تشریفات عروسی

ایده‌هایی جالب برای برگزاری یک جشن عروسی سبز

جشن پلاس:جشن عروسی در تصور اکثر ما یک جشن باشکوه با رنگ سفید و صورتی است. بیشتر افراد فقط جشن عروسی سفید رنگ را می توانند تصور کنند. در عروسی های مدرن امروزی بسیاری از سنت ها و هنجارهای قدیمی شکسته شده است و عروس و داماد با سلیقه ی خودشان مراسم را برنامه ریزی می کنند. استفاده از رنگ های جذاب در تم عروسی هم از هنجارشکنی های عروسی های مدرن است. ما در این مطلب سایت جشن پلاس می خواهیم ایده ی عروسی سبز رنگ را به شما معرفی کنیم. سبز رنگ آرامش و سرزندگی است و می تواند عروسی شما را متنوع و متفاوت کند.

تم های عروسی مدرن هیچ حد و مرزی ندارد و فقط به سلیقه ی عرووس و داماد بستگی دارد. به طور مثال تم سیب و تم لگو از تم های متفاوتی است که مورد استقبال قرار گرفته اند. ایده های خلاقانه ی خودتان را جمع آوری کرده و در مراسم عروسیتان به کار گیرید.

ایده‌های برگزاری یک جشن عروسی سبز

دسته گل عروسی سبز تهیه کنید

دسته گل عروسی از مواردیست که کاملا به تم عروسی ربط دارد.برای یک عروسی سبز بهتر است که دسته گل عروسی هم به رنگ سبز انتخاب شود. استفاده از رنگ سفید به همراه سبز می تواند جلوه ی دسته گل شما را چند برابر کند.

دسته گل عروسی سبز

انتخاب کارت عروسی هم بهتر است که با تم عروسی هماهنگ باشد. یک کارت عروسی سبز رنگ با طراحی زیبا بسیار شیک و زیباست.

کارت دعوت عروسی سبز

گیفت عروسی سبز تهیه کنید

برای تهیه ی گیفت عروسی تنوع در مدل ها بسیار زیاد است و انتخاب مشکل. گیفت ها دیگر فقط به عنوان یادگاری عروسی حساب نمی شوند، بلکه سلیقه ی عروس و داماد را به مهمان ها نشان می دهد. گلدان های کوچک کاکتوس از گیفت های پرطرفدار عروسی های مدرن است که به خاطر رنگش می تواند با عرسی سبز رنگ هم هماهنگ باشد.

این مطلب هم عالیه:
شروط ضمن عقد به چه صورت است؟
گیفت عروسی سبز

از رنگ سبز در دکوراسیون محل برگزاری جشن استفاده کنید

برای اینکه یک عروسی سبز رنگ داشته باشید بهتر است رنگ سبز را چاشنی تمام ارکان مراسمتان کنید. با استفاده از تورهای سبز رنگ و گذاشتن گلدان های سبز زیبا می توانید این رنگ را به دکوراسیون مراسم عروسیتان هم تزریق کنید.

عروسی سبز رنگ

جایگاه عروس و داماد را متفاوت انتخاب کنید

جایگاه عروس و داماد هم می تواند با ترکیب طیف رنگی سبز بسیار هیجان انگیز و زیبا شود.

عروسی سبز رنگ
لطفا با نظرات سازنده خود مارو در این راه یاری نمایید

3 نظرات

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا