جذاب و خواندنیعروس

بهتر در روز عروسی چه رفتاری داشته باشیم

درسته جشن عروسی روز مهمی برای شما عروس خانم ها و آقا داماد هاست و باید بهتون خوش بگذره ولی بهتره این رو هم در نظر بگیرین، اینکه خانواده و مهمانهاتون هم توی شادیتون سهیم هستن. کارهایی که شما بعنوان عروس و داماد موظف هستین در روز جشنتون انجام بدین این هست که به مهمان هاتون احترام بذارین. شاید براتون سوال بشه که روز عروسی باید چه رفتاری داشته باشیم؟

ما بهتون کمک میکنیم تا حدودی بدونید که باید چه رفتاری رو باید در جشن عروسیتون در پیش بگیرین. تا هم جشن برای شما و هم برای مهمان ها زیبا و دلچسب باشه.

روز عروسی

شما توی روز عروسی مشغله فکری و کاری خیلی زیاد دارین به خاطر اینکه آمادگی داشته باشین بهتره روز قبل از جشن رو فقط به استراحت کردن اختصاص بدین تا در روز جشنتون سرحال و شاد با مهمانهاتون دیده بوسی و خوش آمدگوی بتونید انجام بدین. مطمئن باشین هیچ مهمانی از عروس و داماد بد عنق، گرفته و عصبانی خوشش نمیاد و ممکنه همون اول جشن از مهمونیتون برن.

خوش آمدگویی به مهمان ها

بخاطر اینکه بتونید یه عروس و داماد لارج و دوست داشتنی باشین بهتره که وقتی داخل مجلس جشنتون شدین سعی کنید به تمام میزها سر بزنید و از اینکه به جشنتون حضور پیدا کردن تشکر کنید که جشنتون رو با آمدنشون زیباتر کردن. بهتره که موقع ایی که دارین با مهمان هاتون صحبت می کنین به چهرشون نگاه کنید تا اونها متوجه بشن که شما تمام حواستون پیش اونهاست و باعث شادی اونها میشه که بهشون توجه دارین.

این مطلب هم عالیه:
مراقب این اشتباهات در جشن عروسی خود باشید!

اینم بگم که نگاه کردن به صورت مخاطب یکی از آداب صحیح معاشرت هم هست.

چه رفتاری در روز عروسی مناسب است

استفاده از الکل و دخانیات رفتاری بسیار ناپسند

این رو بدونید که هیچ کس علاقه ایی نداره تو جشنی باشه که عروس و دامادش الکل و یا سیگار مصرف میکنن. خودتون تصور کنید یه عروسی رفتین و عروس و داماد، دارن سیگار میکشن به نظرتون چه حسی بهتون دست میده؟

احساس انزجار و بی علاقگی موندن تو جشن به آدم دست میده چون تصوری که از عروس خانم و آقا داماد تو فرهنگ ما هست اینجوری نبوده. این نکته رو هم بدونید کسی از یه زوج سیگاری خوشش نمیاد. پس بهتره با این کارها وجه خودتون رو خراب نکنید.

ورود عروس و داماد به تالار

بهتره وقتی از ماشین عروس پیاده می شین باوقار و بامتانت راه برین و همیشه لبخند به لب داشته باشین حتی موقعی که میخواین بشینید و یا حرف بزنید بهتره متانت طبع داشته باشین و وقارتون رو همون جور حفظ کنید. از سبک سری و راحتی زیاد،جلوگیری کنین. شما برای اینکه ورودتون زیبا تر هم بشه می تونید از فرش قرمز و یا گل و شمع استفاده کنید. هر چند که الان بیشتر تالار ها فرش قرمز رو دارن و برای زیر پای عروس خانم ها و آقا داماد ها پهن میکنن.

عروس و داماد

ساقدوش عروس و داماد

برای اینکه ورودتون رو زیباتر و باشکوه تر کنین بهتره از ساقدوش استفاده کنین. همراه بودن ساقدوش در کنار عروس و داماد باعث میشه جلب توجه بیشتر و با شکوه تر وارد جشنتون بشین.

این مطلب هم عالیه:
یوگا روز عروسی: ۵ حرکت آرامش‌بخش برای عروس‌ها

احترام به بچه ها از رفتار های قابل تقدیر عروس و داماد

کار سختی نیست که یکم به فکر بچه ها باشین، بچه ها عاشق عروس ها و دامادها هستن و همیشه دوست دارن پیششون باشن و جلب توجه کنن. شما هم اگه با لبخند و کمی صحبت کردن با اونها باعث میشین بچه ها هم از جشنتون خوششون بیاد. بدونید زیبایی هر جشنی به وجود بچه های کو چیکش بستگی داره. پس بچه هارو شاد نگه دارین.

عروسی

لطفا با نظرات سازنده خود مارو در این راه یاری نمایید

هیچ نظری وجود ندارد

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا