ایده های جشن عروسیماشین عروس

تزیین ماشین عروس یا گل آرایی ماشین عروس

نکات مهم در مورد ایده خلاقانه برای ماشین عروس یا گل آرایی ماشین عروس

ایده خلاقانه برای گل آرایی ماشین عروس

یکی از برگترین دغدغه هایی که عروس دامادها بهش دچار میشن گل کاری ماشین عروس هست و بخاطر اینه وقتی که وارد تالار میشن اولین چیزی که به چشم میاد ماشین زینت داده شده بوسیله گل هست. پس تزیین ماشین عروس از مهمترین مسائلیه که عروس و داماد ها رو به خودش مشغول میکنه.
بهتره یکم برای تزیین ماشین عروس وسواس بخرج بدین تا بهترین باشه.
میشه گفت گل آرایی ماشین عروس یکی از سخت ترین کارهای عروسی هست، ولی اگه یکم وقت و ایده خلاقانه بخرج بدین میشه بهترین و ساده ترین کار عروسی.

گل آرایی ماشین عروس

وقتی برای گل آرایی ماشین عروس رو به گلفروشی می برین حتما به رنگ ماشین عروس و رنگ گلها دقت کنید تا با هم یکی نباشه. و اگه دوست دارین ماشین جذاب و شیکی داشته باشین بهتره رنگ ماشین عروس با رنگ گلها تضاد داشته باشه.
مثلا اگه ماشینتون رنگ تیره داره بهتره از گلهای روشن و ملایم استفاده کنید و یا اگه ماشینتون روشن و سفید هست بهتره از گلهای رنگی مثل قرمز استفاده کنید که تضاد خوبی دارن.
خیلی بهتر میشه اگه از گلهای درشت برای تزیین ماشین عروس استفاده کنید چون گل های درشت جلوه زیباتری به ماشین عروس میده. شما میتونید همراه گل از وسایل تزیین شده دیگه هم استفاده کنید مثل بادکنک های رنگی، تور ، روبان و… تا تزیین ماشین عروستون بسیار زیبا بشه.

ایده خلاقانه

ایده خلاقانه گل آرایی ماشین عروس

یک ایده خلاقانه اینه که شما میتونید قبل اینکه گلها رو به ماشین عروس بچسبونید از تور استفاده کنید اول تور رو وصل کنید بعد گلهارو روش بزنید و تزیین کنید.
شما می تونید گلها رو تکی و یا دسته ایی هم بچسبونید که این بر میگرده به حسن سلیقه خودتون که کدوم رو بیشتر دوست دارین. یه ایده خلاقانه معمولا با توجه به سلیقه شخص عالی تر هم میشه.
یه ایده خلاقانه دیگه برای ماشین عروس روباز اینه که،  میتونید از حلقه و کنف برای تزیین ماشین عروستون استفاده کنید. شما میتونید با کنف دور تا دور حلقه ها رو تزیین کنید و این حلقه رو به عنوان پایه گل استفاده کنید.یا مثلا از تور و روبان رنگی استفاده کنید اینجوری که چند تا از تورهای رنگهای مختلف رو انتخاب کرده و بعد گل رو روی روبان قرار میدیم و به دسته های آینه های بغل نصب میکنیم.

این مطلب هم عالیه:
راه‌هایی برای این‌که مهمانان خود را در عروسی سوپرایز کنید

باید های تزیین ماشین عروس

گل آرایی ماشین عروس

بهتره از گلهای مقاوم استفاده کنید تا در شرایط آب و هوایی گلها پژمرده، پلاسیده و نازیبا نشه. گل ها و شاخه برگ هایی که ساقه کلفتر و مقاوم تری دارن برای تزیین ماشین عروس خیلی بهتر هستند مثل:گل ادریس، گل ارکیده، گل رز، برگ های بلند وصاف کوردین، برگ های گیاه راسکوس و برگ های گیاه مونسترا. از اینها میشه استفاده کرد و نگرانی بابت خراب شدن تزیین ماشین عروس نداشته باشین.
می تونید از گلهای وحشی هم استفاده کنید برای تزیین ماشین عروس. چون بافت مقاوم و بهتری برای آب و هوای گوناگون و باد داره.
شما برای اینکه زیاد از گل استفاده نکنید میتونید از شاخ و برگ به اندازه بیشتری استفاده کنید.

ست کردن گلها برای تزیین ماشین عروس

بهتره از گلهای مختلف استفاده کنید و با هم ستش کنید. میتونم اینجوری براتون بگیم که شما میتونید وقتی از گل رز استفاده میکنید گل ارکیده و شاخ و برگ هم به این گل میاد و با گل رز ست هست و میتونه تو گل آرایی ماشین عروس استفاده بشه.
شما میتونید از گل آفتاب گردون کنار جربرا نارنجی و یا گل مینا برای تزیین ماشین عروس استفاده کنید. این مدل ترکیب گل اگه روی یه ماشین عتیقه کار بشه بسیار عالی و زیبا میشه.
شما میتونید برای روبان ها هم یه رنگ متضاد استفاده کنید.
یادتون باشه برای چسبوندن گلها حتما از یه چسب قوی استفاده کنید تا اگه باد به گلها خورد کنده نشه.

ایده خلاقانه

توجه به رنگ ماشین عروس

شما با توجه به رنگ ماشین عروس باید رنگ گلهاتون رو مشخص کنید تا تزیین ماشین عروس بهتری داشته باشید. ما چند نمونه براتون آماده کردیم؛
قرمز: رز پونیستیا، کوکب و جبرا.
صورتی- میخک، سوسن، رز، گل صد تومانی و لاله.
زرد: آفتابگردان، فریزیا، سوسن، جربرا، نرگس و لاله.
ارغوانی: یاس، زنبق، استخدوس، ادریس و شقایق.
سفید- گاردنیا، رز، ارکیده، یاسمن، گل نخود شیرین، کاملیا و گل حسرت.
تمام گلهایی که اسم آوردیم تو تمام فصل ها وجود نداره و انتخاب کردن گل به فصلی که جشن عروسی میگیرین خیلی مربوط هست.

این مطلب هم عالیه:
کادو برای عروس و داماد تازه چی بخریم؟

گلها بر اساس فصل ها برای تزیین ماشین عروس

تزیین ماشین عروس

تابستان- رز، آفتاب گردون، مگنولیا، میخک، آنتوریوم، میخک و داودی.
بهار- جربرا، نرگس، سوسن، گل نخود شیرین، شقایق، ارکیده وفریزیا.
زمستان: زنبق، پونیستا، کاملیا، لاله، گل حسرت و فرفیون.
پاییز- ادریس، میخک، شقایق و نرگس.

گلهای مصنوعی

استفاده کردن از گلهای مصنوعی که جنس ابریشم دارن تا حدی به گلهای طبیعی شباهت داره و میتونه برای گل آرایی ماشین عروس ازش استفاده کرد. نکته مهمی هم که داره اینکه به راحتی تو آب و هوای مختلف خراب نمیشه.

حالا نباید های تزیین ماشین عروس

ایده خلاقانه

1_هیچ وقت از موادی که رنگ ماشین رو از بین می برند و آسیب میرسونه استفاده نکنید. بهتره از اسپری رنگ و چسب برق استفاده نکنید اگه از سیم های فلزی و چسب داغ استفاده کردین بهتره با احتیاط استفاده بشه. بهترین گزینه برای چسبوندن گلها، نوار چسب و تور هستش.
۲_ اگه دوست داشتین روی ماشین عروس کلمات و یا جمله ایی بنویسین بهتره با ماژیکی باشه که بعد بشه با آب شستش و از بین بردش.
۳_ تزیین ماشین عروس طوری نباشه که دید راننده رو بگیره و راننده نتونه رانندگی کنه.
از موادی هم که پاک کردنش خیلی سخت هست هم استفاده نکنید چون بعد دچار دردسر میشین.

لطفا با نظرات سازنده خود مارو در این راه یاری نمایید

هیچ نظری وجود ندارد

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا