آرایش و میکاپ عروسعروس

برنامه فشرده برای داشتن پوستی سالم و زیبا

در این شکی نیست که همه دوست دارن توی بهترین شب زندگیشون که جشن عروسیشون هست زیبا باشن و بدرخشن. برای همین حداقل دو ماه قبل اینکه جشن عروسی رو بگیرین یکم به خودتون و انداممتون برسین. تا زیبایی منحصر به فردی داشته باشین. شما به راحتی میتونید با یه برنامه ریزی ساده اما دقیق این آرزو رو برای خودتون محقق کنید. فقط کافیه با ما همراه باشین تا در داشتن یه برنامه درست و حسابی برای پاکسازی پوست و داشتن پوستی سالم کمکتون کنیم.

برنامه شش هفته ایی قبل از جشن عروسی برای داشتن پوست زیبا

پاکسازی پوست سالم و زیبا

هفته اول تغذیه سالم

اول از نوشیدنی شروع می کنیم. آب بهترین نوشیدنی برای پوست سالم هست. چون به وسیله آب رنگ پوستتون شفاف و صورتتون با طراوت تر از قبل میشه. نوشیدن حداقل سه لیتر آب در روز باعث میشه پوستتون زیباتر بشه. سموم زائدی که تو بدنتون هم هست دفع بشن. یه برنامه ریزی غذایی درست از سبزیجات و میوه جات می تونه باعث بشه که گردش خونتون متناسب باشه. تا پوستی شفاف و بانشاط داشته باشین. از مواد الکلی، دخانیات کافئین و … خودداری کنید و اصلا سمتش نرین چون بجز اینکه به پوستتون آسیب می رسونه حتی برای بدنتون هم مضر هست و می تونه عواقب بدی رو به همراه داشته باشه.

پاکسازی پوست سالم و زیبا

هفته دوم: افزایش ضربان قلب

تمرین های کادیو توی این شش هفته بسیار مهم هست. چون ورزش کردن باعث میشه حس بهتری داشته و همیشه خنده رو باشین. و داشتن حس خوب و لبخند باعث میشه پوستتون هم شاداب و زیبا باشه. ۴۵ دقیقه تا ۶۰ دقیقه ورزش کردن مفید در هفته باعث میشه که بدنتون به چربی سوزی بیافته و چربی های زائد بدن از بین بره. شما می تونید از ورزش هایی مثل: طناب زدن، شنا، دویدن و دوچرخه سواری در این شش هفته استفاده کنید. تا به پوستی سالم برسید.

این مطلب هم عالیه:
بهترین لباس عروس برای افراد قد کوتاه کدام ها هستند؟

پوست بدن

هفته سوم: پاکسازی پوست بدن

شانه کردن موها باعث میشه که غدد لنفاوی تحریک بشن و باعث پاکسازی سطح پوست بشن و از موهای زیر پوستی بدن جلوگیری کنه. قبل از حمام رفتن یه برس زبر بردارین و از نوک انگشتان پا شروع کنید و به سمت ساق پا بالا برین. از ناحیه لگن که غدد لنفاوی زیادی داره شروع و به منطقه شکم به سمت بالا برین و حرکت های دایره ای در جهت مخالف عقربه های ساعت انجام بدین. از دست ها هم به سمت قلب حرکت کنید تا موهای زائد بتونن بیرون بیان و در زیر پوست های بدن جا نمونن.

کم خوابی

هفته چهارم: طراوت پوست با پاکسازی

بهتره سه هفته قبل از عروسی هفته ایی یه بار رودهاتون رو پاکسازی کنید. از همه مهمتر پاکسازی روده بزرگ هست که برای پوست مفید هست و حس سبکی رو به آدم منتقل می کنه. روی طراوت و شادابی پوست عروس خانم هم تاثیر زیادی داره.

طراوت

هفته پنجم: پاکسازی صورت

دو هفته قبل اینکه جشن عروسیتون شروع بشه بهتره از ماسک های صورت و بخورها استفاده کنید. تا جوش های سرسیاه و سرسفید بیرون بیان و پوست سالم داشته باشید. از آب برای رطوبت رسانی پوستتون استفاده کنید. بهتره دو هفته قبل از جشن عروسی تغذیه مناسب داشته باشین از تغذیه نامناسب هم مثل: فست فود، غذاهای سرخ کردنی، چیپس، پفک و… دوری کنید و نخورید. چون ممکنه روی سطح پوستتون لک و جوش ایجاد کنه.

ماساژ صورت تا حدودی می تونه به سفت شدن صورتتون و به جمع شدن غبغب، اگه داشته باشین کمک کنه. باعث میشه خون رسانی به منافذ پوستتون بهتر بشه. بهتره هر روز ۳ تا ۴ دقیقه پوست صورتتون رو ماساژ بدین، در طولانی مدت تاثیر خودش رو می گذاره.

این مطلب هم عالیه:
گودی زیر چشم

پاکسازی

هفته ششم: پاکسازی عمقی پوست

با تهیه کردن اسکراب نمک دریا تمام مواد معدنی سالم مثل: منیزیم، پتاسیم و کلسیم که برای پوستتون مفید و لازم هست به بازسازی پوستتون کمک می کنه را تهیه کنید. پوستتون رو عمقی پاکسازی کنید. توی این روش جریان خونتون زیادتر میشه، هم می تونید با مخلوط آبلیمو و نمک دریا اسکراب برای از بین بردن رنگ تیره بدن به روشن کمک بگیرین. از پوسته پوسته شدن پوستتون هم جلوگیری می کنه. در نتیجه پوستی سالم و زیبا خواهید داشت.

امیداریم تونسته باشیم با این برنامه ریزی کمکتون کنیم تا پوستی زیبا و جوان و شاداب داشته باشین.

لطفا با نظرات سازنده خود مارو در این راه یاری نمایید

هیچ نظری وجود ندارد

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا