تشریفات عروسیگیفت عروسی

ایده‌های جذاب برای گیفت حنابندان

ایده‌های جذاب برای گیفت حنابندان

جشن پلاس: مراسم حنابندان اغلب در ایران هم برای عروس و هم برای داماد برگزار می‌شود. این دورهمی بدین صورت انجام می‌گیرد که دوستان، آشنایان و اقوام عروس و داماد دورهم جمع شده و روز خاطره انگیزی را رقم می‌زنند. همانطور که برای عروسی و تولد میتوانید هدیه‌های کوچکی را به عنوان گیفت یا یادبود به عزیزانتان می دهید، برای مراسم حنابندان هم می توانید گیفتهای کوچکی را مهیا کنید و برای دوستان مجردی‌تان هدیه دهید تا همواره به یاد شما باشند. با این کار مراسم حنابندان‌تان برای همیشه به یادماندنی خواهد شد.این گیفت ها میتواند شامل بادبزن باشد که در خود مراسم هم کاملا مورد استفاده دارد، آینه ، شانه ، لاگ قرمز یا هر رنگی که خودتان می پسندید، دستبندهای توری قرمز و یا تاجهای توری قرمز که در مراسم هم میتوانند همه یک دست شوند. لازمست که بعد از تهیه اینها کمی آنها را هم با تور و گل به سلیقه خودتان و یا مثل شکل تزیین کنید تا بتوانید بهترین و ماندگارترین هدیه را برای عزیزانی که در این مراسم شرکت کرده اند را هدیه بدهید.با توجه به اینکه اکثراً تم حنابندان را قرمز انتخاب می کنند، ما گیفت‌هایی را که نمایش دادیم را به رنگ قرمز انتخاب کرده ایم.

لاک قرمز تزئین شده – گیفت حنا بندان
پاپ کرن رنگی – گیفت حنا بندان
آئینه تزئین شده – گیفت حنا بندان
گیفت حنابندا

اکسسوری‌های حنابندانن

برای اینکه هدیه متفاوتی برای حنابندان خود داشته باشید،می توانید با ساختن بعضی اکسسوارهای شیک مهمانهایتان را یک دست کنید و هم یادگاری کوچکی از حنابندان تان به آنها بدهید. شما می‌توانید با مقوا، نمد و … اشکالی مثل لب ، عینک، تاج برای دخترها و سیبیل،عینک، پیپ و پااپیون برای مردها درست کنید و آن را به سیخ چوبی بچسبانید. ممکن است حتی در مجلس دخترانه کسی از این اکسسوارهای مردانه استفاده کند و نقش داماد را بازی کند که یک مزاح قشنگ و به یادماندنی خواهد بود.این ایده ها به شما کمک خواهد کرد تا علاوه بر تجریه یک مجلس شاد برای مهمانان،هدایای ارزشمند و جذابی را به مهمانان خود هدیه دهید که همیشه با نظاره بر این هدایا یاد و خاطره شما و همسرتان در ذهن شان تداعی شود و مهمانی شما را به نیکی یاد کنند.

این مطلب هم عالیه:
گیفت عروسی یه هدیه به یادماندنی از عروس و داماد
سیبیل و لب نمدی – گیفت حنابندان
اکسسوارهای دخترانه و پسرانه نمدی – گیفت حنابندان
لب ، عینک ، کلاه لبه دار ، سیبیل – گیفت حنابندان
لطفا با نظرات سازنده خود مارو در این راه یاری نمایید

2 نظرات

  • برای اینکه هدیه متفاوتی برای حنابندان خود داشته باشید،می توانید با ساختن بعضی اکسسوارهای شیک مهمانهایتان را یک دست کنید و هم یادگاری کوچکی از حنابندان تان به آنها بدهید. شما می‌توانید با مقوا، نمد و … اشکالی مثل لب ، عینک، تاج برای دخترها و سیبیل،عینک، پیپ و پااپیون برای مردها درست کنید و آن را به سیخ چوبی بچسبانید. 

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا