جذاب و خواندنیلباس عروس

انتخاب مدل کفش عروس

مدل جدید کفش عروس 96

یک راهنمای کامل برای انتخاب مدل کفش عروس

انتخاب کفش مجلسی مناسب به عنوان کفش عروس می‌تواند اهمیت زیادی داشته باشد، قرار است با آن ساعت‌ها روی پا باستید، برقصید و جنب و جوش داشته باشید.

پس اگر فقط به ظاهر کفش توجه کنید، خاطره‌ی خوبی از مراسم ازدواجتان به جای نمی‌ماند و یا اگر فقط به راحتی دقت کنید، ممکن است سال‌های بعد دلتان نخواهد عکس‌های عروسیتان را به کسی نشان دهید.

مدل لباس عروس جدید 2017

اول کفش عروس یا لباس عروس ؟

این به اولویت شما بستگی دارد، با این حال متخصصان مد به شما توصیه می‌کنند که ابتدا سراغ خرید لباس عروس بروید و بعد کفش را بر اساس آن انتخاب کنید.

مدل لباس عروس ، شما را در انتخاب مدل کفش و رنگ آن و همچنین ارتفاع پاشنه راهنمایی می‌کند.

مدل کفش عروس پاشنه بلند

کفش پاشنه چند سانتی ؟

قرار نیست چون عروس شده‌اید یک سر و گردن از همه مرتفع‌تر باشید! سراغ ارتفاع پاشنه‌ای بروید که به طور معمول می‌پوشید، به آن عادت دارید و با آن احساس راحتی می‌کنید.­

هر مدل کفش عروسی را انتخاب می‌کنید، به این فکر کنید که قرار است آن را حدود 12 ساعت بپوشید.

از طرف دیگر لازم است به مدل لباس عروس و طول دامن آن هم توجه کنید، حتما دلتان نمی‌خواهد پاشنه کفش به دنباله‌ی دامن گیر کند و پایتان پیچ بخورد. اگر قد بلند هستید کفش تخت یا پاشنه تخم مرغی را هم جزو گزینه‌هایتان قرار بدهید.

این مطلب هم عالیه:
یوگا روز عروسی: ۵ حرکت آرامش‌بخش برای عروس‌ها

مدل کفش عروس رنگی

حتما باید سفید باشند؟

اصلا! اتفاقا مدل های کفش عروس رنگی این روزها پرطرفدارند. به جز سفید، رنگ‌های کرم، شیری و استخوانی جزو رنگ‌های معمول برای کفش عروس هستند اما این روزها آبی هم به جمع رنگ‌های مخصوص مدل کفش عروس اضافه شده است. تنها لازم است رنگی که انتخاب می‌کنید با رنگ لباس عروس و زیورآلاتتان همخوانی داشته باشد.

امسال رنگ‌های آبی، سایه‌های روشن از صورتی، سبز نعنایی و فیروزه‌ای روی بورس هستند.

مدل کفش عروس جدید

تمرین داشته باشید!

بعد از خرید کفش عروس آن را در جعبه نگذارید. باید با کفش‌هایتان کمی تمرین کنید تا مطمئن شوید با آن به اندازه‌ی کافی احساس راحتی می‌کنید.

اگر لازم بود چند پد داخل کفش قرار دهید و مطمئن شوید کفش‌ها پایتان را نمی‌زند. اگر می‌ترسید کفش‌ها خراب شوند آن‌ها را در خانه بپوشید، به این ترتیب در مراسم عروسی از بابت کفش، استرسی نخواهید داشت.

مدل صندل عروس

یک جفت صندل برای روز مبادا !

به هر حال ممکن است بخواهید کمی بیشتر برقصید و احساس کنید پس از یک روز طولانی، حوصله‌ی کفش پاشنه بلند را ندارید، فراموش نکنید که یک جفت صندل با خودتان بردارید.

یک صندل مجلسی انتخاب کنید و اگر لازم است یک مدل صندل پاشنه یک سره را انتخاب کنید و موقع رقصیدن سراغ آن بروید. نگران نباشید از زیر آن لباس عروس بلند کسی حواسش به کفش‌های شما نیست!

مدل کفش و لباس عروس جدید 2017

پاها را فراموش نکنید!

همه‌ی تمرکزتان را روی انتخاب مدل کفش عروس نگذارید، پاها و زیبایی آن‌ها هم اهمیت دارد. پیش از عروسی کمی به پاهایتان برسید و به فکر یک پدیکور زیبا باشید تا اگر لازم شد کفشتان را با یک صندل عوض کنید یا آن را در بیاورید، احساس خوبی داشته باشید.

مد 2018 برای مدل کفش عروس

کفش عروس مدل 2017

کفش عروس توری

کفش‌های سیندرلایی امسال روی مد هستند؛ کفش‌های تخت یا پاشنه داری که در آن‌ها از تور استفاده شده است. طرح‌های توری به سادگی می‌توانند با انواع مدل لباس عروس ست شوند و البته هیچگاه از مدل نمی‌افتند.

مدل کفش عروس شیک

کمی گل دار

سراغ مدل کفش عروسی بروید که روی آن از طرح‌های گلدار استفاده شده باشد. این مدل کفش عروس برای فصل بهار و تابستان هم مناسب‌تر است. می‌توانید طرح کفش را با طرح تور عروس ست کنید.

مدل جدید کفش عروس 2017

ساده و شیک

اگر می‌خواهید انتخابی داشته باشید که برای همیشه روی مد بماند، سراغ مدل های کفش عروس ساده بروید. می‌توانید طرح‌های ساده و در عین حال شیک و جذابی را از جدیدترین کلکسیون‌های عروس 2017 پیدا کنید.

مدل کفش عروس رنگی

رنگی و شاد

از مدل‌های همیشگی و معمول خسته شده‌اید؟ کافی است سراغ مد 2017 بروید و از آن یک جفت کفش عروس رنگی بخواهید. رنگ‌های شاد و در عین حال ملایم، مد جدید کفش های عروس است، رنگ‌هایی مانند صورتی ملایم یا آبی آسمانی. رنگ کفش را متناسب با سایه‌های به کار رفته در رنگ لباس عروس یا جواهراتتان انتخاب کنید.

مدل کفش عروس جدید مد سال 2017

با این مدل کفش عروس بدرخشید

برای آنکه همه چیز در مراسم عروسی شما لوکس و درخشنده به نظر برسد به یک جفت کفش عروس جواهرنشان نیاز دارید. مدل های کفش عروس 2017 شامل انواعی می‌شود که در طراحی آن‌ها از سنگ‌های کریستال استفاده شده است.

اگر به دنبال فروشگاهی هستید که جدیدترین مدل های کفش پاشنه بلند ، مجلسی و کفش عروس را به شما پیشنهاد بدهد، سری به فروشگاه اینترنتی دیجی استایل بزنید.

لطفا با نظرات سازنده خود مارو در این راه یاری نمایید

یک نظر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا