دامادکت و شلوار داماد

انتخاب برای خرید کروات یا پاپیون ؟

انتخاب برای خرید کروات یا پاپیون ؟

کروات

کروات یا پاپیون کدام؟ برای داماد مهمه که پیش عروسش یه مرد با وقار و شیک پوش باشه و برای عروس هم مهمه که داماد از نظر لباس و تیپ زیبا جلوه کنه و لباس هاشون با هم ست و زیبا باشن و بهم بیان. وقتی هم برای خرید لباس داماد میرن یه نکته ایی بیشتر از همه فکرشون رو درگیر میکنه کروات یا پاپیون ؟ کدوم براشون مناسبتره. بیشتر اوقات عروس و داماد ها برای این نکته سر دو راهی قرار میگیرند.

اگه سر دو راهی قرار دارین بهتره اول ببینید سلیقه خودتون چی هست و کدوم رو بیشتر می پسندید. کروات یا پاپیون ! هر کدومشون  به هر دلیلی به اندامتون میاد و استایل شما رو رسمی و شیک نشون میده. پس بهتره سلیقتون رو خرج کنید و ببینید با کدوم یکی زیباتر هستین.

خرید کروات و پاپیون مناسب هر کت

لباس داماد

برای راهنمایی بیشتر میتونیم بگیم که کروات بیشتر برای کت هایی که یقه یه تیکه دارن بهتره و پاپیون، برای کت هایی که یقه اونها نزدیک گردن هست و دو تیکه میشن مناسب تره.برای خرید کروات یا پاپیون حتما به یقه ی لباس داماد نگاه کنید.

اگه جنس یقه کت با کروات یا پاپیون داماد هماهنگی داشته باشه استایلتون هم جذاب تر به نمایش گذاشته می شه. مثلا اگه یقه کت و جیب و… ساتن بود بهتره پاپیون یا کرواتتون هم ساتن باشه تا بهتر و زیباتر جلوه کنید.

برای نجات از دوراهی بین انتخاب خرید کروات یا پاپیون با جشن پلاس همراه باشید.

خرید کروات یا پاپیون مناسب چه دامادهایی هست

 

بهتره پاپیون رو داماد هایی که قد کوتاه دارن انتخاب کنند. از کروات پرهیز کنند و پاپیون میتونه استایلتون رو بهتر نشون بده و جذاب تر باشین.

آقا داماد های تپل هم بهتره پاپیون نزنن این داماد ها با یه کروات شیک و باریک خوش اندام تر به نظر می رسن.

دامادهایی که لاغر هستند و عرض شانه هاشون کمتر هست بهتره که از پاپیون استفاده کنند و اگه دوست دارن کروات بزنن بهتره از کروات با عرض کم استفاده کنن این مدل بهشون بیشتر میاد.

این مطلب هم عالیه:
مدل کت و شلوار مردانه مخصوص آقا داماد های شیک پوش

اگه گردن کوتاهی دارین نباید از پاپیون استفاده کنید. باید حواستون باشه چون گردنتون رو محو میکنه. اگه کروات انتخاب کردین باید دقت کنید که یقه لباس داماد کوتاه باشه.

خرید کروات یا پاپیون

کروات داماد یکی دیگه از اون مواردی هست که اگه داماد اون رو با کت و شلوار و کفش ست کنه بسیار جذاب میشه. نکته هایی که برای انتخاب و خرید کروات یا پاپیون لازم هست رو براتون میگیم تا اگه خواستین برای شب عروسیتون کروات یا پاپیون بزنید، بدردتون بخوره.

نکات انتخاب کروات خوب

۱_بلندی و کوتاهی کروات به اندام تون بستگی داره. بهتره کروات رو طوری تنظیم کنید و گره بزنید که انتهای کروات از روی کمرتون پایینتر و یا بالاتر نره. اینجوری خیلی جالب تر میشه و همگونی با کت و شلوار و کفش بوجود میاد.

۲_وقتی دارین کروات می خرین خیلی دقت کنید کروات رو قبل خرید، لمس کنید ببینید نرم هست یا نه، اگه نرم بود بخریدش.

۳_کروات یه کوک نامریی داره موقع انتخاب، بعد اینکه از نرمیش مطمین شدین کوک نامریش رو هم بکشید اگه چین اومد انتخاب تون درست بوده.

بررسی جنس کروات و پیچش کروات

۴_حتما دقت کنید ببینید که درصد پشمی که برای کروات استفاده کردن چقدر هست. اگه بالا بود بگیرینش. چون فرم و حجم کروات به تو دوزی و آستر داخلی اون بستگی داره.

۵_موقعی که تمام نکات رو امتحان کردین و مناسب بود بهتره کروات رو دور دستتون بپیچید. اگه دیدین پیچ خورد بدونید مناسب نیست. چون اگه بخواین استفاده کنید روی لباستون خوب نمی مونه و فرم نازیبایی پیدا میکنه.

۶_بهتره که برای انتخاب کروات از جنس ابریشمی استفاده کنید. چون به جز زیبایی روی بدن، بدون اینکه چروک بشه می ایسته و هم تاب پیدا نمی کنه. البته کروات یا پاپیون فرقی نمیکنه این جنس، بهترین جنس کروات و پاپیون هستش.

 

لباس داماد

نوع پیراهن در انتخاب کروات

۷_انواع مختلف کروات در بازار موجود هست و انقد زیبا که چشم آدم رو میگیره. فقط حواستون باشه موقع انتخاب به طرح پیراهنتون هم نگاه کنید تا با اون هم خونی داشته باشه.

این مطلب هم عالیه:
مدل کفش مردانه مناسب برای انتخاب مدل کفش دامادی

مثلا اگه پیراهنتون خطوط برجسته داره باید کرواتتون طرح  ظریفی داشته باشه.

رنگ کروات رو هم از تیره یا روشن بودن پیراهن تون انتخاب میکنید.

تا این نکته رو فراموش نکردم بگم که رنگ پس زمینه کروات باید با کت و شلوار تون هم هماهنگی داشته باشه. معمولا پیراهن های سفید با کروات های تیره هماهنگی دارند و به چشم بیشتر میان.

۸_ببینید کت و شلوارتون چه مدلی هست

اگه دیدین طرح داره بهتره کروات و پیراهنتون کمی ساده تر باشه تا جالب تر بشه. یا اگه کت و شلوارتون ساده هست پیراهن و کرواتتون رو طرح دار انتخاب کنید.

با رعایت این نکته هایی که گفته شد شما نه زیادی ساده میشین و نه زیادی شلوغ و پیچیده. بلکه در یه حد مناسب باقی می مونید و همیشه شیک پوش و خاص به نظر میرسید.

بهتره موقع انتخاب کروات از مدلهای ساده استفاده کنید بجای کروات زرق و برقی.

نکات مهم در انتخاب پاپیون

حالا که نکاتی راجب کروات در لباس داماد گفتیم بهتره کم هم در مورد پاپیون هم بنویسیم.

کروات یا پاپیون

۱_هنگام انتخاب پاپیون حتما به جنسش توجه کنید. بهتره برای جشن عروسی از پاپیون هایی که جنس پشم و یا ابریشم دارن استفاده کنید.

۲_بعد جنس باید به شکل پاپیون توجه کنید. چون هرشکلی مناسب مراسم عروسی نیست. بهتره از مدل پروانه ایی استفاده کنید. مدل پروانه ایی یکی از طرح های سنتی قدیم هست و برای بیشتر مناسبت ها مناسبه.

۳_این نکته رو هم بدونید که افرادی که آرام هستند از پاپیون استفاده میکنند و همنشینی با اونها باعث لذت و شادی هست.

وقتی پاپیون می زنید میتونید به راحتی یه گفتگو رو شروع کنید. به یه دلایلی آقایان وقتی پاپیون می زنند خوش برخورد میشن.

شما میتونید به راحتی تصمیم بگیرین که پاپیون بزنید و یا کروات. هیچ کس نمیتونه بگه که هر کدوم مناسب یه مناسبت خاصی هست و نباید کروات یا پاپیون زد. ببینید چی به لباس داماد که خریدید میاد همونو انتخاب کنید.

لطفا با نظرات سازنده خود مارو در این راه یاری نمایید

هیچ نظری وجود ندارد

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا