عروسنامزدی

بزرگترین اشتباهاتی که در دوران نامزدی مرتکب می‌شوید

جشن پلاس: نامزدی مرحله اولی است که شروع می‌کنید تا به مراسم عروسی و شروع روزهای زندگی مشترک برسید. هر چقدر در این روزها اشتباهات کمتری مرتکب شوید و آگاهانه این سفر کوتاه را با لذت و خاطره خوش طی کنید برای روزهای مشترکتان بهترین و محکم‌ترین پشتوانه خواهد بود.

۱. اخبار را فورا پخش نکنید

شاید دوست داشته باشید به محض اینکه نامزد شدید سریعا به همه اطلاع بدهید اما بهتر است به جای هدر دادن انرژی‌تان برای اطلاع دادن نامزدی‌تان، یک نفس عمیق بکشید و از لحظات اولیه با نامزدتان لذت ببرید.

۲. فورا نامزدی‌تان را درشبکه‌های اجتماعی پست کنید

قبل از اینکه سلفی حلقه نامزدی‌تان را در شبکه‌های اجتماعی منتشر کنید بهتر است با برگزاری یک دورهمایی کوچک به دوستان و آشنایان اطلاع دهید.

۳. مشخص کردن یک تاریخ خاص

مشخص کردن یک تاریخ خاص برای مراسم عروسی مهمتر از همه چیز است. پس به جای اینکه سعی کنید وقت خود را در فروشگاه‌ها و مراکز خرید برای تزئینات و یا لباس بگذرانید ابتدا تاریخ عروسی خود را دقیق مشخص کنید و سپس برای اجاره سالن اقدام کنید. بعد از آن خواهید دید که  انتخاب بقیه عوامل برای‌تان راحت‌تر خواهد بود.

۴. تاکید روی رقص و آهنگ عروسی

یکی از چیزهایی که عروس‌ها توجه ویژه‌ای به آن دارند. آهنگ عروسی و رقص دو نفره است. اما توصیه متخصصان این است که بهتر است برای روز عروسی ریلکس‌تر باشید. اگر آهنگی معنای خاصی برای عروس و داماد دارد به راحتی‌ می‌توانند رقص خود را با آن تطبیق دهند. اگر در کلاس‌های رقص شرکت می‌کنید بهتر است زمان کافی برای تمرین داشته باشید تا استرس روز عروسی از بین برود. برای راحتی بیشتر رقصی را انتخاب کنید که به مدل رقص خودتان نزدیکتر باشد و از یاد گرفتن مدل‌های جدید رقص نزدیک مراسم عروسی‌تان جدا بپرهیزید.

این مطلب هم عالیه:
همه چیز راجب آرایش و میکاپ لایت

۵. تلاش برای پروژه های دست ساز

شاید چند ماه است که در پینترست هستید و تعداد زیادی پروژه را سنجاق کرده اید و به فروشگاه هنری نزدیک خانه تان می روید تا دکور و وسایل تزئینی مراسم عروسی‌تان را بسازید. اما بهتر است کمی بیشتر فکر کنید و ببیند واقعا به چه چیزی نیاز دارید؟ چه چیزی مناسب سالن عروسی‌تان است؟ علاوه بر آن باید به فکر حمل و محل نگهداری چیزهایی که درست می‌کنید نیز باشید.

۶. پینترست

پینترست در عین حال که جذاب است می‌تواند خطرناک نیز باشد. شاید زمان زیادی را صرف دیدن عکس در پینترست می‌کنید اما رفته رفته احساس خواهید کرد بودجه کافی برای اجرای ایده‌هایی که دوست دارید ندارید.‌ همه ایده‌هایی که در پینترست می‌بینید شاید برای منتشرکنندگان آن قابل دسترس‌تر بوده‌اند. پس ایده‌هایی را انتخاب کنید که مناسب شما و قابل اجرا برایتان باشد.

۷. نادیده گرفتن مشاوره قبل از ازدواج

دوست داشتن، شیرین‌ترین قسمت بودن دو نفر و ازدواج است. اما برای شروع زندگی مشترک باید در مورد چیزهای زیادی قبل از ازدواج صحبت کرد. سلایق، محیط و سبک زندگی که هر فرد داشته و برنامه‌هایی که دارد، بسیار مهم است. انعطاف‌پذیری هر فرد و نحوه برخورد با مسائل مالی نکاتی هستند که همه جوانب زندگی را دربر می‌گیرند و نیاز است که قبل از ازدواج در جلسات مشاوره بحث و بررسی شود.

۸. گرفتن رژیم‌های کم کالری

بیشتر عروس‌ها دوست دارند برای روز عروسی‌شان وزن ایده‌آلی داشته باشند و رویای اندامی زیبا در لباس زیبا را به حقیقت تبدیل کنند. اما رژیمی بهتر است که همراه با تمرینات ورزشی مناسب باشد. پس به جای رژیم‌های کم کالری تغذیه سالم را شروع کنید تا برای شروع زندگی مشترکتان نیز عادت غذایی سالمی داشته باشید.

این مطلب هم عالیه:
هدیه هایی که در سالگرد نامزدی همسرتان را غافلگیر خواهد کرد
لطفا با نظرات سازنده خود مارو در این راه یاری نمایید

4 نظرات

  • واقعل مشاوره خیلی نیازه  اگه مشاوره انجام ندهید      امکان داره  بعد از مدتی همش دعوا وکتک کاری  داشت  باشید
  • دروغ گفتن و تظاهر کردن بی فایده است، چون طرف مقابل به راحتی احساس ما را می فهمد. بنابراین «صداقت» اولین و مهمترین نکته برای شروع یک زندگی مشترک و سالم و موفق است. حتی اگر صداقت ما باعث قطع پیوندمان در همان دوران نامزدی شود نباید بترسیم؛ چون مطمئنا رابطه معیوب بوده و دیر یا زود این رشته پاره می شده است.
  • ادتان باشد که رفت و آمدها در دوران نامزدی باید منظم و قانومند باشند. به هر حال شما می خواهید چیزی شبیه به زندگی واقعی تجربه کنید و در زندگی واقعی هم هر کسی بیش از حد برای طرف مقابلش وقت نمی گذارد......
  • وقتی از طرف مقابل بت می سازیم و او را موجودی بی عیب و نقص و مقدس تصور می کنیم، خودمان را فراموش می کنیم و فکر می کنیم در مقابل این انسان برتر هیچ هستیم! ولی او هم مثل ما آدم است؛ با همه خصوصیت های خوب و بد یک آدم؛ مثل خودما. بنابراین طرف مقابل را باید آنطور که هست و با همه خوبی ها و بدی هایش ببینیم و بعد، هر تصمیمی که خواستیم میتوانیم بگیریم. 

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا