آرایش و میکاپ عروسعروس

آیا در جشن عروسی می خواهید پوست صاف و زیبا داشته باشید؟

برای اینکه روز جشن عروسی پوستی فوق العاده سالم و زیبا داشته باشید هر چه زودتر اقدام کنید، بهتر است. قبل از اینکه فکر کردن به مدل آرایش روز جشن عروسی باید به فکر پوست تان باشید.

برای اینکه روز جشن عروسی پوستی فوق العاده سالم و زیبا داشته باشید هر چه زودتر اقدام کنید، بهتر است. قبل از اینکه فکر کردن به مدل آرایش روز جشن عروسی باید به فکر پوست تان باشید.

توصیه هایی برای عروس خانم ها برای مراقبت از پوست در جشن عروسی

ما در جشن پلاس توصیه های لازم را به شما گوش زد می کنیم. اگر در آیینده نزدیک جشن عروسی تان برگزار می شود و نگران پوست خود  در هنگام برگزاری مراسم عروسی هستید حتما به نکات زیر توجه کنید و آنها را رعایت کنید.

همیشه مراقب پوست خود باشید نه فقط نزدیکی جشن عروسی

فکر کردن به پوست تان را برای روزهای آخر باقی مانده به جشن عروسی نگذارید، برای رفع مشکلات پوستی هر چه بیشتر وقت داشته بگذارید، بهتر است. محصولاتی را مورد استفاده قرار دهید که حاوی آلفا هیدروکسی اسید (AHA) باشند، این محصولات سلول های مرده پوست را از بین می برند. سلول های مرده روی پوست جمع می شوند و پوست را کدر و بی روح می کنند. زمانی که این سلول های مرده از بین بروند پوستی درخشان تر و با طراوت تر خواهید داشت. حتما به یاد داشته باشید از ضد آفتاب با اس پی اف بالا استفاده کنید تا پوست تان که حالا نازک تر شده از اشعه های خورشید در امان بماند.جشن عروسی

در زمان باقی مانده به جشن عروسی محصول آرایشی جدیدی را امتحان نکنید

سه الی چهار هفته قبل از مراسم جشن عروسی هیچ محصول جدیدی از محصولات آرایشی و مراقبت پوست، مراقبت موو حتی پودر لباسشویی را امتحان نکنید. اگر حساسیتی که برای تان بروز کند ممکن است چند هفته طول بکشد تا خوب شود، مطمئنا نمی خواهید با همچین اتفاقی در جشن عروسی را برگزار کنید.

چای سبز بنوشید

هر روز چای سبز بنوشید. چای سبز به کاهش وزن کمک می کند همچنین دارای خواص آنتی اکسیدانی و ضد التهابی زیادی هم هست که پوست را روشن می کند و جوش های صورت را از بین می برد.

این مطلب هم عالیه:
سلامت ،بهداشت و مراقبت از مژه

مراقب پوست بدنتان باشید

به پوست بدن تان نیز توجه کنید.  قبل از جشن عروسی احتمالا می خواهید چند کیلو وزن کم کنید .در این حالت حتما هر روز به کل بدن تان مرطوب کننده بزنید تا ترک های ناشی از کاهش وزن  بر روی بدنتان ایجاد نشود. کرم هایی بزنید که حاوی ویتامین E هستند.

قبل از جشن عروسی از مکمل ها استفاده کنید

اگر رژیم غذایی دارید حتما از مکمل های مولتی ویتامین استفاده کنید. کمبود ویتامین های لازم در بدن ، بر  روی پوست، مو و ناخن های تاثیر می گذارد. روغن های امگا برای پوست و بدن شما بسیار مفید است.

آیا پوست بعضی نقاط بدن تان مثل بازوها و ران ها خشک شده است و دانه های قرمز دارد؟

این نشان دهنده یک اختلال پوستی است که «کراتوز پیلاریس» نام دارد و اگرچه درمان قطعی ندارد ولی می توانید روزانه از مرطوب کننده های حاوی اسید گلیکولیک یا اسید سالیسیلیک استفاده کنید تا آن را کنترل کنید.

اگر جشن عروسی در تابستان است، ضد آفتاب را فراموش نکنید

اگر در فصل تابستان جشن عروسی خود را برگزار می کنید، از یک ماه قبل هر روز ضد آفتاب حاوی اس پی اف 50 به پوستتان بزنید.از  حمام آفتاب اجتناب کنید، چون حتی اگر هم نسوزید و برنزه شوید، باز هم ممکن است بعضی نقاط بدن تان برنزه نشوند و عکس های عروسی تان خراب شوند. هر چند ساعت یک بار ضد آفتاب تان را تجدید کنید تا از اشعه های آفتاب در امان باشید. گوش ها و لب های تان را هم ضد آفتاب بزنید.

نگران جوش های سر سیاه باشید

اگر روی چانه یا دماغ جوش های سرسیاه یا جوش های هورمونی دارید می توانید یک محصول حاوی اسید سالیسیلیک را امتحان کنید و از پوست خود مراقبت کنید. خاصیت ضد التهابی اسید سالیسیلیک، جوش های ملتهب را به خوبی درمان می کند.

این مطلب هم عالیه:
نکات اصلاح سر و خدمات سالن پیرایش برای داماد ها

قبل از آرایش جشن عروسی پوست خوب داشته باشید

آرایش زیبا نیاز به یک پوست خوب و سالم دارد، هیچ آرایشی اگر روی پوست سالم انجام نشود بی نقص نیست. حتما زیر آرایش از یک پرایمر مات کننده استفاده کنید تا هم دوام آرایش تان را بالا ببرید و هم چربی پوست تان را کنترل کنید.

استرس نداشته باشید

استرس تاثیرات خیلی بدی روی پوست می گذارد. از آنجایی نزدیک شدن به مراسم جشن عروسی می تواند خیلی استرس زا باشد، سعی کنید آرامش تان را تحت هر شرایطی حفظ کنید. همچنین می توانید مدیتیشن یا یوگا انجام دهید تا ذهن تان را آرام کنید.

مراقب پوست دست هایتان باشید

در جشن عروسی توجه زیادی به دست های عروس می شود. از دست ها و ناخن های تان به خوبی مراقبت کنید. هر روز از روغن بادام به دست ها و ناخن های تان بمالید تا هم دست های تان نرم شود و هم ناخن های تان محکم شود و پوست دست هایتان تقویت شود. اگر دست های شما پوست پوست می شود می توانید از مخلوط روغن زیتون و شکر استفاده کنید و با آن دست های خود را لایه برداری کنید. سپس  با استفاده از روغن بادام آن ها را مرطوب کنید.

مراقب لب هایتان باشید

لب های اصلی ترین نقطه صورت در آرایش هستند.همیشه یک بالم لبِ با کیفیت همراه داشته باشید و هر چند ساعت یک بار از آن استفاده کنید. به خصوص قبل از خواب. حداقل یک هفته قبل از جشن عروسی این کار را شروع کنید و خواهید دید که روز عروسی لب های شما فوق العاده نرم و لطیف خواهند بود.

لطفا با نظرات سازنده خود مارو در این راه یاری نمایید

هیچ نظری وجود ندارد

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا