آرایش و میکاپ عروسعروس

بهترين مدل موي عروسي را پيدا کنيد

بهترين مدل موي عروسي را پيدا کنيد

شما می‌خواهید یکی از مهم‌ترین و زیباترین قسمت‌های عروسی خود یعنی مدل موی خود را انتخاب کنید و ما مطمئنیم که شما بهترین مدل را از بین مدل های این مقاله انتخاب خواهید کرد.

1. راهی زیبا برای دور نگه داشتن موها از اطراف صورت بدون زرق و برق اضافی. ما فرطبیعی که این مدل شلوغ اما عالی را خلق کرده می‌پسندیم.

 

2. آیا به مدل حلزونی فرانسوی فکر کرده‌اید؟خب، ما فکر می‌کنیم این مدلی پیچیده و ماهرانه اما جذاب برای چهره‌تان در روز عروسی است.

 

3. یکی دیگر از موردعلاقه‌های ما. کمی پوش به موهای تاب‌دار جلوی صورت بدهید و سپس این چتری‌ها را در دو طرف صورت قرار دهید. بقیه‌ی مو را به طرف بالا و پشت شانه کرده و یک پیچ ساده در پشت گردن درست کنید، یک توازن عالی! از آرایشگر خود بپرسید که آیا کادربندی صورت با چتری های دوطرفه به زیبایی شما می‌افزاید یا خیر. اگر قرار باشد که کوتاه کردن مقداری مو در جذابیت شما سهیم باشد، اصلا تعجب نکنید.

 

4. این یک مدل باشکوه و عالی برای عروس هایی است که رنگ‌های متنوعی در مویشان دارند، مثل مش یا هایلایت. این نوع بافت قسمت‌های تاریک و روشن مو را به زیبایی نشان می‌دهد و همه چیز را برای روز عروسی عالی جلوه می‌دهد.

 

5. یک تل بافت شیری رنگ می‌تواند بسیار عالی باشد. چه مدل سنتی را پسندیده باشید و چه مدلی مدرن و ظریف و یا هرچیزی بین این دو، تنوع این مدل چیزی است که می‌توان روی آن حساب کرد. از آرایشگر خود بخواهید تا بهترین اکستنشن یا تل بافت که مناسب رنگ موی شماست را پیدا کند.

 

6. یک گره‌ی معمولی مو را با یک تاج پر زرق و برق ترکیب کنید تا به یک توازن برای مدل موی عروسی خود دست یابید. همانطور که این عروس جذاب این کار را کرده.

 

این مطلب هم عالیه:
طرز و مدل لباس پوشیدن عروس و داماد در روز فرمالیته( پیش فیلم )

7. این پیچ یک طرفه‌ی چتری مو و مدل گوجه‌ای پایین و پشت گردن، چیزیست که هر عروسی با لباس کارشده را به سمت خود می‌کشاند. درحقیقت با یک مدل موی ساده، جزئیات و زرق و برق لباس عروس بیشتر به چشم می‌خورد.

 

8. این مدل جاییست که فر و پوش یکدیگر را ملاقات می‌کنند و یک مدل بسته ی جذاب را خلق می‌کنند که در طول عروسی ثابت و بادوام باقی می‌ماند. موهایتان را عقب و بسته نگه دارید، سپس با یک تاج آن‌ها را متمایل کنید. بدین ترتیب شما خودتان را در زیباترین صورت مشاهده خواهید کرد.

 

9. این مدل ظریف از جایی شروع می‌شود که شما با فر درشت و باز و چند سنجاق، موها را از دو طرف به پشت سر هدایت می‌کنید. چند سنجاق و اسپری کافیست. اضافه کردن جزئیات را به آرایشگرتان بسپارید.

 

10. چطور می‌توانیم از این مدل گوجه‌ای جذاب برای عروسیمان بگذریم؟ از این مدل مجلل و باکلاس برای عروسیتان استفاده کنید تا هرچه با شکوه و موقرتر به نظر برسید.

 

هنوز مطمئن نیستید که برای عروسیتان مدل جمع و بسته می‌خواهید؟ حتی یک ذره هم نگران نباشید. هنوز خیلی مدل باقی مانده که باز هستند. ما مایلیم آن‌ها را زیباترین مدل موی عروسی بنامیم که حتما باید ببینید. پس باز هم عکس‌های بیشتری را مشاهده کنید.

 

1. طوری که این عروس باوجود فرهای درشت و باز موهایش را پوش داده واقعا جذاب است (شما می‌توانید این مدل‌های باز را برای لباس‌هایی با جزئیات کمتر انتخاب کنید).

 

2. ما فکر می‌کنیم فرهای ظریف و نرم این عروس چهره‌اش را رمانتیک‌تر کرده. شما اینطور فکر نمی‌کنید؟

 

3. این عروس ثابت می‌کند که شما حتما نباید موهای بلند داشته باشید تا بتوانید آن‌ها را فر کنید. شما می‌توانید یک مدل برازنده با فرهایی با طول متوسط برای روز عروسیتان رقم بزنید.

4. با این مدل موی فر و حلزونی که بسیار طبیعی به نظر می‌رسد چهره‌ی عروسی خود را رقم بزنید. با این مدل چهره‌ی شما لطیف و آسمانی به نظر خواهد رسید (این مدل برای عروسی‌هایی که در فضای باز برگزار می‌شود بسیار عالیست).

 

این مطلب هم عالیه:
آرایش کردن در فصل زمستان

5. اگر ساده بودن را دوست دارید، این مدل جذاب را در نظر بگیرید که با بافت و پیچ و تابی ضخیم، موها را از دو طرف صورتتان کنار می‌زند.

 

6. یک آرایش و میکاپ غلیظ و چشم گیر را با مدل موی باز ساحلی ترکیب کنید. چهره‌ای خیره کننده برای عروسی خواهید داشت.

 

7. اگر فکر می‌کنید مدل موی باز خیلی معمولی و پیش پا افتاده است، تجدید نظر کنید. نمی‌توان از این فرها گذشت و شما هم نباید ظاهر دلپذیر و جذاب این مدل را فقط بخاطر اینکه بادوام نیست دست کم بگیرید. یادتان باشد به موهایتان دست نزنید و یک اسپری مو دم دستتان باشد.

 

8. با لباسی با چنین جزئیات و زیبایی گاهی مدل مویی ساده و بی‌جزئیات بهترین گزینه است. این مدل یک طرفه و بی‌همتا، چند بافت ساده و فر نازک دارد که به مو حجم و بعد می‌بخشد.

 

9. شما هیچ وقت نمی‌توانید در انتخاب این مدل که با فرهای باشکوه و پوش دور سر عجین شده، اشتباه کنید. وقار و زیبایی را با این مدل برای خودتان به ارمغان بیاورید.

 

10. اگر موهایی با تاروپود زیبا دارید آیا به این فکر کرده اید که آن را برای روز عروسیتان دست نخورده باقی بگذارید؟ اعتراف می‌کنیم که سلیقه و سادگی این عروس ستودنیست.

لطفا با نظرات سازنده خود مارو در این راه یاری نمایید

هیچ نظری وجود ندارد

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا