باغسرا و تالارتشریفات عروسیگل آرایی

ایده هایی برای داشتن آویزهای زیبا

ایده هایی برای داشتن آویزهای زیبا

شما می تونید به وسیله آویزهای زیبا و متنوع، زیبایی خاص و دو چندانی رو به جشن عروسیتون بدین. آویزها می تونن باعث بشن جشنتون زیباتر بشه. اگه بدونید هر آویزی رو کجا استفاده کنید و چه جایی مناسب هر آویزی هست، میتونید یه جشن عروسی رویایی برای خودتون بسازین.
حالا می خوایم کمکتون کنیم و چند ایده کوچک ولی زیبا رو بهتون بگیم. امیدواریم خوشتون بیاد و ازشون ایده بگیرین و تو جشن عروسیتون ازش استفاده کنید.

ایده ی تزیین عروسی

آویز درختچه و گل

اگه از گل و گیاه خوشتون میاد و از زیباییش لذت می برین، و از درخچه ها هم خوشتون می یاد می تونید از هر مدل درختچه های کوچیک زیبایی که می پسندید، به صورت آویز به سقف ها استفاده کنید. این مدل یکی از مدل های آویزهای زیبا هست که میتونید استفاده کنید.
نمای آویزهای درختچه به همراه گل بسیار خواستنی هستن و می تونن عروسیتون رو جذاب و گیرا کنن. یا فقط شاخه های گل رو به نخ ها وصل کنید و به صورت ریسه آمادش کنید و بالای مجلس رو سقف آویزون بمونه. گلهای آویزان میتونه خیلی جشن عروسیتون رو زیباتر کنه.

چلچراغ کریستال

آویزهای زیبا

یه ایده دیگه می تونه مناسب جشنتون باشه و جشن عرپسیتون رو جالب کنه چلچراغ های کریستالی شکل هستش. که به سقف متصل می شه. با این که ساده هستن ولی در عین سادگی زیبا هستن و لامپ های رنگی که اطراف کریستال زده شده باعث میشه نور لامپ ها منعکس بشه و محیط جشنتون رو هم زیباتر کنه.

این مطلب هم عالیه:
10 اشتباهی که نباید هنگام برگزاري عروسی در فضای باز مرتکب شوید

فانوس درخشان

آویزهای زیبا

از ایده فانوس های درخشان می تونید برای بالای سر میز شام مهمانها استفاده کنید. اگه تو باغ و یا فضای باز هستین، این ایده عالی هست. چون فانوس ها باعث میشه میزها روشن بشه و دید بهتری برای صرف شام داشته باشین. یه جورایی آدم رو به زمان های قدیم می بره که روشنایی نبود و فقط با نور چراغ می موندن. آویزهای زیبا فانوس درخشان، یه سبک کلاسیک رو بوجود میاره.

روبان ها و گل های آویزان

آویزهای زیبا

اگه عروسیتون رو تو باغ میگیرین و یا فضای ورودی تالارتون باز هست و دار و درخت در اطرافش داره، می تونید از ایده روبان و گل های آویزان استفاده کنید.

به این صورت که آویز های گل یا روبان رو به شاخه درخت ها ببندید و آویزانش کنید، یا اگه ورودی راه عروس و داماد باز هست روی درخت های اون جا هم آویزان کنید و ببینید که چقدر زیبا میشه. حتی می تونید برای عکاسی هم ازش استفاده کنید. این آویزهای زیبا میتونه، ایده جالب برای عکاسی عروس و داماد باشه.

بادکنک های رنگی

آویزهای زیبا

شما می تونید بالای سر عروس داماد توی جایگاهشون بادکنک های رنگی و یا تک رنگ استفاده کنید. حتی می تونید توی فضای باز هم از این ایده استفاده کنید و مابین درختها و به شاخه هاشون بادکنک وصل کنید.
سر در ورودی باغ و یا تالار که مختص ورود عروس و داماد به همراه مهمان ها هست رو هم با آویزان کردن بادکنک تزیین کنید.

چراغ های حبابی با اشکال مختلف

یه مدل دیگه از آویزهای زیبا که می تونید ازش برای تزیینات استفاده کنید، چراغ های حبابی هستن که شکل های مختلفی دارن. این ایده رو هم می تونید توی باغ بالا سر میز مهمانها انجام بدین. یا می تونید بالای میز شام این ایده رو اجرا کنید و ببینید چقدر با چراغ هایی که با هم میزان نیست و نور های مختلفی منعکس می کنن زیبایی ایجاد میکنه. و چقدر زیبا و قشنگ می شه.

این مطلب هم عالیه:
مدل گیفت عروسی خاص برای مهمانان

آویزهای زیبا

چادرهای آویزان

اگه عروسیتون توی باغ هست می تونید بعضی از نقاطی از باغ رو، اون قسمت که بالای سر مهمانهاست رو از چادرهای توری رنگی و یا سفید استفاده کنید. بین درخت ها ببندید و بین میز مهمان ها آویزانشون کنید. این مدل یه حس جالب رو به آدم تلقین میکنه فضا رو هم رمانتیک تر میکنه.

لوگوی اسم عروس و داماد

شما می تونید بوسیله فلز، چوب و یا هرچیزی که به ذهنتون می رسه حرف اول اسمتون رو مثل لوگو درست کنید و سر در وردی و یا اطراف میزهای مهمان ها آویزونش کنید تا مهمانها این ایده نابتون رو هم به خوبی ببینن. این یک ایده ناب برای آویزهای زیبا هستش.
خیلی کار های دیگه هم هست که شما می تونید اون ها رو برای ایده آویزان کردن ازش استفاده کنید. فقط کمی خلاقیت و فکر کردن می خواد تا بهترین ها رو برای جشنتون انتخاب کنید و برای حشنتون بکار ببرین.

جشن عروسی در تابستان

لطفا با نظرات سازنده خود مارو در این راه یاری نمایید

هیچ نظری وجود ندارد

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا