تبلیغات در جشن پلاس

تبلیغات در شبکه چند رسانه ای جشن پلاس

تیم ” شبکه چند رسانه ای جشن پلاس ” رسالت خود را کمک هر چه بیشتر به تعالی فرهنگی و افزایش آگاهی اجتماعی از طریق تولید محتوای ارزشمند در تمامی بسترهای موجود رسانه ای می داند، همچنین ماموریت دارد تا بسترهای تبلیغاتی متنوع را همراه با ارائه خدمات اثربخش جهت توسعه فروش و برندسازی در اختیار کسب و کارهای مرتبط با جشن عروسی، تولد و میهمانی قرار دهد، در همین راستا شبکه چند رسانه ای جشن پلاس خدمات تبلیغاتی خود را همگام با توسعه تکنولوژی های ارتباطی در قالب سبد متنوعی از فرصت‌های تبلیغاتی و با ترکیبی از مشاوران متخصص حوزه فروش در زمینه توسعه کسب و کار ارائه خواهد کرد.

برای کسب آگاهی، مشاوره و تدوین برنامه تبلیغاتی در همه رسانه های این مجموعه از طریق مشاوران تبلیغاتی شبکه چند رسانه ای جشن پلاس با ما در تماس باشید

برای آگاهی از تعرفه‌محصولات گروه رسانه های برتر با رجوع به جداول آگهی ها، محصولات چاپی و دیجیتال و کلیک کردن بر روی دانلود تعرفه، جدول تعرفه محصول مورد نظر خود را دریافت کنید.

 

قوانین و مقررات

  • قبل از انجام تبلیغ آدرس وب سایت یا محصولی را که مایل به تبلیغ آن هستید در اختیار ما قرار دهید تا آن را از جهت تطابق با قوانین سایت مورد بررسی قرار دهیم.
  • از پذیرش آگهی سایتهای حاوی تصاویر و مطالب غیر اخلاقی و همچنین مغایر با قوانین جمهوری اسلامی ایران معذور هستیم.
  • در زمان نمایش آگهی در شبکه چند رسانه ای جشن پلاس، اگر تغییری در ماهیت سایت آگهی دهنده بدون هماهنگی یا هر موردی که به نحوی سوء استفاده از تبلیغات در جشن پلاس باشد ایجاد شود، نمایش آگهی بلافاصله و بدون اخطار قطع خواهد شد و مجوعه جشن پلاس هیچ مسئولیتی در قبال عودت وجه ندارد.
  • از درج آگهی شبکه ها و هرگونه سایت مرتبط با تجارت هرمی معذور می باشیم.
  • مسئولیت شعارها، مطالب و تصاویر استفاده شده در آگهی بر عهده سفارش دهنده میباشد.
  • در صورتیکه دستور قضایی یا اخطاری توسط نهادهای قضایی یا نظارتی نسبت به حذف یک آگهی به مسئولین سایت ابلاغ شود، آگهی فوق از سایت حذف شده و مسئولیت خسارت یا موارد حقوقی آن بر عهده آگهی دهنده خواهد بود.

ضوابط و استاندارد بنرهای شبکه چند رسانه ای جشن پلاس

 

طراحی استاندارد

بنرهای سایت جشن پلاس باید به لحاظ گرافیکی، طراحی مطلوب و حرفه ای داشته باشند.

 

فرمت بنرها

فرمت های بنر مورد پشتیبانی در سایت برترین ها JPEG ، GIF ، PNG  می باشد.

فرمت بنرهای مورد پشتیبانی در اپلیکیشن جشن پلاس JPEG می باشد.

حداکثر حجم هر بنر 150 کیلوبایت می باشد.

 

نکات لازم در طراحی بنرها

1- فونت ها و اندازه های استاندارد استفاده شود.

2- موازین قانونی، عرفی و شرعی در طراحی رعایت شوند.

3- موضوع بنر با موضوع سایت و آگهی مرتبط باشد.

4- از نظر کیفیت رنگ و رنگ بندی مطلوب باشد.

5- بنر باید به تایید واحد طراحی جشن پلاس برسد.

 

محصولات و خدمات غیر قابل تبلیغ در جشن پلاس

بطور کلی امکان تبلیغ محصولات و یا خدماتی که ارائه آن طبق قوانین جمهوری اسلامی ایران غیر قانونی باشد در سایت جشن پلاس میسر نمی باشد همچنین کلیه آگهی ها باید دارای مجوز تبلیغ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی باشند.

 

جهت دانلود فایل pdf تعرفه اینجا کلیک کنید.

دکمه بازگشت به بالا