آرایش و میکاپ عروس

جایگاه عروس و داماد

نکات مهم برای تزیین جایگاه عروس و داماد

جایگاه عروس و داماد

همه عروس ها دوست دارن جایگاهشون تک و بی نظیر باشه و هیچ کس از اون مدلی که برای جایگاهشون انتخاب کردن، تا حالا استفاده نکرده باشه. جایگاه عروس و داماد میتونه از شیرین ترین و زیبا ترین اتفاقات زندگی هر کس باشه پس تزیین جایگاه عروس هم باید خاص باشه.
کلا جایگاه عروس جایی هست که عروس و داماد همین که وارد سالن میشن به اونجا میرن و در اونجا به مهمانی توجه کنند. به جشن می پردازند.

جایگاه عروس بخاطر زیبایی که داره میتونه جایی برای عکس گرفتن فامیل با عروس و داماد باشه. و عکس های یادگاری از اون زمان و مکان می گیرند باشه.
جایگاه عروس رو باید جایی قرار داد تا به همه اطراف دید داشته باشه و مهمانها هم بتونن عروس و داماد رو به راحتی ببینن.
در بیشتر تالار ها جایگاه عروس داماد روبروی مهمان ها قرار داره. تزیین جایگاه عروس خیلی مهم هست چون باید زیبایی خاصی به عروس و داماد بده .

جایگاه عروس و داماد میتونه سنتی و یا مدرن باشه که این بسته به سلیقه عروس داماد هاست که کدوم رو می پسندند.

نکاتی درباره جایگاه عروس و داماد

جایگاه میتونه یکی از مهمترین بخش های عروسی باشه. چون همه نگاه ها به همون سمت هست. پس بهتره در ایده پردازی و تزیین جایگاه کمی دقت کنید و تزیینات زیبا و جذابی روش بکار ببرین.
این رو بدونید اگه تو بهترین هتل ها و یا تالار ها هم مراسم بگیرین ولی جایگاه عروس از طراحی و تزیینات، زیبا نباشه، هیچ ارزشی نداره.

این مطلب هم عالیه:
لاک های مناسب عروس خانم

رنگ جایگاه

اولین نکته ایی که باید براش وقت بزاریم انتخاب رنگ برای  تزیین جایگاه هست.
باید رنگی انتخاب بشه که با سایر قسمتهای جشن فرق بکنه و تضاد داشته باشه. این تضاد باید جوری باشه که چشم مهمان هارو بگیره و جلب توجه کنه.
بخاطر همین موضوع از رنگهای شاد و سلطنتی میشه استفاده کرد. مثل رنگ بنفش چون در بین جوان ها هم طرفدار داره و زیبایی خاصی به جایگاهتون میده.

و اینم بگم فقط یه نمونه از رنگ رو مثال زدیم در اصل انتخاب رنگ بر عهده عروس و داماد هستش. اون ها نسبت به سلیقشون باید رنگ رو انتخاب کنند.

نور پردازی

نور پردازی دومین نکته ایی هست که باید بهش اهمییت داد. هر چقدر به نور پردازی جایگاه توجه بشه زیبایی جایگاه دو چندان میشه.
کار خوبی در میاد اگه از نور های مخفی و توکار استفاده کنید. و رنگ نورها رو هم طوری انتخاب کنید که به رنگ جایگاه بیاد و اون رو رویایی تر و زیباتر در بیاره.
بهتره از نور های سفید برای مکانی که عروس و داماد می نشینند استفاده بشه تا اون ها به خوبی دیده بشن.

گل آرایی در تزیین جایگاه عروس

هیچ وقت زیبایی تزیین به وسیله گل رو به شوخی نگیرین. وقتی جایگاه عروس رو با گل تزیین میکنید اون جایگاه بی نظیر میشه. حتما به این کار فکر کنید. بهتره گلهایی که میخواین برای جایگاهتون استفاده کنید هارمونی خاصی با بقیه وسایل داشته باشه. میتونید هم از گل طبیعی استفاده کنید و هم از گل های مصنوعی.
گل های کریستالی هم برای اینکار مناسب هست. چون به خاطر شفافیتش می تونه نور رو از خودش عبور بده و فضای جایگاه رو دلچسب کنه.

این مطلب هم عالیه:
برای تعیین تاریخ عروسی با مقاله ی زمان مناسب برگزاری عروسی همراه باشید.

جایگاه عروس و داماد

تور و حریر

جایگاه عروس و داماد

این ایده به تازگی مورد توجه عروس و دامادها قرار گرفته که یه اتاق کوچک از حریر و تور آماده می کنند. برای زیبایی بیشتر نور پردازی و گل آرایی توش انجام میدن تا خواستنی تر بشه.

مبل

یکی از وسایل  تزیین جایگاه  که خیلی هم مهم هست مبلمان عروس و داماد هستش.
مبل مخصوص عروس و داماد باید از مبل های لوکس و مجلل باشه و رنگ مبل هم باید با رنگ اتاقک جایگاه ست باشه. مبلمان طوری باید زیبا باشه که درون جایگاه چشم هارو بتونه به طرف خودش بکشونه.

این نکته رو هم قبول کنید که هر کاری انجام میدین کمی ظرافت و سادگی رو هم چاشنیش کنید. تا زیبا ترین و مجلل ترین جایگاه رو داشته باشین. تزیین جایگاه عروس ساده نه تنها بد نیست، بلکه به دل خیلی ها هم میشینه. نه خیلی ساده نه خیلی شلوغ و نا مفهو باشه. طوری باشه که در عین سادگی، جذابیت هم داشته باشه.

تزیین جایگاه عروس و داماد

لطفا با نظرات سازنده خود مارو در این راه یاری نمایید

هیچ نظری وجود ندارد

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا