حلقه ازدواج مادام العمر است

در انتخاب حلقه سعی کنید مطابق مدروز پیش نروید. چرا که حلقه قرار است تا آخر عمر همراه شما باشد. پس حلقه ای را انتخاب کنید که مطمئن هستید تا چهل سال آینده نیز می توانید آن را به دست کنید.

پیش از خرید نهایی، سایز حلقه را امتحان کنید

این نکته را درنظر داشته باشید که انگشتان شما در طول فصل های سال دچار تغییراتی می شوند. در فصل تابستان ممکن است انگشتانتان اندکی حجیم تر و یا در زمستان باتوجه به سرمای هوا، کمی منبض شوند. بنابراین سایز حلقه را به گونه ای انتخاب کنید که بعدها دچار مشکلاتی این چنینی نشوید.

لطفا با نظرات سازنده خود مارو در این راه یاری نمایید

4 نظرات

  • پس از تصمیم گیری در مورد نوع و جنس حلقه، حال نوبت به خرید آن می‌رسد. حدود دو یا سه هفته قبل از مراسم عروسی‌تان، برای خرید اقدام کنید. چرا که در این حالت فرصت کافی برای انتخاب خواهید داشت
  • ممکن است خودتان علاقه داشته باشید جنس حلقه تان پلاتینیوم باشد اما همسرتان طلای زرد دوست داشته باشد. هیچ الزامی مبنی بر یکسان بودن جنس حلقه و یا حتی ست بودن آن نیست
  • ممکن است یکی از زیباترین و گران قیمت ترین حلقه های بازار را انتخاب کنید و بخرید. اما به دلیل برخی مسائل، همچون شخصیت خودتان، سبک پوشش و یا حتی محیط کار نتوانید حلقه را هرروز به دست کنید. به یاد داشته باشید که حلقه به بخشی از زندگی شما تبدیل خواهدشد؛ پس درست انتخاب است

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا