تشریفات عروسیگل آرایی

تزیین جشن و گل آرایی عروسی مهمترین موضوع در برگزاری مراسم عروسی

تزیین جشن و گل آرایی عروسی مهمترین موضوع در برگزاری مراسم عروسی

گل آرایی عروسی

یکی از ارکان اصلی برگزاری مراسم عروسی گل آرایی اونجاست. وقتی با گل مکانی که میخواین توش جشن بگیرین رو تزیین کنید خیلی جذاب و زیبا میشه. و این از هیچ کس پوشیده نیست که همه عروس دامادها این کار رو دوست دارن و ازش خوششون میاد. و سعی میکنن در برگزاری مراسم عروسی از گل حتما استفاده کنن.

اگه بتونید یه گل آرایی اصولی و با روال درست انجام بدین برگزاری جشن عروسی خیلی خیلی رمانتیک و احساسی می شه.

گل آرایی رو میتونیم برای: ماشین و دسته گل عروس، تزیین کیک عروسی، تزیین سفره عقد، جایگاه عروس و داماد، تزیین میزهای پذیرایی، تزیین شام، تزیین فضای ورودی عروس و داماد و تزیین تمام اکسسوری های موجود توی باغ انجام داد.

خوب ولی اینم بدونید اگه بخواین برای همه موارد گل تهیه کنید هزینش براتون سر سام آور میشه. حتی باید نصف هزینه گلهارو برای گل آرا کنار بذارین. پس بهتره با یه ایده تازه هزینه تون رو کم کنید.

گل آرایی جشن عروسی

خلاقیت در گل آرایی عروسی

شما میتونید با یکم خلاقیت و کمی فکر کردن کارهای جالبی انجام بدین.
مثلا لازم نیست که روی همه میز ها دسته گل بذارین، شما میتونید با چند تا شاخه گل و روبان ویا تور میز هارو زیبا کنید.
بهتره کمی از گلهایی که خوشبو هستند هم استفاده کنید تا فضا رو براتون عطر آگین کنند. میتونید از گلهای نرگس لاله ویا شب بو و یاس استفاده کنید که بوشون فوق العادست.

شما میتونید با گل های پرپر شده توی استخر، برکه‌ی آب و یا حتی بر روی میزها رو تزیین کنید و فضای جشنتون رو احساسی و رمانتیک کنید. این هم یکی از موارد تزیین جشن و گل آرایی عروسی هستش.

این مطلب هم عالیه:
۷ راه‌کار ساده برای برگزاری یک عروسی کم هزینه

نقش گلها در تزیین جشن

تزیین جشن عروسی با گل آرایی

گلهایی که بوسیله ساقدوش هاتون موقع وارد شدن به مجحلس رو سرتون ریخته میشه خیلی قشنگ و زیبا هست.
حتی فیلمبردار و عکاس میتونن بهترین صحنه ها رو از این اتفاق برا تون ثبت کنند.
شما میتونید جایگاه عروس و داماد و مبل عروس و داماد رو هم با گلها تزیین و زیبا کنید.
در تزیین جشن و گل آرایی عروسی جایگاه عروس و داماد از مهمترین مکان ها در جشن هست و با کمی دقت میتونید بهترین جایگاه رو آماده کنید. میتونید با آویز کردن گلهای ریز و درشت و آویز شمع های آویز جایگاه رو زیباتر و رویایی تر درست کنید.

تزیین میز کیک

مورد بعدی که میشه با گلهای زیبا زیباترشون کرد کیک و میز کیک هست. که این بستگی به مدل کیکی که سفارش دادین داره. شما میتونید با چند شاخه گل به همراه روبان چاقوی کیک رو هم بسیار زیبا تزیین کنید. تا موقع رقص چاقو زیبایی جشن چند برابر بشه.

مهمترین تزیین جشن ، تزیین ورودی تالار

مراسم جشن عروسی

تزیین ورودی عروس و داماد توی جشن عروس از ویژگی های مهم هست. بهتره برای ورودی تالار و یا باغ رو با گل آرایی تزیین کنید تا عروس و داماد و مهمانها با دیدن ورودی تالار حس خوشایندی بهشون دست بده.
شما میتونید مسیری که باید ازش رد بشین و تا جایگاه برسین رو با گل های پرپر شده، هم رنگ دکور تالار و یا گلهای قرمز و شمع تزیین کنید. تا موقع راه رفتن و رسیدن به جایگاه یه راه رمانتیک داشته باشین.

این مطلب هم عالیه:
10 اشتباهی که نباید هنگام برگزاري عروسی در فضای باز مرتکب شوید

گل آرایی با چیزی به غیر از گل

شما برای اینکه هم از هزینه گل آرایی عروسی کم کنید و هم اینکه بتونید یه جشن زیبا بگیرین می تونید از مدیر تشریفات کمک بگیرین و یا میتونید از همون فصلی که هستین ایده بگیرید و فضای جشنتون رو تزیین کنید. حتما که نباید گل باشه مثلا اگه تو فصل پاییز می خواین جشن بگیرین میتونید از برگ های زرد و قرمز خشک شده درختها به همراه تور و یا حریر تزیین کنید. مثلا همین راهی که تا جایگاه میخواین درست کنید رو از این رنگ برگ ها استفاده کنید. وقتی روشون راه میرین با لباس سفیدتون تضاد قشنگی داره و جایگاه عروس و داماد رو هم با آویز کردن برگها و تور تزیین کنید.

رنگ دکور در تزیین جشن

جشن عروسی

رنگ دکورتون هم از نارنجی یا قهوه ایی و سفید باشه، برای تزیین جشن ، قشنگتر هست. بسته به سلیقه خودتون می تونید رنگ رو با برگهای آویزون شده انتخاب کنید تا تزیین بشه. این یه نمونه بود اگه کمی خلاقیت تون رو بکار بیارید شما هم بهترین ایده ها رو می تونید از طبیعت بگیرین و هزینه تون رو برای گل آرایی عروسی خیلی کمتر کنید و مهمان هاتون رو با اینکارتون شگفت زده کنید.

لطفا با نظرات سازنده خود مارو در این راه یاری نمایید

هیچ نظری وجود ندارد

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا