جذاب و خواندنیعروس

بهترین شهرهای آسیا برای یک ماه عسل رویایی

جشن پلاس: در بزرگ‌ترین قاره‌ی جهان، آسیا، تقریبا هر نوع چشم‌اندازی قابل‌تصور است. بلندترین کوه‌های روی زمین، سفیدترین سواحل و همچنین خشک‌ترین بیابان‌ها در این سرزمین قرار دارد. آسیا با سواحل شنی و آب‌وهوای گرمسیری بهترین مکان برای ساختن ماه عسل رویایی است. ما ده مکان برتر آسیا برای ماه‌عسل شما معرفی می‌کنیم تا اولین روزهای زندگی خود را در این مکان‌های رویایی بگذرانید.

بهترین شهرهای آسیا برای یک ماه عسل رویایی:

۱) پوکت، تایلند
پوکت یکی از مکان‌های ساحلی معروف در جهان است، با استراحتگاه‌های لوکس و غروب‌های عاشقانه یک مکان هیجان‌انگیز برای ماه‌عسل زوج‎‌های جوان است.

پوکت، تایلند
۲) مالدیو
هیچ کشوری بر روی زمین چشم‌انداز بهشت‌مانندی مثل مالدیو ندارد. این کشور جزیره‌ای کوچک در اقیانوس هند است که توسط بیش از نیم‌میلیون نفر در هر سال بازدید می‌شود. بسیاری از آن‌ها برای ماه عسل از آن‌جا بازدید می‌کنند، خانه‌های ییلاقی، استراحتگاه‌های عالی، آب روشن و شفاف، درختان نخلی و سواحل زیبای مرجانی آن‌جا را برای ماه ‎‌عسل به مکانی فوق‌العاده تبدیل می‌کند.

مالدیو
۳) بالی، اندونزی
بالی یکی از جزایر اندونزی است که بیشترین بازدیدکنندگان را به خود جلب می‌کند. این جزیره ازسواحل، معابد، جنگل‌های انبوه و سرسبز تشکیل شده است. اگر چه بالی دارای چشم‌اندازی شلوغ است اما گوشه کنارهای خوبی می‌توانید پیدا کنید و زمان خود را تنها با همسر خود بگذرانید.

بالی اندونزی
۴)‌ گوا، هند
ویترین گردشگری هند شهر گوا است، شهری که با تپه‌های سرسبزش، رودهای بزرگ و درختان وسیع یکی از زیباترین شهرهای هند محسوب می‌شود. وسیع ترین سواحل و مراکز تفریحی ساحلی هند هم در گوا قرار دارد و این شهر سالانه از صدها هزار گردشگر پذیرایی می‌کند.

این مطلب هم عالیه:
هرآنچه که همه عروس ها باید بدانند

گوا هند
۵) جزایر تایلند
تایلند دارای جزایر متعدد استوایی است، علاوه بر پوکت مکان‌‌هایی مثل سامویی، فی فی، یائو و تائو جزایری با مناظر طبیعی هستند و سواحل خیره کنندع و آرام و پر برکت دارند.

جزایر تایلند
۶) سریلانکا
سریلانکا قطعا بهترین انتخاب افراد مشکل‌پسند برای ماه‌عسل است. با این حال اگر آن‌جا را انتخاب کردید مطمئن باشید که سفر ارزانی خواهید داشت و از تمام لذت‌های یک سفر خوب بهره خواهید برد. سری‌لانکا دارای ترکیبی از فرهنگ‌هاست، مناظر و سواحل شگفت‌انگیزی دارد، علاوه بر این‌ها دارای غذاهای عالی است.

سریلانکا قطعا بهترین انتخاب افراد مشکل‌پسند برای ماه عسل است.
سریلانکا قطعا بهترین انتخاب افراد مشکل‌پسند برای ماه عسل است.

۷) کن دائو، ویتنام
ویتنام مناظر جذاب بسیاری دارد و این انتخاب یک مکان خاص را سخت می‌کند. خلیج زیبای هالونگ، جزیره زیبای فو کوک و هم‌چنین شهر تاریخی هانوی جزو این مناطق هستند. اما اگر شما واقعا نیاز دارید تا این مکان‌ها را محدود کنید جزیره‌ی کن دائو در جنوب ویتنام را انتخاب کنید تا ماه عسل کاملی داشته باشید.

کن دائو، ویتنام
۸) پالاوان، فیلیپین
یک استان جزیره‌ای در فیلیپین غربی که پر بازیدترین مقصد برای ماه‌عسل است. این مجمع‌الجزایر متشکل از سواحل خیره‌کننده، درختان نخل، مکان مناسب برای غواصی و ذخایر طبیعی است.

پالاوان، فیلیپین
۹) کرالا، هند
کرالا شهری در جنوب هند مکانی فوق‌العاده رمانتیک است، با کشتی‌های فراوان، شهرهای زیبا، سواحل شنی و درختان نارگیل. مکان‌های تاریخی کرالا و هم‌چنین محصولات صنعتی کرالا مانند صنایع دستی، محصولات بامبو، شکلات و چای برای سوغاتی ماه عسل فوق‌العاده هستند.

کرالا، هند
۱۰) پاتایا، تایلند
مکان مناسب دیگر در تایلند که به یکی از فوق‌العاده‌ترین مکان‌ها برای ماه عسل تبدیل شده پاتایا است. برای ماه عسل در این شهر طیف گسترده‌ای از فعالیت‌های تفریحی را انتخاب کنید مانند پارک‌های تفریحی، غواصی، اسکی روی آب، چتربازی و غیره. شب‌ها را هم می‌توانید در رستوران‌ها، کافه‌ها و غیره بگذرانید.

این مطلب هم عالیه:
هزینه های ازدواج چیست؟ چگونه از آن ها بکاهیم؟!

پاتایا، تایلند

لطفا با نظرات سازنده خود مارو در این راه یاری نمایید

یک نظر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا