ایده های جشن عروسی

بهترین ایده برای سورپرایز کادوی عروسی

کادو خریدن همیشه یک مسئله چالش برانگیز برای ما بوده است. به هنگام هر مناسبت و برای کادو خریدن همیشه با مشکل خرید کادو مواجه می‌شویم و واقعا نمی‌دانیم...

بهترین ایده برای سورپرایز کادوی عروسی

کادو خریدن همیشه یک مسئله چالش برانگیز برای ما بوده است. به هنگام هر مناسبت و برای کادو خریدن همیشه با مشکل خرید کادو مواجه می‌شویم و واقعا نمی‌دانیم چه چیزی باید کادو بخریم یکی از این چالش ها کادوی عروسی یا سورپرایز کادوی عروسی برای عروس و دامادی است که تازه ازدواج کرده اند.

هنگامی که زوج جوان به خانه بخت می‌روند معمولا فامیل و دوستان برای تبریک گفتن ازدواج آنان برایشان هدیه هایی می‌برند تا از این طریق به آن‌ها ازدواجشان و زندگی مشترکشان را تبریک بگویند و برایشان آرزوی خوشبختی کنند. ایده های زیادی برای خرید کادوی عروسی وجود دارد که جشن پلاس چند نمونه از این ایده ها را برای سورپرایز کادوی عروسی برای شما آورده است. با ما در این مقاله از جشن پلاس همراه باشید.

کادوی عروس
کادوی عروس

پول نقد

درست است که این ایده کمی برای سورپرایز کادوی عروسی غیرخلاقانه است و تقریبا یک ایده معمولی به نظر می‌رسد اما اولین پیشنهادی که ما می‌توانیم به شما برای کادوی عروسی بدهیم پول است. زوج های جوان اکثرا در حال پس انداز کردن هستند و در ابتدای زندگی برنامه ها و نقشه های بزرگی برای زندگی دارند مثل خرید ماشین یا خرید خانه یا ممکن است حتی بدهی هایی دارند که به فکر پرداخت آن‌ها هستند. دادن وجه نقد به آن‌ها به عنوان کادوی عروسی هرچند ناچیز می‌تواند بخشی از پس انداز آن‌ها باشد و مطمئنن آن‌ها را خوشحال خواهد کرد.

به خاطر داشته باشید که دادن پول نقد به عروس و داماد به عنوان یک کادوی عروسی می‌تواند کمی دور از ادب به نظر برسد. به همین جهت سعی کنید مبلغی را که می‌خواهید به آن ها هدیه دهید را با چیزی مثل یک قاب عکس کوچک یا یک کیک و یا چند شاکله گل ترکیب کنید و به آن‌ها هدیه بدهید.

این مطلب هم عالیه:
عروسی خارج از خانه (مسافرتی)

شما می‌توانید به عنوان سورپرایز کادوی عروسی به این زوج جوان در اولین روز زندگی متاهلی آن‌ها یک شب اقامت در یک هتل لوکس هدیه بدهید تا یک شب به یادماندنی برای آن‌ها باشد. برای دادن این هدیه ابتدا باید مطمئن شوید که کسی قبل از شما قصد ندارد چنین هدیه ای به آن‌ها بدهد یا خودشان چنین برنامه ای ترتیب نداده اند. بدین منظور می‌توانید با یکی از بستگان نزدیک عروس یا داماد مثل مادر عروس یا داماد هماهنگ کنید و سپس این برنامه را ترتیب دهید. برای هیجان انگیز تر شدن این هدیه می‌توانید با مدیر هتل هماهنگ کنید تا برای آن‌ها پذیرایی غافلگیر کننده ای برای آن‌ها ترتیب دهد تا شب خاطره انگیز آن‌ها کامل شود.

یک شب اقامت در یک هتل لوکس
یک شب اقامت در یک هتل لوکس

ماه عسلشان را زیباتر کنید

شما می‌توانید به عنوان سورپرایز کادوی عروسی برای این زوج بلیط هواپیمای ماه عسلشان را تهیه کنید. یا اگر از برنامه ماه عسل آن‌ها خبر دارید و می‌دانید به کجا قرار است سفر کنند یک رستوران خوب یا یک هتل خوب برای آن‌ها در آنجا به صورت غافلگیرانه رزرو کنید. می‌توانید حتی به آن‌ها یک دوربین عکاسی هدیه بدهید تا عکس های زیباتری از ماه عسل خود بیندازند. ایده های زیادی برای زیباتر کردن ماه عسل آن‌ها می‌توانید داشته باشید مثل رزرو یک تور تفریحی یک روزه یا پرداخت هزینه یک تفریح لوکس مثل غواصی. مطمئنن این ها همه اقداماتی است که یک زوج را غافلگیر و خوشحال خواهد ساخت و شما یک هدیه متفاوت برای سورپرایز کادوی عروسی آن‌ها در نظر گرفته اید. کدام زوج است  که چنین هدیه های هیجان انگیزی را رد کند؟

این مطلب هم عالیه:
۸ نکته در مورد برگزاری جشن عروسی

هدیه ای که طولانی مدت برای آن‌ها به یادگار بماند

فرقی نمی‌کند که چه هدیه ای برای سورپرایز کادوی عروسی انتخاب کنید مهم این است که این هدیه شما را تا مدت ها به یاد آن زوج بیاورد. این هدیه می‌تواند یک اثر هنری زیبا مثل یک تابلوی نقاشی یا یک گلدان یا قابل عکس های زیبا باشد. چیزی که اهمیت دارد این است که شما باید هدیه ای را انتخاب کنید که هر وقت آن زوج جوان به آن نگاه می‌کنند شما را به یاد بیاورند و با خود بگونید: یادش بخیر این هدیه را فلان دوست برای ما هدیه آورد. چنین هدیه هایی شاید ارزش مادی چندان زیادی نداشته باشد اما مطمئنن ارزش معنوی آن‌ها بسیار بالاست و هر زوج جوانی را خوشحال خواهد کرد.

هدیه عروس
هدیه عروس

برای اطلاع از سایر ایده های خرید کادو برای مناسبت های مختلف مثل کادوی تولد، کادو برای خانم ها، کادو برای آقایان، کادوی سالگرد نامزدی و ازدواج و غیره به شما پیشنهاد می‌کنیم حتما مقالات دیگر جشن پلاس را بخوانید.

 

لطفا با نظرات سازنده خود مارو در این راه یاری نمایید

هیچ نظری وجود ندارد

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا