تشریفات عروسیماشین عروس

آخرین مدل ماشین عروسی در سال 2018

آخرین مدل ماشین عروسی در سال 2018

ماشین های عروس یکی از آیتم های مهم یک تشریفات عروسی است که انتخاب آن ها با توجه به سبک و سیاق مراسم و سلیقه عروس و داماد و همچنین بودجه در نظر گرفته آن ها برای این کار بسیار حائز اهمیت است.

داشتن ماشینی زیبا، شیک و مدل بالا برای مراسم ازدواج خواست هر دختر جوانی است اما باید به این نکته اشاره کرد که گاهی با امکانات ساده تر و ماشین های معمولی تر به همراه یک تزیین ویژه و خاص نیز می توان به منظور نظر رسید. انتخاب مولفه های تزیینی یک ماشین عروسی متاثر از سلیقه عروس و داماد است و در آخر نیز کمی چاشنی های آداب و رسوم و فرهنگ را نیز در خود دارد.

گران ترین ماشین های عروسی برای چه کسانی بوده است؟

در طول تاریخ مراسم های ازدواج و از زمان استفاده بشر از خودرو برای جابجایی عروس و داماد در جشن عروسی همواره شاهد وجود ماشین های مختلفی اعم از مدل بالا و معمولی بوده ایم که هرکدام ناشی از فرهنگ و آداب و رسوم و سلایق شخصی افراد بوده اند. در این میان نیز بودند افرادی که که همیشه توجه خاصی به ماشین های ویژه، منحصر بفرد و بعضا گرانقیمت داشتند و از مدل جدید ترین و گرانقیمت ترین خودرو ها به عنوان اتومبیل عروسی خود استفاده می کردند. این افراد که عمدتا ازخاندان های سلطنتی و یا افرادی از طبقات اجتماعی بالا و مرفه به حساب می آمدند همیشه خواستار این بودند که شکوه و جلال و طبقه خود را با نمایش شیک ترین، مدل جدیدترین و گرانقیمت ترین وسایل به رخ همگان بکشند. این بود که از انواع ماشین های لوکس و تشریفاتی در مزاسم ازدواج خود استفاده می کردند و به این ترتیب این ذائقه و دیدگاه خود را به طبقات معمولی تر نیز دادند که در روز عروسی خود خواهان شیک ترین و جدید ترین وسایل و امکانات از جمله ماشین های عروسی باشند.

آخرین مدل ماشین عروسی در سال 2017

آخرین مدل ماشین عروسی در سال 2018

مدل های مختلفی از خودروهای لاکچری و مدل بالا در جشن های عروسی استفاده می شود که بسیاری از آنان به سلبریتی های هالیوود و یا خاندان های ثروتمند پادشاهی در جهان تعلق دارند. برخی از عروس و داماد ها به یک خودرو نیز بسنده نمی کنند و کاروانی از ماشین های لوکس را برای جشن ازدواج خود فراهم می کنند و به این ترتیب زنجیره ای از اتومبیل ها را در خیابان به دنبال خود راه می اندازندش.

در سال های اخیر و در مراسم ازدواج افراد مشهوری همچون کیم کارداشیان، پرنس ویلیامز شاهزاده انگلستان، کیت ماس، بیانسه و بسیاری دیگر شاهد استفاده از ماشین هایی چون رولز رویس، مرسدس بنز، استوان مارتین و جمعی از خودروهای لوکس دنیا بوده ایم که در ادامه به آن ها اشاره مختصری می کنیم؛

کیت میدلتون و پرنس ویلیامز که یکی از گران ترین مراسم های ازدواج تاریخ را داشته اند در روز عروسی خود از چندین خودروی مختلف از جمله رولز رویس کلاسیک، فانتوم و استون مارتین کلاسیک لاکچری استفاده کردند.

کیت ماس نیز از 6 خودروی رولز رویس گرانقیمت به منظور جابجایی خود و ساقدوش هایش در روز عروسی استفاده کرد.

بیانسه خواننده معروف نیز در مراسم گرانقیمت خود با جی زد خودروی لوکس و تشریفاتی مرسدس بنز را سوار شد.

کیم کارداشیان ستاره مد و فشن در دنیای هالیوود که یکی از گران ترین مراسم های ازدواج در تاریخ را دارد خودروی رولز رویس فانتوم سفید را برای عروسی خود انتخاب کرد.

ماشین عروس

خدمات عروسی اسداللهی با سال ها تجربه در زمینه مدیریت خدمات مجالس و برگزاری عروسی ها به سبک و سیاق مختلف و برای سلایق متفاوت، عروس و داماد های عزیز را در هر چه بهتر برگزار کردن مراسم خود در بهترین شب زندگیشان یاری می کنند. این مجموعه با دسترسی به بهترین متخصصین امر مدیریت، طراحی و ژورنال های به روز عروسی در ارائه و اجرای بهترین طرح ها در زمینه مجلس عروسی مراسمی خاطره انگیز را برای شما رقم می زند. تشریفات اسداللهی با دسترسی به مجموعه باغ های عروسی و امکانات تشریفاتی در زمینه خدمات هرگونه مجالس خیال شما را از بابت مراسم هایتان آسوده و راحت می کند

این مطلب هم عالیه:
غذا هایی که نباید در عروسیتان سرو کنید
لطفا با نظرات سازنده خود مارو در این راه یاری نمایید

یک نظر

  • بهنظر من توی ایران    بهتر ازماشین قدیمی کلاسیک استفاده  کنیم  ....   چون هم جذاب هست وهم   حکم  نوستالژیک داره 

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا