ایده های جشن عروسی

برگزاری مراسم عروسی مدرن برای زوج هایی که اهل فضای مجازی اند

جشن پلاس: با ورود تکنولوژی به تمام ابعاد زندگی ما، برگزاری مراسم عروسی مدرن با تکنولوژی‌های روز موضوع دوری نیست. همه روزه  برنامه‌ها و گجت‌های کاربردی برای زندگی روزمره وارد بازار می شود که باعث تسهیل کارها و مدیریت برنامه‌های عروسی می شود. تعداد کسانی که دوست دارند برنامه عروسی‌شان مطابق میل‌شان و با نظم و ترتیب انجام شود بسیار است. با وجود این طرفداران تکنولوژی،  بد نیست ایده‌های استفاده از تکنولوژی را در مراسم عروسی بدانید و یک مراسم عروسی مدرن و باکیفیت برگزار کنید. روسیلی دوستدار راحتی جشن‌های شماست.

wedding-hashtag-chalkboard-with-flowers

۱.تعریف هشتگ مخصوص خودتان

با اینکه یک عکاس حرفه ای در تمام طول مراسم دنبال شماست. اما هزاران عکس زیبا توسط اطرافیان شما گرفته می‌شود. با درست کردن هشتگی به نام خودتان می‌توانید به همه عکس ها دسترسی داشته باشید. همچنین برنامه‌های کاربردی برای جمع آوری و دانلود عکس‌ها وجود دارد. در این صورت فرصت به اشتراک گذاری عکس‌ها بعد از مراسم عروسی را خواهید داشت.

۲.ساخت وب سایت و برنامه موبایل مخصوص روز عروسی خودتان

ساخت وب سایت برای مراسم عروسی مدت زیادی است که در کشورهای توسعه یافته مرسوم شده است. بدین صورت که روال مراسم عروسی از ابتدا تا انتها در آن قرار داده می‌شود. بنابراین کسانی که دور هستند و نتوانسته‌اند در عروسی شرکت کنند، با این روش در جریان عروسی قرار می گیرند. علاوه بر آن، این سایت یک مستند و گنجینه خوب برای آنها باقی خواهد ماند. امروزه برنامه‌های موبایل نیز برای این منظور از محبوبیت بیشتری برخوردار خواهند بود .

۳.استفاده از دنیای مجازی برای ارتباطات

در دنیای تکنولوژی، بهتر است از ارتباطات و فضای مجازی استفاده کرده و در هزینه کاغذ صرفه جویی کنید و کارت دعوت مجازی برای مهمان‌هایتان بفرستید. برای دیگر فرآیندهای عروسی‌تان نیز می‌توانید از قدرت دنیای مجازی استفاده کنید.

این مطلب هم عالیه:
اشتباهاتی که موقع انتخاب کارت عروسی مرتکب می‌شوید

۴.استفاده از پهباد و شیوه‌های نوین

از پهبادهای مخصوص فیلمبرداری برای عکس‌های هوائی استفاده کنید. یکی از راه‌های جالب  برای عکس گرفتن استفاده از منوپاد هست. موقعی که وارد مراسم عروسی می‌شوید و یا با دسته گلتان عکس می‌گیرید این ابزار کارساز خواهد بود. با این روش‌ عکس‌های مخصوص و دو نفره زیادی خواهید داشت.

۵.جریان عروسی تان را زنده برگزار کنید

پشتیبانی مراسم عروسی را به صورت زنده از طریق اسکایپ و یا دیگر سرویس‌های ویدئوی آنلاین فراهم کنید تا عزیزانی که دور از شما هستند و نتوانسته‌اند در مراسم شما شرکت کنند، شاهد مراسم بوده و بتوانند با خوشحالی شما شریک شوند. برای این کار گروه مخصوصی را تعیین کنید تا همه مراسم را پوشش دهند. این کار را می‌توانید در وب سایتی که برای عروسی تعیین کرده‌اید ارائه کنید.

لطفا با نظرات سازنده خود مارو در این راه یاری نمایید

یک نظر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا