دامادکت و شلوار داماد

توصیه های برای انتخاب بهترین کت و شلوار دامادی

کت  و  شلوار دامادی

جشن پلاس: آقا دامادهایی که در آستانه ازدواج قرار دارند، معمولا با مشکل انتخاب کت وشلوار مناسب مواجه می‌شوند. درسال‌های قبل که تنوع در این بخش محدود بود، آقایان بیشتر به سمت مدل‌ها و سبک‌های قدیمی کت‌وشلوار، یعنی همان کت‌وشلوار ساده مشکی می‌رفتند و ناگزیر آن را انتخاب می‌کنند.

اما این روزها باتوجه به گستردگی صنعت مُد ولباس، تنوع کت‌وشلوار برای آقایان بسیار گسترده شده و آقادامادهای شیک‌پوش برای انتخاب بهترین و مناسب‌ترین کت‌وشلوار دچار مشکل می‌شوند. حتی گاهی پیش آمده که انتخاب کت‌وشلوار داماد، از انتخاب لباس عروس بیشتر زمان برده و روزها صرف این کار شده است.

[point]اگر به بازار سری بزنید، حتما مشاهده خواهید کرد که بیشتر نمونه‌های موجود از رنگ‌هایی همچون طوسی، خاکستری و ذغالی تشکیل شده‌اند. اما این نکته را فراموش نکنید که کت‌وشلوار مشکی همچنان جایگاه خود را حفظ کرده است.[end]

در انتخاب کت وشلوار اندام و سایز خودتان را درنظر بگیرید. اگر اندامی ورزشی دارید کت و شلوار اندامی و فیت انتخاب کنید. اما اگر نسبتا چاق هستید، حتما کت و شلوار معمولی انتخاب کنید و حتما جلیقه را نیز در مراسم به تن کنید.

در اتوکردن لباس‌ها بسیار دقت کنید. خط اتوی شلوار را به پهلو بزنید تا قسمت جلویی شلوارتان صاف باشد. این موضوع سبب می‌شود که در عکس‌های عروسیف مرتب‌تر دیده شوید.

در انتخاب رنگ پیراهن، مشکل چندانی نخواهید داشت. چرا که پیراهن سفید با بیشتر رنگ‌ها ست می‌شود. مگراینکه رنگ کت‌وشلوراتان بسیار خاص باشد. هم‌چنین رنگ پاپیون و یا کراوت‌تان را متناسب با رنگ کت وشلوار و ترجیحا از رنگ‌های تیره انتخاب کنید.

این مطلب هم عالیه:
۵ مدل کت و شلوار کلاسیک مردانه برای آقا دامادها

همانطور که قبلا نیز گفتیم، سعی کنید لباسی برای عروسی انتخاب کنید که وقتی سال‌های بعد به عکس‌های عروسی نگاه کردید، هم‌چنان مدروز باشد. کت‌های تک دکمه خیلی زود جایگاهشان را از دست خواهند داد. پس بهتر است کت‌ دودکمه انتخاب و در مراسم بپوشید.

به چیزهای جزئی توجه کنید. کمربند و ساعت مچی در بهتر دیده شدن لباس‌ دامادی بر تن‌تان تاثیر زیادی دارند. از دستمال جیبی و یا شاخه گل کوچک در جیب کت نیز غافل نشوید.

در روز عروسی هیکل خود را به نمایش بگذارید. در هنگام ایستادن، کاملا صاف بایستید. شانه‌هایتان را به عقب ببرید و سینه را جلو بیاورید. لبخند را نیز از لب‌هایتان جدا نکنید. از خم‌کردن شانه‌هایتان به شدت خودداری کنید. هیچ‌کس دوست ندارد در روز عروسیش گوژپشت باشد.

برای آسان‌تر شدن مشکل انتخاب کت و شلوار دامادی ، تعدادی از جدیدترین و بهترین نمونه‌های سال ۲۰۱۵  را برایتان آورده‌ایم. نمونه‌هایی که اغلب توسط بازیگران هالیوودی و یا چهره‌های سرشناس نیز انتخاب و مورد استفاده قرار گرفته‌اند.

 

 

rmw-scarf-01

 

waistcoat-01مدل کت   و شلوار برای داماد

d5b650b3ae9754198a307f097a3d3d0aمدل کت و   شلوار برای داماد

eddie-redmayne-01مدل کت  و شلوار دامادی

chainsمدل کت و  شلوار برای داماد

idris-elba-2مدل کت و  شلوار برای داماد

ewan-mac-02مدل کت  و شلوار دامادی

waistcoat-05

مدل کت و شلوار دامادی

unknown

 

لطفا با نظرات سازنده خود مارو در این راه یاری نمایید

یک نظر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا