سفره عقد

اجاره سفره عقد عروس با تزیین و گل آرایی جایگاه عروس

نکات مهم برای اجاره سفره عقد عروس

همه دوست دارن تو روز ازدواجشون بهترین سفره عقد عروس رو داشته باشند. بخاطر اینکه سفرشون زیبا بشه خودشون سفره عقد رو نمی چینند. بلکه دست به اجاره سفره عقد می زنند. امروزه انواع مختلفی از سفره عقد تو بازار هست که با هر سلیقه ایی میتونه جور باشه. الان تکنیک هایی رو بروی سفره عقد انجام میدن تا زوج های جوان جذب شده و سفره عقدشون رو اجاره کنن. تزیین و گل آرایی از مهمترین کارهای سفره عقد هستش.

تکنیک های جذب زوج های جوان برای اجاره سفره عقد عروس

یکی از اون نکات جدید نور آرایی هست. که یه تکنیک جدید برای تزیین سفره عقد به شمار میره و خیلی کم از مراکز اجاره سفره عقد اون رو دارن و انجامش میدن.

مراکزی که سفره عقد اجاره میدن حتی باخودشون هم آینه و شمعدان میارن و احتیاج نیست دیگه شما برای آینه شمعدان هزینه کنید، اگه فقط برای سفره عقد میخواستین آینه شمعدان بخرید.

داشتن سکوهای بلند و کوتاه برای تزیین سفره عقد عروس، استفاده از تزیین با حریر و پر هم از وسائل دیگه مراکز سفره عقد عروس هستش.

تزیین و گل آرایی جایگاه عروس و داماد

شما میتونید کارهای اصلی و حمل ونقل رو خودتون انجام بدین و کارهای تزیین و گل آرایی رو به اون ها بسپرین.

مراکز اجاره سفره عقد کار تزیین و گل آرایی محل جشن و جایگاه نشستن عروس داماد رو هم اگه دوست داشته باشین براتون میتونن انجام بدن. چون زیبایی و تزیین و گل آرایی هرچی بهتر جایگاه عروس، میتونه باعث خوشحالی بیش از حد عروس داماد ها بشه و اونهارو راضی نگه داره.

خیلی از مراکز اجاره سفره عقد جایگاه عروس داماد رو به عنوان هدیه به عروس و داماد تزیین و گل آرایی میکنن و به اون ها اهدا میکنن.

 

هزینه های سفره عقد عروس

امروزه بیشتر مراکز  اجاره سفره عقد عروس برای خودشون سایتی رو راه اندازی کردن تا مشتری های عزیزشون به مشکل بر. نخورن و راحت توی خونشون از مدل های متنوعه  و زیبا و جدید دیدن کنن و مدلی که به هزینه جیبشون هم میاد انتخاب کنند. و بتونن از بین سایت های مختلف بهترین رو انتخاب کنند و سفارششون رو انجام بدن.

این مطلب هم عالیه:
چند ایده‌ی ناب برای طراحی میوه ها در عروسی

اجاره سفره عقد نسبت به قیمتش با هم فرق میکنه. قیمتش بر اساس  گلهایی که برای سفره عقد چیده و برای تزیین و گل آرایی استفاده میشه، هست. باید نوع گلی که میخواین، روی سفره عقدتون چیده بشه رو مشخص کنید و تعدادش رو بگید و هزینشو برآورد کنید تا ببینید از پس هزینه هاش بر میاید یا نه.

هرچند اگه مشکلی هم سر قیمت پیدا کنید انقد مدیران اجاره سفره عقد باتجربه هستند که بتونن براتون راه حلی پیشنهاد بدن. و شما رو از این مخمصه زیبا نجات بدن .

سفره عقد عروس

بیشتر مراکز اجاره سفره عقد عروس با ارایه قیمت مناسب برای قشر های مختلف، کاری می کنن تا هر عروس دامادی بتونه نسبت به هزینه ایی که میخواد انجام بده یه سفره عقد مناسب رو داشته باشه. اینجوری خیلی راحت مشتری هاشون رو نگه میدارن و از دست نمیدن.

پس به راحتی میتونید ازشون کمک بگیرین، سفره عقد عروس زیبایی رو با تزیین و گل آرایی زیبا در روز جشنتون داشته باشین.

شمع هایی که برای اینکار انتخاب هم میشن یه جورایی روی قیمتها میتونه تاثیر بزاره هرچی شمع بزرگ تر و مدلش زیباتر باشه حتما روی قیمت اجاره تاثیر میذاره.

امروزه اونقدر مراکز چیدمان سفره عقد وجود داره که همه مراکز برای اینکه از هم پیشی بگیرند نمونه کارهای زیباتر و کارهایی زیبایی که روی سفره عقد میشه انجام داد برای جلب توجه عروس دامادهاشون ارایه میدن. تا از دستشون ندن.

پیدا کردن آدرس مراکز اجاره سفره عقد خوب

اجاره سفره عقد

امروزه با رفتن به شیپور و دیوار راحت میتونید مکان هایی که سفره عقد عروس رو میچینند رو پیدا کنید. مهم نیست توی کدوم منطقه هستین از همه مناطق تو دیوار و شیپور و حتی توی گوگل آگهی پیدا میشه. شما به راحتی آدرسشون رو میتونید پیدا کنید و از نمونه هاشون دیدن کنید. میخواید پایین شهر زندگی کنید یا بالای شهر و یا حتی توی شهرستان، راحت میتونید انتخاب کنید و آدرس بردارین.

ولی برای اینکه خیالتون از بابت سفره عقدتون راحت باشه بهتره که  با آشناها و فامیلاتون که به تازگی ازدواج کردن هم یه مشورت بکنید. ببینید اگه از مرکزی که سفره عقد رو ازش اجاره کردن راضی بودن شما هم اونجا برین با اینکار خیلی جلو می افتین.

این مطلب هم عالیه:
آرایش کردن در فصل زمستان

نکات مهم دیگر در مورد عقد قرارداد و نگهداری از سفره عقد

موقع سفارش سفره عقد موقع قرارداد یه مقدار از هزینه سفره عقد رو باید پرداخت کنید. بقیش هم موقع اتمام جشن و جمع کردن سفره عقد انجام بدین.

در هنگام جشن اگه بچه ها هم هستن بهتره یه نفر رو برای اینکه بچه ها سفره عقد عروس رو خراب نکنند یا وسایل شکستن ایش رو نشکنند قرار بدین. چون اگه این اتفاق بیفته شما مجبور هستید هزینه خسارت سفره عقد رو پرداخت کنید.

حالا نوبت انواع سفره عقد هست تا موقعی که خواستین سفارش بدین چیزهایی بدونید.

انواع سفره عقد عروس

یکی از اون ها، سفره عقد مدرن هست که در عین سادگی زیبا هست و میتونه زیبایی خاصی رو به جشنتون بده این نوع سفره با سفره های قدیم وسایلاش هیچ فرقی نمیکنه. فقط از نظر قرار دادن وسایل یکم فرق میکنه. مثلا تو قدیم خشکبار رو مثل بادام گردو و… رو تو ظرف میچیدند ولی توی مدل مدرن گردو و بادام و… رو به صورت زیبایی به اشکال و طرح های زیبا تزیین میکنند و روی سفره میزارن.  ظرفی که برای این سفره استفاده میشه از کریستال شفاف هست. و با پارچه حریر و تور و گل آرایی سفره عقد رو تزیین و زیبا میکنند.

اگه سفره عقد سنتی دوست دارین به این شکل هست که از ظروف سفال یا مس میتونید استفاد کنید و داخلش رو با خشکبار و اسپند و نبات و… پر کنید. پارچه ایی که برای اینکار استفاده میکنند بیشتر از ترمه و پارچه های زربافت هست.

سفره عقد کلاسیک  هم میتونه با انواع کریستال، نقره و یا مجسمه های برنز و… آماده بشه. خیلی خاص نیست و میشه از هر مدلی استفاده کرد و میشه از رنگ هایی که دوست دارید استفاده کنید.

اجاره سفره عقد

ولی در زمان ما، بیشتر از سفره عقد مدرن استفاده میشه با طرح های متفاوت و جدید. عروس و دامادها برای به روز بودن بیشتر از این سبک استفاده میکنند.

 

حالا که انواع سفره عقد رو شناختین راحت میتونید اون سبک و مدلی که دوست دارین رو سفارش بدین تا براتون آماده کنند و بچینند.

لطفا با نظرات سازنده خود مارو در این راه یاری نمایید

هیچ نظری وجود ندارد

دکمه بازگشت به بالا