ایده های جشن عروسیجذاب و خواندنیعروس

اشتباهاتی که موقع انتخاب کارت عروسی مرتکب می‌شوید

جشن پلاس: اگر تا به حال مدل کارت عروسی خود را انتخاب کرده‌ باشید که هیچ، ولی اگر هیچ تصمیمی در اینباره نگرفته‌اید، خواندن این مطلب برای‌تان مفید خواهد بود. مدل کارت، تعداد کارتی که چاپ خواهد شد و متنی که روی کارت نوشته می‌شود، بسیار مهم است. در انتخاب متن کارت باید دقت زیادی به خرج دهید. یادتان باشد کارت عروسی توسط تمامی مهمانان خوانده می‌شود. برای همین نیز باید متنی را برای کارت عروسی خود انتخاب کنید که مورد پسند همه قرار گیرد.  اگر زوجی کم سن و سال هستید، می توانید از متن‌های عاشقانه و با مزه استفاده کنید ولی اگر سن و سالتان بالاتر است از متن‌های با معنا تر استفاده کنید.

اشتباهاتی که در انتخاب کارت عروسی انجام می‌دهیم

مواردی که باید در انتخاب کارت عروسی خود رعایت کنید

۱) مدل کارت عروسی

بعضی عروس خانم‌ها سعی می‌کنند تا مدل جزییات زیادی را به کارت عروسی خود اضافه کنند. این کار تا حدی باعث زیبا تر دیده شدن کارت دعوت می‌شود اما زیاده روی در این کار باعث می‌شود تا نوشته‌های کارت به چشم نیاید. استفاده از رنگ های زیاد برای کارت دعوت بد نیست ولی یادتان باشد این روزها زیبایی بیشتر به معنای سادگی است.

۲) تعداد کارت عروسی

یکی از اشتباهاتی که عروس و داماد ها در این زمینه انجام می‌دهند این است که کارت عروسی را به تعداد کم تهیه می‌کنید. سعی کنید همیشه ۱۰ درصد بیشتر از تعداد مهمانان‌تان، کارت تهیه کنید. در اینصورت هیچ نگرانی وجود ندارد اگر مهمانی از قلم افتاده باشد.

۳) دو سه هفته قبل از عروسی کارت‌ها را پخش نکنید

این مطلب هم عالیه:
وظایف مادر عروس چقدر مهم و کلیدی می تواند باشد!

در اینصورت مهمانان فراموش خواهند کرد که این هفته به عروسی شما دعوتند. سعی کنید یک هفته قبل از عروسی کارت دعوت را به دست مهمانان برسانید.

۴) یادتان باشد که برای هر خانواده یک کارت کافی است

قرار نیست برای هر فرد، یک کارت بدهید. در سفارش کارت عروسی تعداد خانواده‌ها را بشمارید، نه تعداد افراد.

۵) پشت کارت را زیبا بنویسید

نمی‌گویم یک خوشنویس برای این کار استخدام کنید. فقط سعی کنید در نوشتن پشت کارت‌ها زمان و دقت لازم را صرف کنید. زیبا نوشته شد کارت، احترام قائل شدن به مهمانان است.

۶)کارت‌ها را دوباره بخوانید تا غلط املایی نداشته باشند

از دوستان یا سایر افراد خانواده بخواهید تا کارت‌ها را بعد از نوشتن بخوانند. چون ممکن است خودتان متوجه اشتباهات آن نشوید.

لطفا با نظرات سازنده خود مارو در این راه یاری نمایید

4 نظرات

  • یکی از اشتباهاتی که عروس و داماد ها در این زمینه انجام می‌دهند این است که کارت عروسی را به تعداد کم تهیه می‌کنید. سعی کنید همیشه ۱۰ درصد بیشتر از تعداد مهمانان‌تان، کارت تهیه کنید. در اینصورت هیچ نگرانی وجود ندارد اگر مهمانی از قلم افتاده باشد
  • ما بالاخره بعد از کلی بدبختی کارتهامون رو یه هفته مونده به عروسی تحویل گرفتیم! بچه‌ها جونم از من به شما نصیحت، کارت عروسیتون رو از سروش نگیرین! فوق‌العاده بی‌مسئولیت و رسماً کلاه‌بردار هستن! چون دقیقا توی خود میدون بهارستانه آدم اولین جا میره سراغشون! شماها اشتباه ما رو نکنین. برای کارت عروسی هم وقت بذارین و قشنگ بگردین و همه چی رو قطعی کنین با کارت ‌فروشی و ریز به ریز قیمتها رو ازشون بگیرین تا سرتون کلاه نره!
  • بچه ها   جشن چلاس  یه سوالکارتی که واسه دوستای خانم متاهل منه رو به اسم همسرشون بنویسم یا خودشون؟مثلا بنویسم حضور محترم سرکار خانم اکبری و همسر محترم؟یا کارت به فامیل شوهرش باشه؟؟؟؟

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا