نامزدی

بزرگترین اشتباهات دوران نامزدی

بزرگترین اشتباهات دوران نامزدی

جشن پلاس: دوران نامزدی یکی از اولین‌ قدم‌ها به سمت برنامه ریزی برای یک عروسی به یاد ماندنی است. می‌توان با جلوگیری از اشتباهات رایجی که زوج‌های جوان دیگر در دوران نامزدی مرتکب می‌شوند، از این دوران لذت ببرید.

۱) منتشر کردن اخبار

شما شاید دوست داشته باشید به روی پشت بام رفته و نامزدی خود را فریاد بزنید،اما یک نفس عمیق بکشید و از آن لحظات اولیه با نامزدتان لذت ببرید. هیچ چیزی لذت بخش تر از برنامه ریزی برای عروسی نیست بنابراین دقایقی ( یا حتی چند روزی) مانند یک زوج باشید و به خاطر داشته باشید که چرا اینکار را انجام می دهید.

۲) ارسال کردن عکس‌ها در رسانه های عمومی

برخی از زوج‌ها عکس‌های عقد خود را بلافاصله در رسانه‌های عمومی منتشر نمی‌کنند. چون ترجیح می‌دهند افرادی که برایشان اهمیت دارند را دور هم جمع کرده و یک جشن یا دورهم کوچکی برگزار کنند . به طور حتم بعد از انتشار این خبر به دوستان و نزدیکان، آن‌ها بسیار هیجان زده خواهند شد.

۳) تهیه زودهنگام وسایل تزئینی و تم رنگی عروسی

بسیاری از عروس‌ها هیجان انتخاب تم رنگی عروسی و وسایل تزئینی عروسی را دارند و از ماه‌ها قبل و حتی سال‌ها قبل رنگی را برای عروسی در نظر می‌گیرند.

بسیاری از زوج‌ها این اشتباه را مرتکب می‌شوند و قبل از انتخاب مکان عروسی،رنگی را برای عروسی انتخاب می‌کنند اما اگر خیلی به موضوع رنگ بپردازید خواهید فهمید که تم انتخابی شما با رنگ تالارتان متضاد است و همانطور که می‌دانید تغییر دادن رنگ کارت‌های دعوت و لباس‌های ساقدوشان بسیار آسان تر از تغییر دادن فرش ها و پرده‌های تالار است .

Bebi Echevarria طراح و گلفروش عروسی به عروسان خود توصیه می کند ” قبل از اینکه شروع کنید مطمئن شوید که دقیقاً چه می خواهید؟.

این مطلب هم عالیه:
۷ راه برای اینکه در روز عروسی خود خوش اندام باشید

۴) متمرکز شدن برای تاریخ عروسی خاص

اکثر طراحان عروسی توصیه می‌کنند قبل از انجام هر کاری برای عروسی،زمان آن را مشخص کنید زیرا نمی‌توانید فروشندگان و کمک کنندگان عروسی خود را رزو کنید چون نمی‌دانید چه زمان به کمک آن‌ها نیاز خواهید داشت و هم‌چنن اگر از زمان عروسی مطلع نباشید نمی‌توانید کارت های عروسی را طراحی کنید و مهمانان خود را دعوت کنید. با این حال انتخاب سریع تاریخ عروسی ممکن است شما را بسیار محدود کند و شانس پیدا کردن یک تالار خوب را از شما بگیرد.این موضوع زمانی که می‌خواهید یک عروسی تابستانی داشته باشید حائز اهمیت و درست است. برای اینکه از کارهایتان مطمئن شوید یک لیست از زمان های احتمالی را تهیه کنید و این تاریخ را قبل از اینکه رزو کنید با دوستان و اقوام‌تان بررسی کنید.

۵) مشورت با افراد متخصص

از آنجایی که تصمیم های زیاد برای گرفته شدن وجود دارد بسیار دشوار است که بدانیم باید از کجا شروع کنیم و انتخاب مکان عروسی یکی از مهم‌ترین تصمیماتی است که باید اتخاذ شود. برای این‌کار در ابتدا باید بودجه خودتان را تعیین کنید و سپس وقت ملاقاتی را تعیین کنید. شما و نامزدتان به عنوان زوجی که به تازگی عقد کرده اید ممکن است در مورد مسائل مهمی مانند تالار رویایی تان، عکاس خود با مبالغ بسیار تحت فشار باشید اما قبل از اینکه بخواهید تا با آن‌ها قرارداد ببندید مطمئن شوید که بهترین انتخاب از لحاظ کیفیت و قیمت را خواهید داشت و از انتخاب خودتان ابراز رضایت خواهید کرد.

زمانی که مکان عروسی را انتخاب کردید می‌توانید به موضوعات جالب تر مانند انتخاب رنگ و طراحی گل‌ها و ظروف روی میز بپردازید.

این مطلب هم عالیه:
ازدواج منطقی چیست و جایگاه احساس کجاست؟!

از کسی بخواهید تا شما را در مورد مفاد قراردادها و قانون کنسل کردن قرارداد به شما کمک کند، فردی که بتواند در مورد انتخاب خدمات دهندگان عروسی به شما مشاوره بدهد سبب می‌شود تا علاوه بر این‌که انتخاب مناسبی داشته باشید، در هزینه‌های شما هم صرفه جویی شود.

۶) خریدن لباس عروس در ابتدای دوران نامزدی

بسیاری از عروسان عجله‌ی زیادی برای انتخاب لباس عروس دارند اما قبل از اینکه از این کار نفس عمیقی بکشیدد.اگر قرار است نامزدی بلند مدتی داشته باشید ممکن است ذائقه شما طی گذشت زمان تغییر کند و یا اگر تغییر وزن داشته باشید باید هزینه زیادی برای متناسب کردن لباس بپردازید. زمانی که می‌خواهید لباس عروس بخرید اولین چیزی که باید مد نظر داشته باشید قانون بازکردن آن‌ها است یعنی فقط به بررسی ساده اکتفا نکنید، پرو و بررسی دقیق را به هیچ وجه فراموش نکنید. از مغازه هایی که به طور مبهم صحبت می‌کنند

اجتناب کنید گوگل و وب سایت‌هایی که خدمات دهندگان عروسی را معرفی می‌کنند بهترین مکان برای خواندن نظریات مشتریان قبلی درباره ی آن مکان است.

۷) فرستادن زودهنگام کارت‌های عروسی

کارت‌های دعوت‌تان را زود ارسال نکنید.اگر چه دوست دارید تا از حضور بهترین دوستان‌تان در روز عروسی مطمئن شوید اما از طرفی دیگر اگر نمی‌خواهید با لیستی از افرادی که دعوت نکرده اید روبه رو شوید زیرا تالاری که عاشق اش شده اید گنجانش ثابت و مشخصی را دارد.قبل از اینکه کارت های دعوت‌تان را بفرستید در مورد گنجایش تالار عروسی و مبلغ پولی که پرداخت خواهید کرد مطمئن شوید.

لطفا با نظرات سازنده خود مارو در این راه یاری نمایید

هیچ نظری وجود ندارد

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا